Infrastruktura vedoucí k přechodu do škol hlavního vzdělávacího proudu a k samostatnému způsobu života (86) průběžná výzva 11. 9. 2018.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Představení Centra pro regionální rozvoj České republiky Seminář pro SC 2.3 Rozvoj infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví Průběžná.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
Dokumentace k výzvě č.02/ Olomouc Zlín Uherské Hradiště Velké Losiny.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Seminář pro žadatele 5. VÝZVA MAS OPAVSKO IROP KOMUNITNÍ CENTRA 2017
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
Školení žadatelů k výzvě č
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Podpora školství v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Pojem přeměna obchodní společnosti
České republiky Mgr. Martina Brandejsová
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Podpůrná opatření prvního stupně
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Představení Centra pro regionální rozvoj České republiky
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Pozemkové úpravy.
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
6. Výzva „MAS SVITAVA – IROP – Podpora vzdělávání II.“
Seminář pro žadatele IROP – Infrastruktura vzdělávání
Komunitní centrum v přírodní zahradě
Seminář k 3. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Praha,
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář k 1. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Integrovaný regionální operační program
Seminář pro žadatele IROP výzva č
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Územní plán s prvky regulačního plánu
Sociální a dostupné byty
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Schvalování Rámců pro podporu infrastruktury
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Transkript prezentace:

Infrastruktura vedoucí k přechodu do škol hlavního vzdělávacího proudu a k samostatnému způsobu života (86) průběžná výzva 11. 9. 2018

Centrum pro regionální rozvoj ČR Poskytuje konzultační servis k vyhlášené výzvě tým specialistů pro oblast vzdělávání v každém kraji: http://www.crr.cz/cs/kontakty/kontaktni-osoby-k-vyzvam/86-vyzva/ = konzultujte připravované projektové záměry Provádí hodnocení výzvy Administruje projekty v realizaci i ve fázi udržitelnosti každému projektu je přidělen manažer projektu

1 Hodnocení a výběr projektů

Hodnocení a výběr projektů probíhá průběžně dle data a času registrace žádosti o podporu skládá se ze dvou částí: kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí ex-ante analýza rizik (popř. ex-ante kontrola) 86. výzva obsahuje: 3 formální kritéria 10 obecných kritérií přijatelnosti (průřezová IROP) 15 specifických kr. přijatelnosti (věcná podstata proj.) kritéria nenapravitelná + napravitelná, dvě výzvy k doplnění (5 PD+)

Kritéria formálních náležitostí Žádost o podporu je podána v předepsané formě * délka etap, harmonogram, klíčové aktivity, soulad příloh… Žádost o podporu je podepsána oprávněným zástupcem žadatele * statutár, nebo na základě plné moci/usnesení z jednání zastupitelstva/rady Jsou doloženy všechny povinné přílohy a obsahově splňují náležitosti, požadované v dokumentaci k výzvě.

Povinné přílohy žádosti o podporu Plná moc – vzor: příloha č. 11 Obecných pravidel Zadávací a výběrová řízení – pouze uzavřená smlouva na plnění zakázky, je-li relevantní. Postup pro práci s modulem Veřejné zakázky – příloha č. 35 Obecných pravidel Právní subjektivita – dle typu žadatele – nedokládají: kraje a jimi zřiz. organizace, obce a jimi zřiz. organizace, OSS, PO OSS; NNO doloží zakladatelskou smlouvu, zakl. či zřiz. listinu nebo jiný dokument o založení, stanovy organizace, jsou-li vytvořeny; soukromoprávní subjekty (s.r.o. atp.) doloží výpis z OR nebo z ŽR (živnost č. 72). Studie proveditelnosti – dle přílohy č. 3 Specifických pravidel Právní vztah k majetku (výpis z KN, nájemní SML, SML o výpůjčce, SML o právu stavby, SML o SML budoucí kupní či jiný právní úkon) Územní rozhodnutí, nebo územní souhlas nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující územní řízení – pokud projekt vyžaduje, tak vždy s nabytím právní moci nejpozději ke dnu podání žádosti o podporu

