Investice do rozvoje vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Plastická deformace tenkých vrstev Miroslav Cieslar katedra fyziky kovů MFF UK Habilitační přednáška Praha,
Advertisements

Zátěžové testy anaerobních schopností Výskoková ergometrie Kyslíkový dluh/kyslíkový deficit Wingate test.
Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření: Datum ověření ve výuce: Ročník:
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
E NERGETICKÉ VYUŽITÍ KOMUNÁLNÍCH ODPADŮ JAKO NÁSTROJ PRO PLNĚNÍ PLÁNU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ Projekt ZEVO Chotíkov E NERGETICKÉ VYUŽITÍ KOMUNÁLNÍCH ODPADŮ.
Opakování Termodynamiky Fyzikální praktikum 2.  Termodynamika – nauka o zákonitostech přeměny různých forem energie v makroskopických systémech složených.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Stres a jeho důsledky. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST:
VODA, VZDUCH - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VYS_32_INOVACE_491_Mytí, smáčivost, emulgace NÁZEV ŠKOLY
KČOV Spálené Poříčí Limit: průměr 25 mg/l
Environmentální výchova - voda
Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií ŽP 100 mil. Kč na vozidla s alternativním pohonem pro obce a kraje + Memorandum o spolupráci Mgr.
Velikonoce Mgr. Blanka Andrýsková.
Bůh je moje jistota..
Řešitel: Dominika Jochcová Vedoucí: doc. RNDr. Karel Mašek, Dr.
Vytápění Tepelné ztráty
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
MAGNETICKÉ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
VY_32_INOVACE_Salamonova_ Cukrové Polevy
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Setkání zaměstnanců FHS
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
přijde zkáza světa?.
Škola: Základní škola Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín,
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka Ovládací prvky
Aktuální otázky stalkingu z pohledu teorie a praxe
Vliv změn ve Studijním a zkušebním řádu na registrace a zápis studentů
Lineární Přímá úměra Konstantní
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Věcné učení VY _32 _INOVACE_11_07_smysly člověka (zrak 1)
AKTUALIZACE REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE
Výpočet tepla VY_32_INOVACE_20_Výpočet tepla Autor: Pavlína Čermáková
Pokus. konec.
Důlní požáry a chemismus výbušniny
Malotřídní škola a některé specifické momenty personální agendy
PŘÍMÁ ÚMĚRNOST - TROJČLENKA
Zpráva o činnosti Renata Schejbalová
Staň se meteorologem !.
Zjišťování složení hornin
Výpočty ze vzorců Matulová, Plačková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová.
Roboti Sotolář marek.
Roboti Sotolář marek.
Co nás obklopuje?.
Mgr. Jana Schmidtmayerová
Charakterizace slepičích protilátek proti sarkosinu
CO2 – trendy, výzvy, závazky
Příprava objemných krmiv pro BPS
Seminář Ph.D. studentů a zaměstnanců VUT
A colorimetric and fluorescent probe for detecting intracellular GSH
CZ.1.07/2.3/.00/ NANOTEAM Budování výzkumných týmů a rozvoj univerzitního vzdělávání výzkumných odborníků pro mikro- a nanotechnologie T-Cell Vojtěch.
Studium nanoporézních membrán pro senzorické aplikace
Aktuální informace z Evropských strukturálních a investičních fondů
Investice do rozvoje vzdělávání
Faculty of Electrical Engineering and Communication
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
Vzorce Výskyt a použití
Využití bakteriofágů jako modelových organismů
Modifikace popílků na adsorbenty pro záchyt CO2
Dvousemestrální celouniverzitní předmět: (možná i zkrácená verze jednosemestrální komerční) Úvod do terminologie a psaní textu v univerzitním prostředí.
Transkript prezentace:

