SOFTAPP s.r.o. Schůzka dealerů GM 10. 03. 2009 Vít Kocmánek Ing. Luděk Vařák Ing. Jan Bosák
Schůzka dealerů GM Obsah GM Exchange – stav vývoje Objednávky ND RIM Další moduly Servis Nové vozy Ostatní Komunikační rozhraní DMS - GM Nabídka hotových rozšiřujících modulů DMS Vývoj
I. GM Exchange Schéma komunikace dealer - GM Zpracování dat DMS DMS - GMXCOM Axway Axway Přenos souborů Internet
II. Komunikační rozhraní Interface s GM, již funkční Sklad: export objednávek náhradních dílů import potvrzení objednávky (dodacích listů) Rim – automatická skladová objednávka náhradních dílů na základě historie obratu
II. Komunikační rozhraní Interface s GM, které budeme nasazovat Servis: export garančních protokolů import potvrzení garancí Sklad: Part locator – informace o stavu na skladě Nové vozy: export objednávky nových vozů import potvrzení objednávky Import dodavatelských faktur za nové vozy Ostatní Prodejní klub Bonusy
II. Komunikační rozhraní Interface s GM, které se připravují Ostatní: Prodejní klub Bonusy
II. Komunikační rozhraní Sklad - Export objednávky náhradních dílů
II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Interface import potvrzení objednávky má 2 funkce: Import potvrzení objednávky – jedná se o informace, v jakém stavu se nachází objednávka náhradních dílů – zda díl je již připraven k vyskladnění nebo díl z nějakých důvodů nelze dodat Import dodacích listů – jedná se příjem materiálu na sklad Postup: Nejdřív je nutné naimportovat potvrzení objednávky. To se provede v menu objednávky na dodavatele/Potvrzení objednávky
II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky 2. V tomto kroku program provádí 2 operace: Položky, které obsahují pouze informace o stavu objednávky importuje do „potvrzených objednávek“ – ty je možné si vytisknout v reportu Seznam potvrzení objednávek na dodavatele Položek, které jsou určeny k příjmu, importuje do dodacích listů – ty se pak začleňují v pořízení příjemky
II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Report Seznam potvrzení objednávek na dodavatele
II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Příjem materiálu z dodacích listů Postup: Díly přijímáme v Příjmu/Pořízení příjemky Po zadání údajů v levé části hlavičky až do čísla příjemky, se klikne na tlačítko E-mail Na zobrazeném formuláři, na tlačítku DKOM se již objeví informace, kolik položek je připraveno na začlenění do příjemky Další postup je obdobný jako při importu dodacího listu ze souboru
II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Začlenění položek z dodacích listů do příjemky
II. Komunikační rozhraní Servis Export garančních protokolů Import potvrzení garancí
II. Komunikační rozhraní Nové vozy - Export objednávky nových vozů Export objednávky se provádí v modulu salon Možnost exportovat více objednávek najednou Stávající objednávku je možno modifikovat Není nutno objednávky zadávat ručně přes Channel 21
II. Komunikační rozhraní Nové vozy - Import potvrzení objednávky Import se provádí v modulu salon Pracovník má přehled v jakém stavu se objednávka nachází
II. Komunikační rozhraní RIM export počátečních stavů Export se provádí pouze 1x (při najetí systému) Soubor obsahuje výdeje a prodeje originálních dílů za posledních 12 měsíců Soubor je rozdělen podle provozoven
II. Komunikační rozhraní RIM Export počátečního stavu Export pohybů – každodenně IPA611 Návrh objednávky IPA710 Jak poznat originální díl
II. Komunikační rozhraní RIM každodenní export Soubor IPA611 Soubor odchází automaticky 1x denně ve 23:00 hod Soubor obsahuje: denní výdeje, nevykryté obejdnávky odběratelů, nevykryté objednávky na dodavatele, aktuální stavy na skladě Za každou pobočku odchází samostatný soubor
II. Komunikační rozhraní RIM import návrhu objednávky GM na základě údajů navrhne skladovou objednávku Dealer obdrží soubor IPA710 Dealer potvrdí nebo upraví skladovou objednávku a odešle ji pomocí již funkčního rozhraní.
III. Hotové moduly DMS SMS Server Modul Marketing Docházkové systémy
III. Hotové moduly DMS Marketing Marketing je program, který plní 2 základní funkce: Slouží pro plánování veřejných či soukromých schůzek, jejich následný rozbor a vyhodnocení Současně slouží pro podrobné evidování zákazníků a to již potenciálních, práci s těmito zákazníky, možnosti filtrace podle zadaného kritéria, hromadné odesílání e-mailů, sms zrpráv, korespondence Program automaticky připomíná a plánuje kontakty po prodeji vozu, před ukončením leasingu, připomíná narozeniny klientů Zákazníci jsou vázání na konktrétního uživatele (vlastníka kontaktu)
III. Hotové moduly DMS Marketing – plánování schůzek
III. Hotové moduly DMS Marketing – karta zákazníka
III. Hotové moduly DMS Marketing – denní přehled úkolů Program upozorňuje na úkoly, které je třeba v dnešním dni realizovat Zároveň upozorňuje na blížící se narozeniny klientů
III. Hotové moduly DMS Marketing – plánování schůzek Upozorňování na blížící se schůzky
III. Hotové moduly DMS Marketing – plánování schůzek Upozorňování na zákazníky, se kterými bychom si měli naplánovat schůzku
III. Hotové moduly DMS Marketing – direct mail Nová funkce ve fázi testování – možnost odesílat HTML stránky emailem na zadanou skupinu adres
IV. Vývoj Plánovač servisu Základní vlastnosti: · Zobrazení kalendáře se zobrazením obsazeností dílny · Možnost objednání na servis na vybraný den a vybranou hodinu · Registrace zákazníka – zadání základních kontaktních údajů (motivace k registraci). Přihlášený uživatel vidí všechny objednávky, pouze u své vidí i své jméno. · Online přenos poptávek do centrálního plánovače – koš poptávek v CP (zobrazení se poptávky z webu jak pro servis, tak i k předváděcím jízdám) · Po objednání na servis přes web bude zpětná informace o přijetí objednání potvrzena telefonicky nebo e-mailem · Zobrazení kalendáře na objednání předváděcí jízdy NV a OV bez vazby na kapacitu vozů. · Nabídka vozů na předváděcí jízdy (výběr modelu a motorizace). Budou zobrazovány všechny vozy k předváděcím jízdám, bez ohledu na již blokované vozy. · Informace o poptávce předváděcí jízdy se zobrazí v centrálním plánovači, v Marketingu se zobrazí v koši, aby bylo možné předváděcí jízdu přidělit prodejci · LCD Panel – informace o příchodu zákazníků na servis. Splnění standardů.
IV. Vývoj Plánovač servisu – web aplikace
IV. Vývoj Plánovač servisu – desktop aplikace
IV. Vývoj Plánovač servisu – LCD Panel
IV. Vývoj Plánovač servisu – konfigurace LCD panelu