Povinné přílohy žádosti o podporu Žádost o st. pov., nebo ohlášení, případně stav. pov. nebo souhlas s provedením ohlášeného st. záměru nebo veřejnoprávní sml. nahrazující st. povolení = je možná pouze žádost o st. povolení, ohlášení, návrh veřejnoprávní smlouvy nahrazující stavební povolení nebo oznámení stavebního záměru = pokud ž. postupuje ve sloučeném územním a stavebním řízení, nebo zamýšlí veřejnoprávní smlouvu, kt. současně nahrazuje územní rozhodnutí a st. povolení = > musí doložit sloučené územní rozh. a st. pov. s nabytím právní moci (nemusí být k datu podání žádosti, ale při výzvě k doplnění), nebo musí doložit účinnou veřejnoprávní smlouvu nahrazující územní rozhodnutí a st. povolení (nemusí být k datu podání žádosti, ale při výzvě k doplnění)

Povinné přílohy žádosti o podporu Projektová dokumentace – v podrobnosti pro vydání st. pov., v podrobnosti pro ohlášení, pokud je již vypracována PD pro provedení stavby – dokládá ji Položkový rozpočet stavby – dle míry připravenosti projektu: buď zjednodušený rozpočet členění na stavební objekty nebo funkční celky (str. 15 Specifických pravidel), nebo stavební rozpočet, kt. detailem a strukturou odpovídá příslušnému stupni PD Výpis z Rejstříku škol a školských zařízení – za všechny školy dotčené projektem Výpočet jiných peněžních příjmů – předpokládá-li je v období realizace projektu Zřizovací či zakládací listina školy či ŠPZ – s označením pasáže § 16 odst. 9, je-li relevantní

Povinné přílohy žádosti o podporu Čestné prohlášení o skutečném majiteli – mimo veřejnoprávní právnické osoby, vzor = příloha č. 30 Obecných pravidel

Obecná kritéria přijatelnosti Projekt je svým zaměřením v souladu s cíli a podporovanými aktivitami výzvy. Projekt je v souladu s podmínkami výzvy * bude mj. ověřováno, zda se nepodporuje pobytová služba podle z č. 108/2006 Sb., o soc. službách, příp. pobytová služba podle z. č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí = např. zda se nepodporuje chráněná dílna, dům na půl cesty atp. Žadatel splňuje definici oprávněného příjemce pro příslušný specifický cíl a výzvu. Projekt respektuje minimální a maximální hranici celkových způsobilých výdajů, pokud jsou stanoveny. Projekt respektuje limity způsobilých výdajů, pokud jsou stanoveny. Výsledky projektu jsou udržitelné. Projekt nemá negativní vliv na žádnou z horizontálních priorit IROP (udržitelný rozvoj, rovné příležitosti a zákaz diskriminace, rovnost mužů a žen). Potřebnost realizace projektu je odůvodněná. Projekt je v souladu s pravidly veřejné podpory. Statutární zástupce žadatele je trestně bezúhonný.

Specifická kritéria přijatelnosti   Projekt je zaměřen na školu samostatně zřízenou pro žáky se zdravotním postižením podle § 16 odstavce 9, nebo podle § 48 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. ANO - Projekt je zaměřen na školu samostatně zřízenou pro žáky se zdravotním postižením podle § 16 odstavce 9, nebo podle § 48 zákona č. 561/2004 Sb.. ve znění pozdějších předpisů. NE - Projekt není zaměřen na školu samostatně zřízenou pro žáky se zdravotním postižením podle § 16 odstavce 9, nebo podle § 48 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. NERELEVANTNÍ - Projekt je zaměřen na školské poradenské zařízení (ŠPZ), tedy pedagogicko-psychologickou poradnu (PPP) anebo speciálně pedagogické centrum (SPC) podle § 116 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Specifická kritéria přijatelnosti   Projekt je zaměřen na školské poradenské zařízení (ŠPZ), tedy pedagogicko-psychologickou poradnu (PPP) anebo speciálně pedagogické centrum (SPC) podle § 116 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. ANO - Projekt je zaměřen na školské poradenské zařízení, tedy pedagogicko-psychologickou poradnu (PPP) anebo speciálně pedagogické centrum podle § 116 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. NE - Projekt není zaměřen na školské poradenské zařízení, tedy pedagogicko-psychologickou poradnu anebo speciálně pedagogické centrum podle § 116 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. NERELEVANTNÍ - Projekt je zaměřen na školu samostatně zřízenou pro žáky se zdravotním postižením podle § 16 odstavce 9, nebo podle § 48 zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Specifická kritéria přijatelnosti   Projekt není realizován ve škole či školském zařízení zřízeném při zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy ani v budově diagnostického ústavu, výchovného ústavu ani dětském domově či dětském domově se školou. ANO - Projekt není realizován ve škole či školském zařízení zřízeném při zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Projekt není realizován v budově diagnostického ústavu, výchovného ústavu ani domově dětí. NE - Projekt je realizován ve škole či školském zařízení zřízeném při zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy, nebo projekt je realizován v budově diagnostického ústavu, výchovného ústavu nebo domově dětí.

