Projekt Karmelka: Školní kiosek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Advertisements

Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV53 Název školy.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Město Nový Bydžov Masarykovo nám Nový Bydžov tel: Průzkum potřeb občanů.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_36 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Induktivní statistika
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
STATISTIKA Starší bratr snědl svůj oběd i oběd mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Základní formy prodeje
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Cena (druhy, změny) Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Seminář 1. Předmět ekonomie
Ekonomika– národní hospodářství
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Novinky v Záznamníku učitele
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
MATEMATIKA Druhá písemná práce a její analýza.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Metody sociálního výzkumu 6. blok
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Hodnocení informačního střediska
Prodeji produktu nebo služby
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
Zmapování sousedského nakupování
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

Projekt Karmelka: Školní kiosek Vypracovali: Novotná, Stokasová, Bujdáková, Moňaková, Truksová, Panuš, Pongóová, Kozlíková

Zadání projektu Naším hlavním úkolem bylo zjištění návštěvnosti a spokojenosti zákazníků ve školním kiosku. Nejdříve jsme vytvořili 10 otázek na téma ceny, doba čekání ve frontě, sortiment, návštěvnost a jiné. Pomocí matematického statistického vzorce jsme určili počet a typ hledaných zákazníků. Poté jsme uskutečnili průzkum. Nakonec pomocí odpovědí zákazníků jsme zjistili i výsledek našeho průzkumu.

MARKETINGOVÝ PRŮZKUM Příprava otázek do formuláře (dotazníku). Určení vzorce (počet a typ zákazníků) – dohromady 25 zákazníků z toho 3 dospělý (2 učitelé a jeden cizí člověk) a 22 studentů (6 z 1. ročníku, 8 z druhého r., 5 z třetího r. a jeden z čtvrtého ročníku). Uskutečnění průzkumu. Zpracování výsledků.

Uskutečnění průzkumu Rozdělení otázek, každý cca 2 formuláře. Návštěva kiosku od 8:00 – 10:00 h. Získávání informací pomocí dotazníků.

Otázka č. 1 Jak často navštěvujete školní kiosek? Možnosti Denně Obden Méně často Četnost 7 12 6 R. Četnost v % 28% 48% 24%

Otázka č. 2 Proč nakupujete ve školním kiosku? Možnosti Jsou zde příznivé ceny Mám to blízko do prodejny Vyhovuje mi nabízený sortiment Mám jiné důvody. Uveďte jaké Četnost 1 11 8 5 R. Četnost v % 4% 44% 32% 20%

Ochotu a profesionalitu personálu Nabízené doplňkové služby obchodu Otázka č. 3 Co nejvíce oceňujete na naší prodejně? Možnosti Příjemné prostředí Ochotu a profesionalitu personálu Nabízené doplňkové služby obchodu Četnost 12 4 9 R. Četnost v % 48% 16% 36%

Co nejvíce oceňujete na naší prodejně?

Otázka č. 4 Při placení zboží čekám ve frontě zpravidla: Možnosti 3 minuty 5 minut Déle jak 5 minut Četnost 20 3 2 Relativní četnost v % 80% 12% 8%

Otázka č. 5 Pokud by byla v prodejně nabízena sleva u cukrářských výrobků při koupi více než 3 kusů, využil/a byste toho? Možnosti Ano Ne Nevím Četnost 12 5 8 Relativní četnost v % 48% 20% 32%

Otázka č. 6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky. Měl byste zájem o tento druh výrobků? Možnosti Ano Ne Nevím Četnost 11 7 Relativní četnost v % 44% 28%

Otázka č. 7 Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím? Možnosti Do 50,- Kč Do 100,- Kč Nad 100,- Kč Četnost 19 6 Relativní četnost v % 76% 24% 0%

Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím?

Otázka č. 8 Kterou ze služeb, které poskytuje naše prodejna, využíváte pravidelně? Možnosti Ohřev pokrmů Příprava teplých nápojů Objednávání zboží předem Služby obchodu nevyužívám Četnost 2 1 20 Relativní četnost v % 8% 4% 80%

Otázka č. 9 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji? Je možno označit více odpovědí. Možnosti Cukrářské výrobky Bagety Chléb a pečivo Ostatní potraviny Nápoje Četnost 4 13 12 6 16 Relativní četnost v % 16% 52% 48% 24% 64%

Otázka č. 10 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků. Setkali jste se i přesto se zbožím s prošlou dobou trvanlivosti? Možnosti Ne, nikdy Jednou Vícekrát Četnost 19 2 4 Relativní četnost v % 76% 8% 16%

VÝSLEDEK STATISTICKÉHO ZPRACOVÁNÍ Ke každé otázce jsme vypracovali graf a tabulku, které jste mohli vidět na předchozích slidech. Pro lepší přehled jsou zjištěné informace vyjádřeny v procentech. Výsledkem našeho průzkumu je tato prezentace.

Náš pohled na tento průzkum Na tomto průzkumu se podílela celá naše skupina. Jsme rádi, že jsme se dozvěděli více informací o školním kiosku. Doufáme, že bude náš výzkum užitečný. Možnost k nahlédnutí do dotazníků.