Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Advertisements

Úhel Převody jednotek velikosti úhlů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Mechanické vlastnosti plynů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
AZ KVÍZ desetinná čísla
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
Mnohočleny Sčítání, odčítání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Objem a povrch kvádru a krychle
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Obsahy rovinných útvarů
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
pedagogických pracovníků.
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Kvadratické nerovnice
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Rovnice s absolutními hodnotami
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Kolik je...? Pracovní listy
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Počítání se zlomky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat ‒ návod pro použití 1. Obdoba známé televizní hry. Cílem je propojení všech stran trojúhelníka buňkami vlastní barvy, které družstva získávají za správné odpovědi. Pokud se žádnému družstvu ve stanoveném časovém limitu na hru strany spojit nepodaří, vítězí družstvo s větším počtem získaných buněk. 2. Hru mohou hrát dvě družstva (hráči). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 3. Po vylosování pořadí si družstva střídavě volí příklady ukryté pod jednotlivými buňkami s čísly. 4. Učitel dle náročnosti příkladu ukrytého pod buňkou stanoví časový limit na jeho výpočet. 5. Pokud družstvo v časovém limitu příklad vypočítá správně, získává zvolenou buňku. Ke zbarvení buňky barvou družstva dojde po dvou případně třech následných kliknutích na příslušnou buňku. 6. Pokud družstvo nestihne v limitu odpověď či odpoví nesprávně, dostává možnost odpovědi družstvo druhé. Pokud odpoví správně, získává příslušnou buňku ono. 7. Pokud však ani druhé družstvo neodpoví správně či o buňku nemá zájem a odpovídat tedy nechce, nezískává buňku ani jedno družstvo. Je možné si o ni v následujícím průběhu hry, kdy si ji některé družstvo opět zvolí, zahrát v rozstřelu. 8. Do rozstřelu pokládá učitel jakoukoliv otázku z oblasti očekávaných matematických znalostí žáků. Buňku získá družstvo, které rychleji odpoví správně. 9. V případě rovnosti počtu buněk i po vypršení časového limitu rozhodne o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27 27 28 28

Vypočítej: Urči ¾ ze 72 kilogramů. Zpět 72 . ¾ = 54 kg Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

O kolik je součet zlomků větší než rozdíl zlomků ? Vypočítej: O kolik je součet zlomků větší než rozdíl zlomků ? Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Seřaď zlomky vzestupně: Zpět Výsledek:

Kolik centimetrů je 25/100 metru? Vypočítej: Kolik centimetrů je 25/100 metru? Zpět Výsledek: 25/100 m = 0,25 m = 25 cm

Vyučování trvá 6 hodin. Jaká část dne to je? Vypočítej: Vyučování trvá 6 hodin. Jaká část dne to je? Zpět Výsledek: 6 : 24 = 6/24 = ¼ dne

Vypočítej: Závodník už uběhl osm kol. Celkem má odběhnout kol dvanáct. Jakou část závodu již má „za sebou“? Zpět Výsledek: 8/12 = 2/3 závodu

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Seřaď zlomky sestupně: Vypočítej: Seřaď zlomky sestupně: Zpět Výsledek:

Kolik gramů jsou 3/10 kilogramu? Vypočítej: Kolik gramů jsou 3/10 kilogramu? Zpět Výsledek: 3/10 = 300/1000; 300 g

Vypočítej: Tyč je zabetonovaná 2/7 své délky v zemi. Nad zemí je 65 centimetrů. Jak dlouhá je tyč? Zpět 5/7 … 65 cm 7/7 … 65 : 5.7 = 13.7 = 91 cm Tyč má délku 91 centimetrů. Výsledek:

Kolik hodin jsou 2/3 dne? Vypočítej: Zpět 3/3 … 24 1/3 … 24 : 3 = 8 Výsledek:

Vypočítej: Závodník už uběhl 9 kol. Odběhnout má 11 kol. Jakou část závodu má ještě uběhnout? Zpět Výsledek: 11 – 9 = 2; 2/11 závodu

Vypočítej: Zpět Urči 9/7 ze 49. 7/7 … 49 1/7 … 49 : 7 = 7 9/7 … 7 . 9 = 63 Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Auto ujelo za 1 a 1/3 hodiny 66 a 2/3 kilometrů. Jakou průměrnou rychlostí jelo? Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: V dílně se první den použila 1/3 materiálu, druhý den 5/6 toho, co první den. Na třetí den zbylo 140 kilogramů materiálu. Kolik materiálu bylo celkem na všechny tři dny? Zpět Výsledek:

Vypočítej: Auto ujelo za 1 a 1/3 hodiny 66 a 2/3 kilometrů. Kolik kilometrů by auto ujelo za 2 a 3/4 hodiny při stejné průměrné rychlosti? Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: Určete, které zlomky jsou v základním tvaru, a ostatní do tohoto tvaru upravte: Zpět Výsledek:

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-05-07]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-white-board.html>