5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín, 27. 9. 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
KOUS Vysočina, o.s. KOUS je zkratka pro Koordinační uskupení nestátních neziskových organizací, které působí v kraji Vysočina.
Destinační management turistických lokalit regionu Hranicko a Dolina Małej Panwi Projekt podpořen z OP Přeshraniční spolupráce ČR – PR Hranická rozvojová.

Propagace a reklama na facebooku
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Finanční možností svépomocných skupin
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Komunikační platforma FLEET firemní automobily. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu správy a řízení vozových.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Českomoravská vzdělávací, s.r.o nám. Winstona Churchilla 1800/2
Prezentace turistické oblasti
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
„Místní partnerství ve Vsetíně“ Seminář Knihovny a strukturální fondy EU II – využití prostředků EU na podporu rozvoje knihoven.
Společně proti úrazům ve městě Chrudim. Zdravé město Chrudim  Zdravé město od roku 2001 – vstup do NSZM ČR  Podpora zdraví (soulad psychické, fyzické.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
28. listopadu 2011, Brno ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy Seminář - inovace v regionech.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
CELOSTÁTNÍ PACIENTSKÉ SETKÁNÍ 31. října 2014 LYMFOM HELP, o.s.
Zpráva o činnosti 2013 Unie nestátních neziskových organizací Olomouckého kraje.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
KONTAKTNÍ SEMINÁŘ Programu CZ11 Public Health Inititatives Iniciativy v oblasti veřejného zdraví Fond bilaterální spolupráce Opatření A.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
[ 1 ] MUDr. Tomáš Boráň Seminář oddělení klinického hodnocení, SÚKL, a © 2011 Státní ústav kontrolu léčiv Webové stránky SÚKL pro potřeby.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Komunikační platforma PNEU REVUE
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy
turistická oblast v srdci Čech
REGIONÁLNÍ PARTNERSTVÍ
RESORT LUHAČOVICE.
Zhodnocení projektu plk. Mgr. Pavla KOPECKÁ Vedoucí
Atraktivní zaměstnavatel
Prioritní osa 4 Spolupráce institucí a komunit
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Přehled o esperantu v českých médiích
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
SETKÁNÍ S PACIENTSKÝMI ORGANIZACEMI
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Náhradní rodinná péče v Moravskoslezském kraji
Transkript prezentace:

5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín, 27. 9. 2013

Představení projektu JakoJá

JakoJá.cz v číslech Spuštění JakoJá.cz dne 8. 2. 2012 Přes 60 000 unikátních návštěvníků 2 621 aktivních registrovaných uživatelů Přes 40 pacientských organizací Stovky diskusních vláken Tisíce příspěvků

Možnosti spolupráce s JakoJá

Oblast lázeňství Tradice lázeňství v ČR Pozitivní vliv na zdravotní stav pacientů Změny v legislativě - Vyhláška MZ č. 267/2012 Sb. Vliv zdrav. pojišťoven na délku pobytu Skryté omezování nároku pacientů Systémová nepřehlednost, nedostatečná informovanost

Co nabízíme? Založení institucionálního profilu umožňuje prezentaci: lázeňského města, služeb, kontaktních údajů, webových stránek, článků, novinek a tiskových zpráv, akcí a událostí ve zdravotnictví, Vše komunikujete pod Vaší značkou

Co nabízíme? Založení Institucionálního profilu dále umožňuje: komunikaci s uživateli JakoJá.cz, zakládání tematických diskusí a poraden, získávání nových sympatizantů, navazování partnerství, propojování s dalšími organizacemi či profily, výzvy k podpoře/ účasti na řešení.

Co očekáváme od partnerů JakoJá.cz Navázání partnerství Mediální podpora projektu Účast na informačních kampaních pro uživatele Záštita

Směřování JakoJá.cz

Zvyšování návštěvnosti JakoJá.cz PR a Marketing zacílený na: sociální sítě, tištěná reklama, média a novináři, eventy (kalendáře akcí), newsletter.

JakoJá.cz OFFLINE 2014 OFFLINE 2014 po regionech ČR Kulturně vzdělávací akce pro veřejnost Prezentace lokálních neziskových organizací a služeb atraktivní a zábavnou formou Workshop pro lokální neziskové organizace Partneři: Kraje, lázeňská města Pacientské organizace: Aliance žen s rakovinou prsu, ČAVO, CARD a další

Děkujeme za pozornost. Algesia o.s., U Nikolajky 15 150 00 Praha 5 Email: info@jakoja.cz, www.jakoja.cz