Výsledky analýzy potřeb VOŠ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
Advertisements

Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV Zasedání Regionální stálé konference pro území Olomouckého kraje Olomouc,
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
Setkání expertní skupiny v rámci partnerské sítě TTnet Téma - polytechnické vzdělávání Ing. Tomáš CIMBÁLNÍK Mgr. Petr Paníček Praha,
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV Úvodní workshop Olomouc, Ing. Lenka Polachová projektová manažerka projektu.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Školní akční plány (ŠAP) a plány aktivit (PA) Školní akční plány (ŠAP)
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Cíl a identifikace výzvy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Materiál byl vytvořen v rámci projektu P-KAP, který je podporován z fondu/Evropských strukturálních a investičních fondů. Řešitelem projektu je Národní.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PLATFORMA PODPORY ŠAP a PA VE ŠKOLÁCH
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Individuální projekt OP VVV
Plány aktivit/Školní akční plány
Podpora krajského akčního plánování
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání AKTIVITY A VÝSTUPY PROJEKTU KAP
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Základní informace k ŠAP a PA
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Tvorba PA a ŠAP na SŠ a VOŠ Miloš Rojka Hradec Králové
Společné setkání „minitýmů“
Pracovní skupina Vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání (KAP)
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
IROP aktualizace Rámce pro podporu infrastruktury a investic
Plány aktivit/Školní akční plány
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
Výzvy v oblasti regionálního školství
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
Krajské akční plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Analýza potřeb v území.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Krajský akční plán vzdělávání ÚK
Polytechnické vzdělávání v praxi
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
Informační systém. Informační systém Změna ředitele/kontaktní osoby.
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Tvorba ŠAP a jejich návaznost
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Aktuality P-KAP. Aktuality P-KAP Dotazníkové šetření 2018 Ukončení šetření dotazník navazuje na dotazníkové šetření, které bylo realizováno.
Výstupy z dotazníkového
Transkript prezentace:

Výsledky analýzy potřeb VOŠ

Background - hlavní cíle šetření Datová opora a saturace potřeb krajů ve vazbě na přípravu/evaluaci KAP Tvorba PA a ŠAP na úrovni škol Projektová činnost SŠ a VOŠ v rámci výzev OP VVV (Šablony pro SŠ a VOŠ) Zapojení SŠ a VOŠ do projektové činnosti prostřednictvím výzev OP VVV Evaluace projektové činnosti škol v rámci výzev OP VVV

Background - informace k již realizovaným šetřením Celoplošné šetření mezi SŠ a VOŠ – analýza potřeb škol Do této chvíle byly realizovány 2 vlny šetření vlna šetření (listopad 2015 – leden 2016) Vstupní informace o potřebách SŠ a VOŠ v ČR pro přípravu KAP Celkem osloveno: 1377 škol „Očištěná“ databáze škol: 1365 škol Počet kompletně vyplněných dotazníků: 1305 škol Celková návratnost: 96 % II. vlna šetření (říjen – prosinec 2018) Vstupní informace/aktualizace potřeb SŠ a VOŠ v ČR pro vyhodnocení KAP a následnou aktualizaci/revizi Celkem osloveno: 1364 škol „Očištěná“ databáze škol: 1351 škol Počet kompletně vyplněných dotazníků: 1290 škol Celková návratnost: 96 % (resp. 98 % při zohlednění zapojení škol do KAP)

Monitoring návratnosti II. vlny šetření Termín sběru dat: 1.10. – 07.12. 2018 Celková návratnost: 96 % / 98 % (při zohlednění škol, které nejsou do KAP zapojeny) Databáze kontaktů: 1364 škol „Očištěná“ databáze kontaktů: 1351 škol Počet kompletně vyplněných dotazníků: 1290 škol

Prioritizace povinných oblastí – II. vlna šetření

Prioritizace povinných oblastí na úrovni krajů – II. vlna šetření Podpora odborného vzdělávání důležitá především v Praze, Plzeňském kraji, na Vysočině, v Jihomoravském a Moravskoslezském kraji Rozvoj infrastruktury je prioritou v Pardubickém kraji, Jihomoravském, Libereckém a Plzeňském kraji Podpora kompetencí k podnikavosti ve Středočeském kraji, Moravskoslezském a Královéhradeckém kraji

Prioritizace povinných oblastí – časové srovnání výsledků Nedochází k příliš velkým rozdílům Větší důraz kladen na podporu odborného vzdělávání a spolupráci se zaměstnavateli Pozitivní posun v důležitosti je možné sledovat u oblasti polytechnického vzdělávání a podpory KP Pokles důležitosti v rozvoji škol jako center celoživotního učení, inkluzi a rozvoji infrastruktury

Prioritizace povinných oblastí – časové srovnání

Důležitost nepovinných oblastí intervencí

Podpora odborného vzdělávání a spolupráce se zaměstnavateli

Podpora odborného vzdělávání a spolupráce se zaměstnavateli

Podpora odborného vzdělávání a spolupráce se zaměstnavateli

Národní ústav pro vzdělávání podpora krajského akčního plánování www.pkap.cz

Podpora krajského akčního plánování (P-KAP) zajišťuje metodickou a supervizní podporu při využívání akčního plánování na úrovni kraje a středních a vyšších odborných škol.