Specifická kritéria přijatelnosti   Projekt je v souladu s Krajským akčním plánem vzdělávání (KAP) a je uveden v Rámci pro podporu infrastruktury, v seznamu investičních priorit KAP pro opatření vedoucí k sociální inkluzi. ANO - Projekt je v souladu s Krajským akčním plánem vzdělávání (KAP) a je uveden v seznamu investičních priorit KAP pro opatření vedoucí k sociální inkluzi. NE - Projekt není v souladu s Krajským akčním plánem vzdělávání (KAP) či není uveden v seznamu investičních priorit pro opatření vedoucí k sociální inkluzi.

Specifická kritéria přijatelnosti   Podpořená infrastruktura bude sloužit ve výuce či poradenství k aktivizačním či tranzitním opatřením vedoucím ke zvýšení kvality vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s cílem umožnit přestup do běžných škol hlavního vzdělávacího proudu, přípravu na nezávislý způsob života a zapojení do společnosti. ANO - Podpořená infrastruktura bude sloužit ve výuce či poradenství k aktivizačním či tranzitním opatřením vedoucím ke zvýšení kvality vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, čímž bude umožněn přestup do běžných škol hlavního vzdělávacího proudu, příprava na nezávislý způsob života a zapojení do společnosti. NE - Podpořená infrastruktura nebude sloužit ve výuce či poradenství k aktivizačním či tranzitním opatřením vedoucím ke zvýšení kvality vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, čímž nebude umožněn přestup do běžných škol hlavního vzdělávacího proudu, příprava na nezávislý způsob života a zapojení do společnosti. zda žadatel popsal aktivizační a či tranzitní opatření dle osnovy studie proveditelnosti zda popsal, jak budou aktivizační a tranzitní opatření probíhat po celou dobu udržitelnosti zda popsal, jak projekt přispěje k začleňování žáků do škol hl. vzd. proudu a jejich přípravě na nezávislý způsob života + podmínky pro realizaci „Tréninkového bytu“; „Tréninkového pracoviště (dílny pro ergoterapii) pro tranzitní program

Specifická kritéria přijatelnosti   Kritéria pro využití výstupů projektu nejsou diskriminační pro žádnou skupinu uchazečů. ANO - Kritéria pro využití výstupů projektu nejsou diskriminační pro žádnou skupinu uchazečů. NE - Kritéria pro využití výstupů projektu jsou diskriminační pro určitou skupinu uchazečů. bude ověřováno, zda žadatel popsal kritéria pro příjem do školy/školského zařízení bude ověřováno, zda žadatel popsal nediskriminační přístup

Specifická kritéria přijatelnosti   Projekt není zaměřen na výstavbu (vznik) nové školy či školského zařízení. ANO - Projekt není zaměřen na výstavbu (vznik) nové školy či školského zařízení. NE - Projekt je zaměřen na výstavbu (vznik) nové školy či školského zařízení.

