Odbor školství oddělení školské ekonomiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ODBOR INVESTIC A SPRÁVY NEMOVITÉHO MAJETKU
Advertisements

DOTACE MŠMT Investice 2011.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Rozpočtové hospodaření obcí
Řízení a kontrola hospodaření v ekonomických agendách
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
Ekonomická část. Informace:  účetní závěrky sestavené k – termín odevzdání do (pozdější termín – po domluvě s příslušnou účetní)
Moravská Třebová, Ing. Mgr. Dana Buriánková, vedoucí odboru finančního Dotace z Integrovaného operačního programu, oblast podpory 2.1 Zavádění.
Ing. Milena Smržová vedoucí oddělení kontroly realizace Účetnictví projektu.
Hospodaření příspěvkových organizací Porada ředitelů škol a školských zařízení 9. dubna 2008 Ing. Jana Štancíková.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Povinné přílohy žádosti pro 4. výzvu k předkládání projektů v JPD 2 Mgr. Jakub Benda Magistrát hl. m. Prahy Odbor zahraničních vztahů a fondů EU Oddělení.
Grantové programy Odboru školství, mládeže a sportu KrÚ pro rok 2008: Sportoviště 2008 Jednorázové akce 2008.
Podpora obnovy venkova podpora regionálního rozvoje v roce 2008.
GP Bydlete na venkově 2008 Celkový objem finančních prostředků: 1,2 mil. Kč Předmět podpory: projektová dokumentace pro stavební řízení - 1. rekonstrukce.
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Ing Jiří Krump, UOOU, náměstek předsedy pro ekonomiku a provoz
Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných obcemi únor 2010 Odbor školství, mládeže a sportu KÚ MSK oddělení přímých nákladů.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1155Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek, daň z příjmu a účetní závěrka Téma:
ROZVOJ ICT V PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍCH KRAJE VYSOČINA Poskytování finančních prostředků.
Porada ředitelů 8. – , Luhačovice
PORADA ŘEDITELŮ 8. – Luhačovice Ing. Bc. Miroslav Trávníček.
1 Národní rozvojový program mobility pro všechny 7. dubna 2016 Oddělení investic MŠMT Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7,
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 25. – 26. září 2014 Ing. Michaela.
Česká spořitelna Partner pro Bytová družstva a Společenství vlastníků jednotek Vsetín
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Ing. Michaela Stříbrná.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 21. října 2011 Ing. Michaela Stříbrná.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
Pracovní schůzka ekonomů neškolských příspěvkových organizací
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 15. dubna 2015 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 6. dubna 2016 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2014 Ing. Michaela Stříbrná.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Workshop pro příjemce – 3. výzva Tato prezentace je spolufinancována.
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2016 Leden 2016.
Informace o konkrétních nedostatcích zjištěných MF při kontrolách hospodaření PO v rámci přezkoumání hospodaření JMK Pracovní schůzka s ekonomy neškolských.
Rozpočet přímých NIV na rok 2010 Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 26. srpna 2010 KÚ Liberec.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Inventarizace majetku a závazků
Porada škol a školských zařízení Středočeského kraje
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
Kapitola 3 směrnice 36/INA-VOK Zásad vztahů Změny navrhované OE
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 14. prosince 2016 Ing. Michaela.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 21. – 22. září 2017 Doksy Ing. Michaela.
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Management projektu Fakulta sportovních studií MU Brno 2013 Ing
Porada s řediteli škol a školských zařízení
PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ
Finanční vypořádání 2016 PO zřizované Krajem Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Ing. Michaela.
Finanční účetnictví RADNICE
Účetnictví, inventarizace, dotace a rozpočty u p.o. v roce 2018
Porada ekonomů PO dne Informace oddělení rozpočtu a financování OE
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 20. – 21. září 2018 Hejnice Ing.
STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Odbor ekonomický KÚPK Ing. Karel Hladký.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Regenerace sídlišť Regenerace sídlišť Úprava veřejných prostranství
Financování silnic II. a III. třídy
Dokončení DŘ 2012 a Podmínky DŘ 2013
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Transkript prezentace:

Odbor školství oddělení školské ekonomiky Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Středočeským krajem duben 2019

Obsah Personální obsazení oddělení Opravy, investice, fond investic PO podklady pro schválení, čerpání, Účetnictví, rozpočet, finanční vypořádání, Různé

