Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Průvodní list Jméno autora: Ing. Miroslava Jeřichová
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_200 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Matematika Operace s vektory
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_190 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Závislost elektrického odporu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
Mgr. Veronika Vaňousová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 4. ročník oboru.
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3569 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu: VY_32_INOVACE_19-15_Násobilka 10 Autor: Mgr. Martina Vajďáková Ročník: 3. Datum vytvoření: 26 . 3. 2014

Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematická oblast: Matematika – malá násobilka Předmět: Matematika Výstižný popis způsobu využití, metodické pokyny: Popisuje vyvození násobilky 10 a samotný princip násobení. Klíčová slova: Násobilka 10 Druh učebního materiálu: prezentace

Milé děti, taky rádi chodíte na párty Milé děti, taky rádi chodíte na párty? Jeden klaun Pepek byl rychle přejmenovaný na ,,Balónek“, protože vždycky, když chystal párty měl všude plno balónků. Mrkneme spolu na to, jak vypadaly jeho párty. Tě péro nádhero . Děti, já jsem Pepek teda Balónek , Ukážu vám pár párty, s kterými jsem začínal.

Začátky bývají těžké, ale postupně se to bude zlepšovat. Uvidíte. Stihl jsem připravit pouze 10 balónků. Což je 1 10 neboli 10  1. Moje první párty byla taková slabá. Začátky bývají těžké, ale postupně se to bude zlepšovat. Uvidíte. 1  10 10  1 10

Druhá párty, snad se bude líbit. Druhá párty přinesla vyšší počet balónků, tedy 20. Příkladem je to 2  10 a taky 10  2. 2 10 20 10  2

U další párty se počet balónků opět zvýšil a to na 30 U další párty se počet balónků opět zvýšil a to na 30. Což je 3  10 a taky 10  3. Klaun pomalu ani nestíhal nafukovat balónky. 3 10 30 10  3

Dětem se líbí, když z balónků vyrábím různá zvířátka. Na čtvrtou párty připraveno 40 balónků. Neboli 4  10 a taky 10  4. Dětem se líbí, když z balónků vyrábím různá zvířátka. 4  10 40 10  4

Plná zahrada dětí a pořád chtějí dělat blbosti . Tato párty byla dost hustá. Ještěže klaun nafoukl o 10 balónků víc než na minulou párty. Tedy 50. Neboli 5  10 a taky 10  5 balónků. Plná zahrada dětí a pořád chtějí dělat blbosti . 5  10 50 10  5

Kamarádi, tak od této párty se mi začalo říkat ,,Balónek“ . Tak párty může začít. Máme 60 balónků. Což je 6  10 neboli 10  6. Kamarádi, tak od této párty se mi začalo říkat ,,Balónek“ . 6  10 60 10  6

Kamarádi, tak kdy uděláme nějakou párty u vás doma? Nyní je připraveno 7  10 neboli 10  7 balónků. Výsledek je 70. Kamarádi, tak kdy uděláme nějakou párty u vás doma? 7  10 70 10  7

Osmá párty zase přinesla o 10 balónků navíc. Což bylo 80 Osmá párty zase přinesla o 10 balónků navíc. Což bylo 80. Neboli 8  10 a taky 10  8 balónků. 8  10 80 10  8

Následující akce byla ve znamení 9  10 a taky 10  9 balónků. Výsledkem je 90 krásných balónků. 9  10 90 10  9

Od této doby používám při párty 100 balónků. Desátá párty byla vrcholem v balóncích. Bylo jich 100. To je 10 10. Od této doby používám při párty 100 balónků. 10  10 100 10  10

Jak začínal klaun Pepek neboli Balónek s přípravami na párty. 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Měl někdo z vás párty doma? Jak probíhala? Tak kamarádi, už jste někdy byli na párty? Jestli ano, tak kde? Mějte se kamarádi. Ahooooooooj.

Použité zdroje: Obrázky z Klipartu