Název disertační práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název práce Autor práce: Vedoucí práce: Obor studia: Datum obhajoby:
Advertisements

Ostravská univerzita v Ostravě, Přírodovědecká fakulta prf.osu.cz/kip/ Oborový projekt prof. Ing. Radim Farana, CSc. RNDr. Jaroslav Žáček, Ph.D.
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Třetí kariéra Věk jako příležitost – využijme potenciál zaměstnanců 50+ Diskusní seminář „Rovné šance na trhu práce“ Kateřina Kubešová, EXPERTIS PRAHA.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 7. ročník III
Otázky a odpovědi Sekce veřejných knihoven SKIP
Spolupráce podniků s vysokými školami. Kolaboratorní výzkum Účinná spolupráce Smlouva o využití podpory Smluvní výzkum Úvod ČVUT – odbor rozvoje2.
Název disertační práce Autor(ka): Školitel(ka): Konzultant(ka): Obor: Datum obhajoby:
Úsek prevence Odbor speciálního vzdělávání, prevence a institucionální výchovy.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
Přecházíme na WordPress Hynek Beran Správa ICT město Hořice
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
ProQuest Ebook Central PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Co je Open Access (OA) Bc. Miroslava Pourová. Open Access = Otevřený přístup mezinárodní iniciativa k zajištění: – trvalého – okamžité – bezplatného přístupu.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_19 TÉMA: ČESKÝ JAZYK.
Společně bezpečně v Evropské unii EU – Hodnocení rizik u malých firem a mikrofirem 2012.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
Co nového ve VVIS Tereza Černá
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Pinkrová Název : VY_52_INOVACE_16_Význam.
11 Doktorské studium na FLD doc. Ing. Tomáš Kušta, Ph.D.
Regionální rozvojová agentura Plzeňského kraje, o.p.s Vývoj a současná struktura pracovních sil v Plzeňském kraji Pracovní skupina Vzdělávání RSK Plzeňského.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
EKOTÝM SKUPINA: ENERGIE & DOPRAVA. PLÁN NA OBDOBÍ ENERGIE Spočítat spotřebu na žáka Soupis elektrozařízení v kuchyňce, škole Změřit automat.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Automatické zakládání šroubů na Agregátovou paletu
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Vysoká škola technická a ekonomická
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
Komunikační strategie ČIŽP
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Číslicová technika.
VY_32_INOVACE_10_ČR – demokratický stát Vlastivěda pro 4. a 5. ročník
Tvorba myšlenkové mapy
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Sociální situace romských komunit v kontextu genderových rolí
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
MINIMATURITY
Rozpisy témat a odevzdávárny
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_16 poměr stupňovací
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_JEDNODUCHÉ LEŠENÍ 2_Z2
Projekt diplomové práce
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ŽÁDOST O VYDÁNÍ PRŮKAZU STUDENTA
Název firemní schůzky Prezentující.
OECD iLibrary Mgr. Alena Filipová
Volby do Zastupitelstev obcí říjen 2018
PŘÍMÁ ÚMĚRNOST - TROJČLENKA
Z oboru zdravotnictví David Zahumenský.
Jak správně napsat diplomku?
Školení zaměstnanců Sem zadejte téma..
Vítáme vás! Název společnosti.
ProQuest Ebook Central
Doktorské studijní programy v biomedicíně
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
MOST (Management of Social Transformations)
Transkript prezentace:

Název disertační práce Autor(ka) práce: Školitel(ka): Konzultant(ka): Obor studia: Datum obhajoby:

Téma Čím jsem se zabýval(a)? Jaké byly cíle práce? O jaký typ práce se jedná? (Typologie uvedená v sekci 3.1 v pokynech pro vypracování práce.)

Stav poznání Přehled nejdůležitějších a nejnovějších prací na dané téma. Z jakého důvodu bylo třeba se tímto tématem zabývat? (Co dnes chybí? Jaké mají současné přístupy nevýhody či nedostatky?)

Vlastní přínos Toto je nejdůležitější část!!! Co jsem udělal(a) doopravdy já? V čem spočívá vědecký přínos pro obor Statistika? Specifické informace pro daný typ práce uvedené v sekci 3.1 v pokynech pro vypracování práce.

Publikace autora Co z obsahu disertační práce (které výsledky či poznatky) jsem již publikoval(a)? Seznam stěžejních publikací zaměřených na téma práce, případně počty citací těchto publikací. Celkové počty publikací podle typů.

Závěr Shrnutí výsledků. Co se podařilo a případně, co se nepodařilo (případně proč)? Jak by se dalo ve výzkumu pokračovat?