Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Nadace Sirius Centrum podpory, o. p. s.
Kvalifikovaných pracovních sil pro strojírenství Mynářová Lenka květen 2008 TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM FONDEM PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVEM.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Rozvoj technického vzdělávání Strategie a hlavní cíle týmu 81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Brno, 4. dubna 2013 Předkládá: Řídící tým.
Rozdílné vnímání rizikovosti netolismu žáky a pedagogy.
Aktivity Centra EUROGUIDANCE Jitka Morčušová, Alice Müllerová Centrum Euroguidance Praha,
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Z regionálních workshopů… Petr Konečný Praha, Celostátní konference.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Prezentace výsledků projektu Centrum občanského vzdělávání CZ.1.07/1.2.00/
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
MUZEOEDU.CZ jako společná platforma edukačních pracovníků muzeí a galerií Mgr. Pavla Vykoupilová PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE 10. – 11. května 2016.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Podpora nadání na prvních stupních s důrazem na „malé školy“
Institut Celoživotního Vzdělávání
Šablony OP VVV a podpora nadání
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Plán vzdělávacích aktivit
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
hodnocení a financování výzkumu, vývoje a inovací
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Metodika a koordinace kariérového poradenství v JMK
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Krajský metodický kabinet ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI
Statutární město Ostrava
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Název projektu Cesta k vědě poznáním všemi smysly II
Krajský metodický kabinet AUTOMOBILNÍ TECHNIKY
Celostátní síť pro venkov
Individuální projekt OPVVV Implementace KAP I.
Podpora technického vzdělávání v Kraji Vysočina
Představení projektu Implementace KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Vítejte na třetí místní konferenci
Informace o projektu IKAP
Model intenzivní podpory
J a k REALIZUJEME MAP II NA ŘÍČANSKU ? Linda Kůstková.
Kariérové poradenství a podnikavost
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systémové řešení - motivace a vzdělávání pedagogů (IKAP A)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
eTwinning – digitální technologie smysluplně a zábavně
Transkript prezentace:

Složení centra

Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole. Metody rozvoje talentu - moderní metody. Tvorba programů a aktivit M-K KCPN experti Přenos a zasíťování – vyhodnocení, úpravy, nabídka spolupracujícím školám, zapojení dalších subjektů Cyklus se zopakuje a postupně se rozšiřuje dál

Jak cíle dosáhneme? Semináře – identifikace a specifika práce s nadanými pro M-K. Příprava a pilotní aktivity na školách (M-K s podporou KCPN). Programy pro studenty (zapojení M-K, dobrá praxe), oborově orientované vzdělávací akce pro M-K a učitele. Návrhy změn metod práce s nadanými na polytechnicky zaměřených školách. Zapojení externích odborníků z praxe do přípravy nadaných studentů.

Co jsme již realizovali? Vzdělávací semináře 1. seminář (Školní i mimoškolní aktivity pro nadané), 2. seminář (Komplexní úvod do problematiky nadaných), 3. seminář (Vyhledávání a identifikace nadání), 4. seminář (Mensa konference Praha). Oborově zaměřené semináře – kulaté stoly, dobrá praxe, aktivity M-K

Aktivity M-K Ing. L. Šuška (Jeseník) SOŠ a SOU strojírenské a stavební

Co chystáme? Vzdělávací semináře 5. seminář (NIDV – pro spolupracující SŠ a ZŠ), 6. seminář (MENSA – pro spolupracující SŠ a ZŠ), Kulaté stoly – sdílení dobré praxe Aktivity M-K – inovace dle zpětné vazby z prvního roku (pro SŠ a ZŠ), webináře – participace na akcích určených pro šikovné žáky Oborově zaměřené semináře – dle návrhu M-K pro jednotlivé polytechnické směry

Děkuji za pozornost. Mgr. Vladimír Vaněk, Ph.D., vedoucí KCPN Kontakt: vladimir.vanek@upol.cz