Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

Doporučení pro přípravu žádosti;
Active Citizens - komunitní vzdělávání pro střední školy Úvodní setkání učitelů Praha 18. března 2013.
STAGE 14. CZ.1.07/1.1.24/ Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: ,17.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Realizace Vnitřních grantů Obecné informace k realizaci projektu/harmonogram Realizace začíná podáním návrhu na přiznání stipendia na GO, podávat.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ - v březnu 2010 začala být realizována příprava týmu psychologů se v Hradci Králové uskutečnilo.
Příprava zapisovatelů na SZZ
Úvod do managementu 1. seminář
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Roman Kneifl 1. S (šestileté studium) - Ing. Milan Macas (čtyřleté studium) - Ing. Jana Kočanová Výchovná.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Strategie města v oblasti podpory lázeňství a cestovního ruchu Úvodní setkání, Projekt Zvýšení kvality řízení města Františkovy Lázně, reg.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Systém zvyšování kvality výuky anglického jazyka Projekt z OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Schůzka 5. jednání řídícího a realizačního týmu projektu ORSEJ dne
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Domov Sue Ryder, o.p.s. „Šance pro důstojné stáří“ Mgr. Michaela Hronová, Domov Sue Ryder, o.p.s. Michelská 1/7, Praha 4 Tel:
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
Math Exercises for You (Math4U)
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Třídní učitel Mgr. Zdeněk Bažant
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
Úvodní seminář Klíčová aktivita č. 3
Analýza potřeb v území.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
ŘÍZENÍ projektŮ [SID 1103_avm_PM], verze 2.1, 13/06/2011.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Mgr. Dominika Pudilová manažerka projektu
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Centrum kolegiální podpory CKP
I. Setkání se starosty obcí
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Školní schůzka – zahájení školního roku 2019/2020
Transkript prezentace:

Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha ÚVODNÍ ČÁST Mgr. Dominika Pudilová Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha www.klokanovyskolky.cz

PŘEDSTAVENÍ REALIZAČNÍ TÝM Mgr. Dominika Pudilová, manažerka projektu PaedDr. Lucie Nečasová, odborná garantka Mgr. Jiřina Bednářová, metodička Jana Höklová, odborná pracovnice Ing. Hana Procházková, finanční manažerka projektu email: klokanovyskolky@luzanky.cz, telefon: 603 173 021 DP - mojí prací je dohlížet na celý projekt a jeho správné fungování..spíš než manažer mám raději slovo koordinátor..koordinuji všechny kroky, aktivity, akce, plánování tak, aby byl projekt úspěšný a hlavně smysluplný. LN - OG - aktivity, akce, vaše činnosti, výstupy apod.. Aby vše drželo odbornou linku, která se bude ubírat tím správným směrem..dozbíte se od ní, jak s konkrétně představuje, co vlastně bude vaěím úkolem (posláním) JB - leckdo ji zná osobně či z doslechu.. Dodává projektu know how, vědomosti, ,,to, na základě čeho získává projekt ten správný rozměr.. JB bude mít tohle setání hl slovo..ji si nejvíce poslechnete JH - komunikace s vámi HP - drží kasu, zná pravidla www.klokanovyskolky.cz

Harmonogram setkání DOPOLEDNE ODPOLEDNE 13:00 - 13:45 OBĚD DOMINIKA - organizační blok, výkazy, cestovné, nákupy - DOTAZY CKP K ORGANIZACI JIŘINA - DOTAZY CKP K METODICE LUCKA - průběh projektu, supervize (hodnocení), workshopy - DOTAZY CKP K OBSAHOVÉ ČÁSTI PROJEKTU DOMINIKA - pravidla pro výběr CKP II - SHRNUTÍ, ZÁVĚR www.klokanovyskolky.cz

Co už máme za sebou? Setkání I a II Odevzdání ZOR č. 1 Start WS Diagnostika I a II Motorika I – začínáme Supervize (Žďár nad Sázavou, Diagnostika II, 10.10.2017) Dodání prvních požadovaných dokumentů www.klokanovyskolky.cz

Co nás čeká? Realizace zbylých WS Supervize u ostatních CKP Odevzdání ZOR č. 2 Setkání III a IV – jaro 2018 VIDEO www.klokanovyskolky.cz

Webové stránky WWW.KLOKANOVYSKOLKY.CZ www.klokanovyskolky.cz

Jak to vidíte vy? PRACOVNÍ VÝKAZY „Je pro Vás počet hodin optimální?“ „Bude počet hodin dostačující do budoucna?“ „Kolik reálně odpracuje pracovník CKP?“ „Vyhovuje Vám forma zadávání hodin do odkazu na internetu?“ www.klokanovyskolky.cz

Pracovní výkazy - PRAVIDLA ODEVZDAT vždy do 25. dne v měsíci (kdo nenahlásí bude mít 8/5) zadává se každá osoba zvlášť, ne dohromady prozatím dodržovat limit 13 hodin/workshop vedoucí+pracovník vždy 1x za půl roku podpis vytištěného výkazu www.klokanovyskolky.cz

Jak to vidíte vy? VYÚČTOVÁNÍ, NÁKUPY „Nakoupili jste již něco? Pokud ano, tak co?“ „Plánujete nějaký konkrétní nákup? Pokud ano, tak jaký?“ „Dovedete si představit nákup konkrétní pomůcky/materiálu pro WS?“ www.klokanovyskolky.cz

Vyúčtování, nákupy - PRAVIDLA veškerá vyúčtování prosím vždy max. do 5. dne následujícího měsíce vše naskenované/foto, originály uschovat a předáme si později je třeba rozlišovat (vše se hradí ze zaslané zálohy): - kancelářské potřeby (1000 Kč/rok) - spotřební materiál pro workshopy, se vztahem k obsahu (3000-5000 Kč/rok) - odborná literatura (předběžně 3000 Kč/projekt, v tom není objednávka pro koncové MŠ) - pronájmy prostor (dle domluvy předem) pozor - je-li doklad na jméno, musí být vystaven na Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace www.klokanovyskolky.cz

Jak to vidíte vy? CESTOVNÉ „Využíváte možnost proplacení cestovného? Pokud NE, tak proč? „Je pro Vás systém proplácení cestovného srozumitelný?“ www.klokanovyskolky.cz

Cestovné - PRAVIDLA u auta prosím posílejte i sjetinu např. z IDOSu o určení ceny cestovné se proplácí jen osobám, podepsaným na prezenční listině aktualizace formuláře na auto - doplněn podpis za CKP limit 800/workshop - zatím nikdo nevyčerpal www.klokanovyskolky.cz