Personální obsazení oddělení Vedoucí Ing. Jana Štindlová Úsek investic: Ing. Jitka Hrubá Bc. Petr Hoskovec Bc. Tomáš Fulín Iveta Sosnovcová

Personální obsazení oddělení Úsek výkaznictví: Ing. Danuše Hanišová pí. Věra Sláničková pí. Jitka Cajthamlová Ing. Ivona Nitková Úsek majetku: Ing. Zdeňka Staňková pí Ivana Borovičková

Oprava x investice Rozpočet opravy – 75 mil. Kč, rozepsáno již 66,5 mil. Kč, Požadavky k 15.8 – 229 454 tis. Kč Nové požadavky – 72 949 tis. Kč V roce 2018 – proinvestováno 101 340 tis. Kč (rozpočet byl 123 445 tis. Kč) Příjmy z pronájmu – zatím odvedeno cca 4 mil. Kč ( v roce 2018 čerpáno 10 443 tis. Kč)

Oprava x investice Investice – nově limit 55 mil. Kč – pod smlouvami cca za 100 mil. Kč Požadavky k 15.8. za 753 031 tis. Kč Nové požadavky za 98 610 tis. Kč V roce 2018 čerpáno 84 599 tis. Kč Čerpat vlastní fond investic popř. i rezervní fond

Oprava x investice V žádostech vždy přesně rozlišovat investici x opravu a popsat co a proč žádáte Žádat v aktuálních cenách Opatření 3/2019 ke směrnici č. 156 o zadávání veřejných zakázek – platnost od 20.2.2019 Sefinuje §14 vyhlášky č. 410/2009 bod 4 – samostatné movité věci a soubory movitých věcí obsahuje samostatné movité věci a soubory movitých věcí, které jsou charakterizovány samostatným technicko- ekonomickým určením a doba použitelnosti je delší než jeden rok

Fond investic PO Zdůvodnění akce Způsob financování akce (RF, FI) Žádost mailem, ne v plánu seznam, ne přes portál Nemusíte dokládat VŘ Po skončení akce informovat mailem odbor – stačí stručná jedna věta, není třeba přikládat faktury a výpisy z BÚ

Účetnictví Žádná legislativní změna Nový účet – Česká spořitelna Od 1.1.2020 jednotná účtová osnova - příprava Zpracovány protokoly ke schválení účetní závěrky za rok 2018 Hospodářské výsledky a návrhy do fondů do RK na 8.4.

Účetnictví Zprávy o hospodaření – změna uzávěrky, formuláře neopravené Povinnost dát na portálu do dokumentů organizace Přílohy ne v PDF, ale Word a Excel

Účetnictví, FV Věcné vyhodnocení k 30.8 a k 31.12. Číst dopisy k jednotlivým UZ - podmínky MŠMT V současné době již 11 rozvojových programů UZ 33069 každé čtvrtletí (5 PO)

Účetnictví Finanční vypořádání – dodržovat předepsané tiskopisy a termíny předložení Vratky za rok 2018 ve výši 8 737 520,27 Kč ( nejvíce UZ 33353 – 4,5 mil. Kč, UZ 33069 – 1,4 mil. Kč, UZ 33070 – 1,15 mil. Kč, šablony – 0,7 mil. Kč) z celkového rozpočtu 14,7 miliard Kč - 0,05%

Dary Do 200 tis. Kč souhlas v kompetenci vedoucího odboru, nad 200 tis. Kč souhlas RK Žádosti zasílejte pí. Patočkové mail: patockova@kr-s.cz Dary přijímat do vlastnictví příspěvkové organizace

Směrnice č. 153 - smlouvy Směrnice uzavřené jménem kraje – agendové číslo a evidenční číslo před podpisem Žádost i odpověď přes portál – Ing. Nitková Pronajímatel škola, smlouva jen jménem školy, ne agendové číslo

Směrnice č. 127 – o majetku SK a PO Článek 28 – evidence majetku kraje a majetku PO Hlášení změn Příloha č. 16 na odbor majetku do 15 dnů od změny Příloha č. 17 v případě dokončené investice (rekonstrukce modernizace, nová výstavba) Hlášení změn nejpozději k datu fyzické inventury

Děkuji za pozornost