VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍRegistrační.
VY_32_INOVACE_SA4A_1 DUM 1. „ OBLASTI AKTIVIT PRO PRÁCI S CÍLOVOU SKUPINOU “
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍRegistrační.
I DENTIFIKACE NA INTERNETU Mgr. Marie Kardová Leden 2014.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Inf Počítač a lidé s handicapem
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_SA4A_14 DUM 14. „realizace-informační servis“
Název projektu: Moderní škola
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Techniky práce s mentálně postiženými
POTŘEBY DUM _13.
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_SA4A_5 DUM 5. „dívka uživatelka služby-dramatizace “
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_SA4A_13 DUM 13. „realizace-situační intervence“
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 07 Vytýkání I
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
City DUM_15.
VY_32_INOVACE_SA4A_15 DUM 15. „realizace-poradenství“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_SA4A_17 DUM 17. „realizace-doprovod“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6, Dubí III Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍ Registrační.
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Měření elektrického proudu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VY_32_INOVACE_SA4A_6 DUM 6. příprava aktivity pro 1
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
VY_32_INOVACE_SA4A_4 DUM 4. „Chlapec, uživatel služby-dramatizace “
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Střední škola obchodně technická s. r. o.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Zlomky – opakování učiva 5. ročníku
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
The Czech Republic.
Mgr. Veronika Vaňousová
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2 VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2. cílovou věkovou skupinu

Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6, Dubí III Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0928   Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název a číslo materiálu: VY_32_INOVACE_SA4A_9 TÉMA SADY: Sociální aktivity s dětmi a mládeží ze sociálně vyloučených lokalit NÁZEV: Realizace aktivity pro 2. cílovou věkovou skupinu Vytvořeno: 18. 10. 2013 Autor: Mgr. Tomáš Vorochta Vyučovací předmět: Tvořivá dramatika / navazuje na předmět Dramatická výchova Ročník: IV. SOŠ Anotace: Didaktický učební materiál je určen pro žáky maturitních oborů SOŠ. Vychází z průřezového tématu ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE. Je zaměřen na získání dovedností potřebných k tvorbě volnočasových pro nízkoprahová zařízení pro děti a mládež s využitím ICT techniky. Žák se připravuje na realizaci sociálních aktivit s vybranou cílovou skupinou, materiál obsahuje základní informace pro tuto přípravu, úkoly pro žáka. Žák využívá při práci ICT, splněné úkoly zaznamenané v pracovním listu a prezentuje spolužákům pomocí interaktivní tabule; prezentace záznamů slouží jako podklad k diskuzi, zajímavé podněty z diskuze žák zaznamenává pomocí interaktivní tabule. Klíčová slova: uživatel služby, cílová skupina, nízkoprahová zařízení pro děti a mládež, standardy kvality sociálních služeb, Výsledky vzdělávání dle RVP: Navrhuje průpravné hry a cvičení pro děti a mládež. Spolupodílí se na tvorbě a na realizaci projektu týmového představení; naplánuje, připraví finální projekt a realizuje své vlastní představení určené k aktivní komunikaci s divákem/klientem; přijímá zodpovědnost za inscenaci jako výsledek procesu společné tvorby; ovládá základní divadelní propriety; dokáže se prezentovat v různých situacích ve skupině; prozkoumává témata z více úhlů pohledu a pojmenovává hlavní téma a konflikt. Typ interakce: Kombinované Druh výukového zdroje: Výukové materiály

PRACOVNÍ TEXT PRO ŽÁKA: ZÁKLADNÍ INFORMACE: Aktivity, které budete připravovat pro děti a mládež ze sociálně vyloučených lokalit budou realizovány ve spolupráci s Nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež (NZDM), popřípadě s organizacemi, které také splňují Standardy kvality sociálních služeb. Zde si napište přípravu, Vámi připravené aktivity – z Pracovního listu č. 8:

Úkoly - zadání pro žáka Úkoly - zadání pro žáka   Pečlivě si projděte Vámi připravené aktivity – Pracovní list č. 8, Vašim úkolem bylo navrhnout 2. vhodné aktivity, pro 2. cílovou věkovou skupinu dětí a mládeže 13-18 let), ve kterých využijete prvky dramatizace. Aktivity by měly odpovídat poslání a cílům předmětu a NZDM a jejich klientů. Realizace - nyní navrhované aktivity za pomoci prvků dramatické výchovy předveďte; můžete využít i práce ve skupině a realizovat projekt jako týmového představení; nezapomeňte se zaměřit na aktivní komunikaci s divákem/klientem. Po realizaci si ihned k jednotlivým aktivitám zapište do Pracovního listu poznámky, zkušenosti, které jste získali(pozitivní i negativní). Splněné úkoly zapsané Pracovním listu následně prezentujte spolužákům pomocí interaktivní tabule. Vaše prezentace záznamů slouží jako podklad k následné diskuzi, tu zorganizujte (při organizaci diskuze se řiďte pokyny vyučujícího).

Pracovní list žáka Pracovní list žáka Moje zkušenosti a poznatky z realizace aktivity č. 1 (pro věkovou skupinu 13-18 let). Název aktivity......................... Co vše se mi v dramatizaci podařilo : Co je třeba zlepšit, co chybělo : Moje zkušenosti a poznatky z realizace aktivity č. 2 (pro věkovou skupinu 13-18 let).

Zdroj: Pojmosloví nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. In: www.streetwork.cz [online]. 2008. vyd. Praha [cit. 2013-09-02]. Dostupné z: http://www.streetwork.cz/images/download/Pojmoslovi_text.pdf