Ochrana zdraví, prevence

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sabina Vaňková.  Duševní hygiena - obor zabývající se rozvojem a podporou duševního zdraví  psychohygiena je zaměřena na vytváření optimálních podmínek.
Advertisements

Cíl této brožury je podat ve stručné formě a z praktického pohledu základní informace o sledování růstu dítěte, zjištění jeho odchylky, určení příčiny.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_11_Test.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název: VY_32_INOVACE_02_16C_Zuby Téma: Biologie člověka Registrační.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
TĚLESNÉ A DUŠEVNÍ ZDRAVÍ Rodinná výchova 7.tř. Mgr. Renata Šimková.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová
PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ Přednáška P
Filip Luňák Zš a Mš Stonava 9tř.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Regenerační přípravky I.
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
TRÁVICÍ SOUSTAVA – ZUBY (opakování)
Vývojová stádia člověka 5. ročník
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Základní informace o poskytovateli
VY_32_INOVACE_18_12_Zdravý životní styl
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
základní informace pro začátečníky
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_20_20_zdravý životní styl.
Mikroprocesor.
OBČANSKÉ A OBCHODNÍ PRÁVO
1.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Psychologie zdraví.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_34_ PÉČE O ZDRAVÍ.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Alkohol
Právo sociálního zabezpečení
Vliv reklamy na společnost
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Název školy Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu.
Přehled nejdůležitějších novinek
Ochrana zdraví, prevence
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Drogerie – Osobní hygiena III.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
Růst a vývoj člověka VY_32_INOVACE_07
Ochrana veřejného zdraví ZÁKON č. 258/2000 Sb.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Ochrana zdraví, prevence ZÁKLADY BIOLOGIE Ochrana zdraví, prevence

Ochrana zdraví, prevence Prevence – nemoci se musí předcházet: _______________________  

Ochrana zdraví, prevence Udržování čistoty a pořádku ( týká se každého člověka): _________________________ ___________________________

Ochrana zdraví, prevence Zdravá životospráva - správná výživa - _______________________ - ________________________ - vyrovnanost mezi prací, odpočinkem a spánkem

Ochrana zdraví, prevence Péče o vhodné prostředí – pohoda prostředí: 1. ______________________ – určuje ji hladina hluku udávaná v decibelech a jeho charakter (hluk trvalý, přerušovaný, během dne nebo v noci)

Ochrana zdraví, prevence 2. ______________– osvětlení, úprava prostředí 3. ______________– zápachy vyvolávají nepříjemné pocity nebo přímo škodí 4. ______________– mezilidské vztahy v rodině, na pracovišti