GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

23. – Představení 2. ročníku veletrhu Chytré bydlení Šetrné budovy Smart technologie Poradenské centrum Odborný seminář Šetrné budovy Odborný.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
2 CHARAKTERISTIKA PROJEKTU  Veletrh se zaměřením na setkání potenciálních zaměstnavatelů, personálních agentur s cílovou skupinou volných pracovních.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.

Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Veletrh vzdělávání a pracovních příležitostí. TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ 15. – 17. října 2009 TIPSPORT ARENA Jeronýmova 570/22, Liberec 7.
Příprava veletrhu z pohledu organizátora Ing. Miloň Mlčák Veletrhy Brno, a.s. ředitel projektů GO a REGIONTOUR, MOBITEX, PRODÍTĚ a RYBAŘENÍ Veletrhy a.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Regionální konference v MSK
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
 Nádvoří  Letecké motory  Realizace expozice textilní výroby  Realizace expozice řemesel s vazbou na region  Drobné výstavní.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Asociace turistických informačních center České republiky
statutární náměstkyně hejtmana
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
20 let
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Značka „Českosaské Švýcarsko
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
10. ročník Veletrhu odborného vzdělávání
Aktuální informace o činnosti CCRJM
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Transkript prezentace:

GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu PROJEKT "START" speciální nabídka pro podnikatele z regionů 17. - 20. 1. 2019

Základní informace Největší prezentace průmyslu cestovního ruchu ve střední Evropě se zaměřením na regiony ČR Odborná spolupráce: MMR ČR, AK ČR, CzechTourism, ACK ČR, AČCKA, AHR, Asociace leteckých provozovatelů ČR Vysoká návštěvnost, , setkávání klíčových osobností, největší zájem dle průzkumů je o pěší turistiku 56%,kulturně historické památky 51%,cykloturistiku 35 %,získání informací o regionu 57%,služby pro návštěvníky - 72% spokojeno Kvalitní doprovodný program zaměřený na aktuální témata Statistika veletrhů /2018/:

Základní koncept Nový rozměr veletrhu REGIONTOUR „Posílení obchodního charakteru veletrhů = zvýšení efektivity účasti“ Turistické produkty se prezentují ale neprodávají Prodej – návštěvník chce porovnat, vyzkoušet a koupit. To může realizovat jen podnikatel /na GO již funguje/ Společně s regionem oslovíme podnikatele k účasti Nový lay-out veletrhu REGIONTOUR „zpřehlednění obsahu veletrhu“, součástí je i veletrh GO Pavilon P je rozdělen na jednotlivé segmenty, které jsou rozmístěny okolo hlavní pasáže. Segment = prezentace konkrétního kraje, případně oficiální účast ze zemí V4. Členění segmentu: Přímo u hlavní pasáže je umístěna expozice kraje/of. účasti. Dále jsou umisťovány individuální expozice subjektů z daného kraje. Následně návštěvník naleznete prezentaci neziskovek Efektivní komunikace: Propagace konkrétních vystavovatelů a produktů ( před, v průběhu a po veletrhu ) Internetový průvodce návštěvníka a mobilní aplikace

Základní koncept CÍL: Atraktivita, efektivita účasti a vysoká Rozvojová témata veletrhu / Atraktivní doprovodný program: Aktivní dovolená v regionech Kulturní bohatství regionů ČR Regionální gastronomie GO Kamera – cestovatelský festival REGFOODFEST - Festival krajových specialit a regionální potraviny CÍL: Atraktivita, efektivita účasti a vysoká návštěvnost

Podmínky účasti Zvýhodněné podmínky účasti pro podnikatele v CR, kteří zatím nevystavovali Nabídka START již od 8 680 Kč bez DPH do 30. 11. 2018. Pak 9 500 Kč Podmínky: registrační poplatek 4 000 Kč, v ceně je – základní údaje ve veletržním katalogu po dobu celého roku,1ks montážní/demontážní a 1ks vystavovatelský průkaz,1x vstupenka na společenský večer, umístění v průvodci návštěvníka 4 m2 výstavní plochy, informační pult s uzamykatelnými dvířky 1x židle barová límec se zvoleným názvem do 15 písmen zahrnuje i podíl na společném zázemí – více vystavovatelů z regionu na jednom místě Další nabídky na web stránkách K účasti na veletrhu se lze přihlásit prostřednictvím elektronické přihlášky na adrese: http://www.bvv.cz/go-regiontour/jak-se-prihlasit. Při vyplňování uveďte do poznámky „projekt START„

Kontakty Miloň Mlčák Karolína Křenková Jan Šilhánek Michal Štefáček ředitel veletrhu manažerka PR a reklamy tel.: +420 541 152 520, mob.: +420 608 354 419, e-mail: mmlcak@bvv.cz email: kkrenkova@bvv.cz Jan Šilhánek Michal Štefáček manažer veletrhu Regiontour výstava expozic a služby tel.: +420 541 152 984, tel.: +420 541 152 953, e-mail: jsilhanek@bvv.cz e-mail: mstefacek@bvv.cz www.regiontour.cz