Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Školní rok 2011/2012. Školní poradenské pracoviště tvoří:  školní psycholožka  výchovné poradkyně  školní metodičky prevence.
Advertisements

ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Diagnostika SPU.
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Speciální péče na naší škole
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název projektu: Zajištění individuální podpory Reg. číslo: CZ.1.07/1.2.31/ Pedagogicko psychologická poradna Plzeň, Částkova 78, Plzeň Práce.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Podpora studentů s dyslexií na ČVUT
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a žáci mimořádně nadaní
LEGISLATIVA.
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Odevzdáno 23 dotazníků Struktura posluchačů: - 19 základní školy, 2 střední školy, 2 speciální školy a zařízení - 11 začínajících výchovných poradců -
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Specifické poruchy učení
Výchovný poradce v systému poradenských služeb na základní škole
Koncepce poradenských služeb poskytovaných ve škole
Individuální vzdělávací plán
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a změny v legislativě.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Problematika neprospěchu žáka
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..
ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG. Náplň práce nabízí možnost učitelům, žákům i jejich rodičům konzultovat některé problémy, které souvisí se speciálními vzdělávacími.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Aktuální poznámky ke vzájemné spolupráci poradny a škol
Jak zacházet s Doporučením ve škole
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Seminář ke speciální pedagogice 1
Speciální pedagogika (podzim 2016)
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
Speciálně pedagogická diagnostika
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Centrum kolegiální podpory CKP
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr. et Mgr. Dana Juránková

Školní speciální pedagog Projekt Šablony: : školní roky 2018/2019, 2019/2020 Kontakt: 565 598 157 : jurankova.dana@zsobreziny.cz

Činnost speciálního pedagoga ve škole Konzultace se žáky, rodiči a pedagogy školy Spolupráce s pracovníky specializovaných poradenských pracovišť (PPP, SPC) Spolupráce s učiteli při vyhledávání žáků s potřebou podpůrných opatření (PO) Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáků Metodická podpora pedagogům při vzdělávání žáka s PO Realizace plánů vedoucích k odstranění či zmírnění výukových problémů Poskytování individuální podpory při plnění výukových plánů Zajištění PO 1. stupně, tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) Účast na výchovných komisích, pedagogických poradách

Témata, se kterými se můžete obrátit na školního speciálního pedagoga Logopedické potíže žáků výslovnost hlásek, zrakové a sluchové rozlišování hlásek, grafomotorické obtíže Podpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU) dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspinxie, dyspraxie, dysmúzie Podpora žáků z cizojazyčného rodinného prostředí

Témata, se kterými se můžete obrátit na školního speciálního pedagoga Speciálně pedagogická diagnostika obtíže při plnění výukového plánu Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Podpora žáků se stanovenými PO tvorba IVP, metodická doporučení spolupráce s pedagogy i rodinou žáka Potřeba zajištění individuální práce se žákem speciální vzdělávací potřeby, logopedická péče, SPU, PO, IVP,…

Konzultační hodiny Pondělí až pátek po předchozí domluvě Kontakt: 565 598 157, jurankova.dana@zsobreziny.cz K dlouhodobé individuální spolupráci žáka se školním speciálním pedagogem je nutný souhlas rodičů (prostřednictvím internetové klasifikace)