Investice do rozvoje vzdělávání Připraveno ve spolupráci s projektem NANOTEAM Budování výzkumných týmů a rozvoj univerzitního vzdělávání výzkumných odborníků pro mikro- a nanotechnologie (NANOTEAM) Reg. č. CZ.1.07/2.3/.00/09.0224 Senzor plynů založený na MEMS jazýčkovém rezonátoru Imrich Gablech 24.10.2014 Investice do rozvoje vzdělávání

Parameters of sputtering process Naprašování AlN Parameters of sputtering process SEM Samples RFP Flow(Ar) Flow(N2) BC BV AC AV EC EV Substrate heating [°C] Res2tw EDX (Al - N - C) EDX (Al - N - O - C) Al pure 1 78 3,7 0,0 0,043 900 0,002 180 50 3.5Ω 62,8 - 17,0 - 20,2 --- AlN 2 1,5 300 5.4Ω 61,0 - 18,2 - 20,8 AlN 3 2,5 4.2Ω 56,0 - 27,7 - 16,3 54,3 -23,9 - 6,5 - 15,3 AlN 4 3,5 15.2Ω 48,8 - 37,7 - 13,5 45,4 - 27,2 - 15,7 - 11,8 AlN 5 7,0 50MΩ 39,2 - 54,0 - 6,8 35,1 - 36,0 - 23,3 - 5,5 AlN 6 500Ω 45,1 - 49,4 - 5,6 42,3 - 42,7 - 9,7 - 5,2 AlN 7 500 35Ω 47,6 - 44,7 - 7,6 46,3 - 41,0 - 5,2 - 7,5 Al pure 8 5.7Ω 73,3 - 11,0 - 15,7 72,2 - 9,4 - 2,4 - 16,0

Parameters of sputtering process Naprašování AlN Parameters of sputtering process SEM Samples RFP Flow(Ar) Flow(N2) BC BV AC AV EC EV Substrate heating [°C] Res2tw EDX (Al - N - C) EDX (Al - N - O - C) Al pure 1 78 3,7 0,0 0,043 900 0,002 180 50 3.5Ω 62,8 - 17,0 - 20,2 --- AlN 2 1,5 300 5.4Ω 61,0 - 18,2 - 20,8 AlN 3 2,5 4.2Ω 56,0 - 27,7 - 16,3 54,3 - 23,9 - 6,5 - 15,3 AlN 4 3,5 15.2Ω 48,8 - 37,7 - 13,5 45,4 - 27,2 - 15,7 - 11,8 AlN 5 7,0 50MΩ 39,2 - 54,0 - 6,8 35,1 - 36,0 - 23,3 - 5,5 AlN 6 500Ω 45,1 - 49,4 - 5,6 42,3 - 42,7 - 9,7 - 5,2 AlN 7 500 35Ω 47,6 - 44,7 - 7,6 46,3 - 41,0 - 5,2 - 7,5 Al pure 8 5.7Ω 73,3 - 11,0 - 15,7 72,2 - 9,4 - 2,4 - 16,0

Naprašování AlN Neúspěšné opakování pokusu: Jak dál? „nový wafer“ se starším titanem (1. pokus – 300 nm) neznámá tloušťka SiO2 (1. pokus – 1,8 µm) neznámá krystalografická orientace (1. pokus - N-typ <100>) „otrávený target“ Jak dál? zkoumat dále změnu průtoku N2 (hodnoty okolo 7 ml/min) sledovat vliv teploty v rozmezí 250 – 350 °C při konstantním nastavení ostatních parametrů odprášit z targetu několik nm (případně µm) Al a opakovat celý postup od čistého Al -> postupné zvyšování průtoku N2 -> až k pátému vzorku

Investice do rozvoje vzdělávání KONEC Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Poděkování: Budování výzkumných týmů a rozvoj univerzitního vzdělávání výzkumných odborníků pro mikro- a nanotechnologie (NANOTEAM) CZ.1.07/2.3/.00/09.0224 Investice do rozvoje vzdělávání