Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pštros dvouprstý* Emu australský* BĚŽCI Kasuár přilbový Nandu pampový.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_12_Ryby,
TŘÍDA: PLAZI 1. Šupinatí( ještěři, hadi) 2. Želvy 3. Krokodýli.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Irena Kotalíková Název:VY_32_INOVACE_251_Asie Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
Řád: SOVY = noční ptáci. Znaky velmi jemné peří  neslyšný let nohy porostlé peřím prsty s ostrými drápy vratiprst (4. prst) – otáčí se dopředu i dozadu.
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
ŽIVÁ PŘÍRODA - opakování
Odraz světla na rovinném zrcadle
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
HÁDANKY Z LESA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Společenstva lesů Živočichové
Autor: Mgr. Irena Pohořalá Název: VY_32_INOVACE_07_PTÁCI III.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VY_32_INOVACE_PŘZOO.08 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní nabídka ptáků
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_16_Živočichové
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
PLAZI VY_32_INOVACE_06-54 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Zvířata v lese –test plazi 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Měření elektrického proudu
Ekosystém louka Živočichové
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Základní skupiny živočichů
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): listopad 2011 Ročník: 4
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Zoologie –ptáci 7. ročník Mgr. Monika Fantová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
1. 1.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_127_Korýši
Želvy a krokodýli.
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Irena Kotalíková Název: VY_32_INOVACE_233_Obratlovci Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2046 Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Období vytvoření DUM Leden 2013

Anotace: Hra na motivy známé soutěže slouží k zábavnému opakování znalostí. Jazyk: Český Očekávaný výstup: Rozlišuje a porovnává jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin Ročník: Sedmý Druh učebního materiálu:

Didaktická hra – opakování obratlovci II. Riskuj Didaktická hra – opakování obratlovci II.

PLAZI PLAZI - ŠUPINATÍ PTÁCI – OBECNÉ ZNAKY VODNÍ PTÁCI 1000 2000 3000 4000 PLAZI - ŠUPINATÍ 1000 2000 3000 4000 PTÁCI – OBECNÉ ZNAKY 1000 2000 3000 4000 VODNÍ PTÁCI 1000 2000 3000 4000 DRAVCI A SOVY 1000 2000 3000 4000 LESNÍ PTÁCI A BĚŽCI 1000 2000 3000 4000

Dýchají: a) plícemi a kůží b) plícemi c) kůží Návrat na hrací pole

Mezi plazi nepatří : a) čolci b) želvy c) ještěři Návrat na hrací pole

Mezi mořské želvy nepatří : a) želva obrovská b) kareta obrovská c) kožatka velká Návrat na hrací pole

Vyber správné tvrzení: a) krokodýlům zapadá 4.zub do rýhy v horní čelisti b) krokodýlům zapadá 4.zub do jamky v dolní čelisti c) žádný zub jim nezapadá Návrat na hrací pole

Mezi šupinaté nepatří : hadi b) krokodýli c) ještěři Návrat na hrací pole

Slepýš křehký patří mezi: a) hady b) ještěry c) obojživelníky Návrat na hrací pole

Mezi jedovaté hady patří : užovky b) korálovky c) korálovci Návrat na hrací pole

Jacobsonův orgán hadům slouží k : vidění b) vnímání pachů c) ke sluchu Návrat na hrací pole

všežravci,býložravci i masožravci Ptáci jsou : všežravci,býložravci i masožravci b) jen masožravci c) jen býložravci Návrat na hrací pole

tažní b) stálí c) potulní Jak se nazývají ptáci, kteří neopouštějí svá hnízdiště a žijí zde i mimo hnízdění : tažní b) stálí c) potulní Návrat na hrací pole

c) objeví se až v dospělosti Vaječný zub ptáků : je až do dospělosti b) po vylíhnutí vymizí c) objeví se až v dospělosti Návrat na hrací pole

Jak se nazývá hlasové ústrojí : syntex b) syrinx c) altex Návrat na hrací pole

Mezi vodní ptáky nepatří: potápka roháč b) plameňák růžový c) rákosník zpěvný Návrat na hrací pole

Vyber chybné tvrzení : čáp létá s esovitě prohnutým krkem b) mezi mořské ptáky patří tučňák c) volavka létá s esovitě prohnutým krkem Návrat na hrací pole

c) severní i jižní polokouli Tučňáci žijí na : jižní polokouli b) severní polokouli c) severní i jižní polokouli Návrat na hrací pole

Zástupcem krátkokřídlých je: a) slípka zelenonohá b) čejka chocholatá c) racek chechtavý Návrat na hrací pole

Jsou to : všežravci b) masožravci c) býložravci Návrat na hrací pole

Mezi sovy nepatří : a) poštolka obecná b) puštík obecný c) kalous ušatý Návrat na hrací pole

Vyber chybné tvrzení : a) sovy mají tzv. vratiprst b) dravci loví kořist za soumraku nebo v noci c) dravci loví ve dne Návrat na hrací pole

Co jsou to tzv.vývržky : drápy, které pomáhají k lovu kořisti b) nestrávené části potravy c) speciální útvary na křídlech Návrat na hrací pole

Mezi lesní ptáky nepatří : vrabec b) sojka c) datel Návrat na hrací pole

Vyber chybné tvrzení : běžci mají silné nohy b) běžci mají zakrnělá křídla c) běžci hnízdí většinou na stromech Návrat na hrací pole

Emu hnědý žije v : Africe b) Austrálii c) Americe Návrat na hrací pole

Náš největší šplhavec je : strakapoud velký b) datel černý c) krutihlav obecný Návrat na hrací pole