Specifická kritéria přijatelnosti   Projekt zajistí fyzickou dostupnost anebo bezbariérovost podpořeného zařízení. ANO - Projekt zajistí fyzickou dostupnost anebo bezbariérovost podpořeného zařízení. NE - Projekt nezajistí fyzickou dostupnost anebo bezbariérovost podpořeného zařízení. NERELEVANTNÍ – Škola, školské zařízení je již bezbariérové nebo žadatel zajistí bezbariérovost z vlastních zdrojů. schodolez vs. bezbariérovost ano, lze ale z vlastník zdrojů / NZV projektu Indikátor 5 00 01 nastavit v těchto případech jako max. nom. kapacitu podpořených učeben/pracovišť

Specifická kritéria přijatelnosti   Žadatel má zajištěnou administrativní, finanční a provozní kapacitu k realizaci a udržitelnosti projektu. ANO - Žadatel má zajištěnou administrativní, finanční a provozní kapacitu k realizaci a udržitelnosti projektu. NE - Žadatel nemá zajištěnou administrativní, finanční a provozní kapacitu k realizaci a udržitelnosti projektu.

Specifická kritéria přijatelnosti   Harmonogram realizace projektu je reálný a proveditelný. ANO - Navrhovaný harmonogram projektu je reálný a proveditelný. NE - Navrhovaný harmonogram projektu není reálný nebo proveditelný.

Specifická kritéria přijatelnosti  Výdaje na hlavní aktivity v rozpočtu projektu odpovídají tržním cenám. ANO - Výdaje na hlavní aktivity v rozpočtu projektu odpovídají tržním cenám. NE - Výdaje na hlavní aktivity v rozpočtu projektu neodpovídají tržním cenám.

Specifická kritéria přijatelnosti  Cílové hodnoty indikátorů odpovídají cílům projektu. ANO - Cílové hodnoty indikátorů odpovídají cílům projektu. NE - Cílové hodnoty indikátorů neodpovídají cílům projektu. Pokud bude bezbariérovost zajištěna schodolezem, bude indikátor 5 00 01 vždy pouze jako max. nominální kapacita projektem dotčených učeben/pracovišť, nikoliv bezbariérovost celé školy/školského zařízení, resp. budovy (schodolez = NZV)

Specifická kritéria přijatelnosti Projekt nebude financovat aktivity, na které je finanční nárok ze zákona. ANO – Projekt nefinancuje aktivity, na které je finanční nárok ze zákona. NE – Projekt financuje aktivity, na které je finanční nárok ze zákona. viz příloha č. 8 Specifických pravidel „Přehled výdajů dle vyhlášky č. 27/2016 Sb. (o vzděl. žáků se speciálními vzděl. potřebami a žáků nadaných) žadatel musí ve studii proveditelnosti (v souladu s osnovou) explicitně uvést, že žádné takové vybavení nepořizuje – pokud bude plynout z dokladů prokazujících stanovení cen do rozpočtu projektu – bude vyzván k odstranění v rámci FNaP

Specifická kritéria přijatelnosti  Minimálně 85 % způsobilých výdajů projektu je zaměřeno na hlavní aktivity projektu. ANO – Z rozpočtu projektu je zřejmé, že minimálně 85 % způsobilých výdajů je zaměřeno na hlavní aktivity projektu. NE – Z rozpočtu není zřejmé, že minimálně 85 % způsobilých výdajů je zaměřeno na hlavní aktivity projektu.

Specifická kritéria přijatelnosti  V hodnocení eCBA/finanční analýze projekt dosáhne minimálně stanovené hodnoty ukazatelů. ANO - Projekt dosáhl min. hodnoty ukazatelů. NE - Projekt nedosáhl min. hodnoty ukazatelů. NERELEVANTNÍ – Nemusí se provádět.

Ex-ante analýza rizik ověřuje rizika v realizovatelnosti projektu včetně rizika nezpůsobilých výdajů, dvojího financování NZV u stavebních prací pouze max. na úrovni stavebních objektů, nikoliv jednotlivých položek stavebního rozpočtu projekty s vysokým rizikem – zahájena ex-ante kontrola

Děkuji vám za pozornost Darina Škodová specialista pro SC 2.4 Územní odbor IROP pro Jihomoravský kraj Oddělení hodnocení Centrum pro regionální rozvoj České republiky Mariánské náměstí 617/1 617 00 Brno tel.: +420 518 770 232 e-mail: darina.skodova@crr.cz