Jaroslav Kudr pro OATGM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
Advertisements

BEZPEČNOSTNÍ TECHNOLOGIE I Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu (reg. č.: CZ.1.01/2.2.00/ )
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
MATEMATIKA příklady (od PMQ software) přehledné prostředí v češtině, doprovázené mluveným slovem přehledné prostředí v češtině, doprovázené mluveným.
DUM- digitální učební materiál. Co je to? ● nejčastěji pracovní list, prezentace, video audio ukázka ● nenahrazuje výuku ! - pouze doplňuje a podporuje.
POČÍTAČOVÉ VIRY A ANTIVIROVÉ PROGRAMY. Viry a antivirové programy VIR program, který se dokáže sám šířit bez vědomí uživatele. pro množení se vkládá do.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Didaktické uchopení edukačního obsahu a zprostředkování tématu na příkladu edukačního programu „Hody, hody, doprovody…“ Mgr. Jitka Pešková.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 36 AnotaceSíťový.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Řetězce v jazyce C ● řetězec je posloupnost znaků ● řetězcové konstanty se v C vkládají mezi uvozovky, např. "Ahoj Hugo!" ● v paměti je řetězec uložen.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 36 AnotaceJedno.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Architektura operačních systémů
Seminář o stavebním spoření
Systém vzájemného sdílení mezi občanem a obcí
Základy automatického řízení 1
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
VY_32_INOVACE_67.
ZÁKLADY ÚČETNICTVÍ A PODVOJNÝ ZÁPIS
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
STATISTIKA Starší bratr snědl svůj oběd i oběd mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.
Inf Počítač a lidé s handicapem
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Batové dávky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vojtěch Mrózek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Název projektu: Moderní škola
Zesilovače VY_32_INOVACE_36_723
Seminář pro příjemce OPVK
RadioGroup, RadioButton DEMo
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Jednočipové počítače – aplikace I2C sběrnice
Databáze MS ACCESS 2010.
Řadič Orbis pictus 21. století
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Datové typy v jazyce C Datové typy void skalární aritmetické
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnasium Jižní Město Praha
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Plánování procesů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Libor Otáhalík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Digitální učební materiál
Paměti typu ROM.
Kultivace hematopoetických buňek
Shrnutí lifecycle metody demo
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Střední hodnoty Udávají střed celé skupiny údajů, kolem kterého všechny hodnoty kolísají (analogie těžiště). Aritmetický průměr - vznikne součtem hodnot.
Informační a komunikační technologie Informatika
Programovatelné automaty (Programmable logic controllers – PLC)
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Registr spaloven odpadů
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Datové typy v jazyce C Datové typy void skalární aritmetické
Předmět: Informatika Ročník: VI. Tématický celek: Základy práce s PC
Věcné učení První pomoc
Co je hotové a moc se o tom neví
Digitální učební materiál
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Informatika Počítačové viry.
Transkript prezentace:

Jaroslav Kudr pro OATGM LIFECYCLE - Úvod Jaroslav Kudr pro OATGM

Úvod Aktivity jsou základním stavebním kamenem mobilních aplikací a mohou existovat v mnoha různých stavech. Každá aktivita začíná inicializací (načtení do paměti a spuštění) a končí destrukcí (končí a je vymazána z paměti). Mezi těmito stavy existuje ještě řada stavů, kterými aktivita může projít. Při přechodu aktivity z jednoho stavu do druhého je generována událost na kterou může programátor reagovat přeprogramováním odpovídající metody a definovat tak činnost která bude se změnou stavu provedene. Například před koncem aktivity zapsat její aktuální stav.

Stavy aktivity Podle stavu aktivity může OS organizovat operační paměť a uvolňovat paměť potřebným procesům uvolňováním procesů aktivit, které zrovna nejsou aktivní.

Znovuvytvoření aktivity jako reakce na změnu konfigurace Znovuvytvoření aktivity jako reakce na změnu prostředí. Nejčastěji na otočení obrazovky.

Lifecycle Metody

Následuje demonstrace použití jednotlivých lifecycle metod