CENTRUM PEDAGOGICKÉ PRAXE PF UJEP

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Volitelné předměty pro 3. ročník 2012/13. Každý student současného 2. ročníku obchodní akademie si zvolí pro druhou polovinu svého studia volitelný blok.
Advertisements

Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Řízení lidských zdrojů
Hodnocení prací posílaných tutorovi k opravě PhDr. Miroslava Dvořáková 2008.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA TĚLESNÉ VÝCHOVY A SPORTU KATEDRA ATLETIKY Název kreditní práce Název práce v angličtině Kondiční atletika Kreditní práce.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
Didaktické prostředky
ŽIVOTOPIS (curriculum vitae)
Management a rozvoj obcí
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH
Seminární práce N_TiM/pMPH.
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
Úvod do managementu 1. seminář
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích na ÚISK v roce 2013  Důležité termíny  Postup při výběru vhodné.
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem.
Environmentální výchova a
EXKURZE _ UPV_0023, UPVK_0023 Zakončení: zápočet Garant: doc. JUDr. PhDr. Ivo SVOBODA, Ph.D. Cvičí: Mgr. Radovan HANZLOVSKÝ Kontakt:
Hodnocení IVP.
Fakulta zdravotnických studií
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Výuková praxe 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Případová studie Seminář 2014.
Setkání zástupců škol a podniků působících v oblasti chemického průmyslu Praha
Struktura bakalářské práce
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Prvá študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika ŠTUDENT NA CESTE K PRAXI Analýza podpůrných opatření a poradenských.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
FIKTIVNÍ FIRMY SE PŘEDSTAVUJÍ.  Systematické procvičení všech problémů  Žák řeší úlohy individuálně  Tradiční vztah učitel – žák  Praxe je jen zprostředkována.
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Motivační dopis Vypracoval: Lukáš Karlík.
Obhajoba bakalářské práce Pokyny k obhajobě (včetně šablony) pro obor PODNIKOVÁ EKONOMIKA A MANAGEMENT KVĚTEN 2016.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Didaktické prostředky
Obhajoba bakalářské práce
Obecná didaktika ÚVOD.
Přijímací řízení pro školní rok 2017/2018.
E-learningový kurz e-learningu
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Samostatné semestrální zadání v předmětu
Osobnost supervizora Jitka Navrátilová
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Jméno učitele | číslo kurzu
Samostatné semestrální zadání v předmětu
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
První zkušenosti s evaluací
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Školní aktivity v oblasti kariérového poradenství
Transkript prezentace:

CENTRUM PEDAGOGICKÉ PRAXE PF UJEP Pasteurova 3544/1, 400 96 Ústí nad Labem, tel/fax: 475282379, 475282291, 475282355 PORTFOLIO Z PRAXE Studijní obor:   Kód předmětu: Název praxe: Ročník: Semestr: Student/ka: Příjmení:   Osobní číslo: Jméno: e-mail: tel.: Termín praxe: od: do: Zařízení: Název: Adresa: Cvičný pracovník: Kontakt:

a/ Charakteristika zařízení (charakterizujte stručně a výstižně zařízení, ve kterém konáte praxi) charakteristika web důvod výběru

Stručný popis průběhu a náplně hodiny, Vaše hodnocení b/ Hospitační činnost Datum (vyučovací hodina)  Stručný popis průběhu a náplně hodiny, Vaše hodnocení  

Datum (vyučovací hodina) c/ Vlastní pedagogická/odborná činnost (min. u 5 vybraných výtvarných zadání bude přiložena kvalitní fotodokumentace výsledných žákovských prací + popis/zdůvodnění výběru: 2 nejzdařilejší práce 1 průměrná práce 1 odbytá práce 1 ukázka „PRÁCE S CHYBOU“) Datum (vyučovací hodina)  Téma hodiny, výtvarná technika, materiál a pomůcky, teoretické zakotvení, popis činnosti, cíle/výstupy, reflexe  

Datum (vyučovací hodina) d/ Asistentská činnost Datum (vyučovací hodina)  Popis činnosti  

e/ Případová studie Vyberte jednoho žáka, u kterého jste měli problém s pedagogickým vedením… Informace o žákovi  Popis   Třída Pohlaví Charakteristika (SPU, IVP) Popis práce v hodinách VV Popis min. 3 výtvarných prací + jejich kvalitní fotodokumentace Vlastní zhodnocení, navrhované pedagogické opatření, řešení

f/ Autoevaluace (Zakroužkujte hodnoty ve stupnici, tak jak hodnotíte svůj výkon.) U každého dílčího hodnocení prosím na uvedené škále označte svůj výkon (od hodnocení nejlepšího – A, do hodnocení nejhoršího – F).   1 Ústní/písemný projev, komunikační dovednosti, kultivovanost A B C D E F 2 Odborná vzdělanost a dovednost – vědomosti z oboru, metodologie 3 Schopnost reflexe a sebereflexe 4 Respektování rozdílných schopností žáků/dětí/klientů 5 Zvládání kázně, autorita 6 Time management 7 Schopnost stanovení cílů a hodnocení výsledků Mé silné stránky: Mé slabé stránky: Doporučení, co bych měl/měla zlepšit: