Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_200 Tomáš Nový osmý kraje ČR
„EU peníze středním školám“
VY_32_INOVACE_199 Tomáš Nový osmý Kraje ČR
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _POZNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 10
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _NÁSOBENÍ ČÍSEL
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_18 _SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ ČÍSEL DO 20
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_190 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_06 _JEDNOTKY ČASU Mgr. Aniela Jochymková
Závislost elektrického odporu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Mgr. Veronika Vaňousová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3569 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu: VY_32_INOVACE_11-15_Násobilka 6 Autor: Mgr. Martina Vajďáková Ročník: 3. Datum vytvoření: 24 . 2. 2014

Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematická oblast: Matematika – malá násobilka Předmět: Matematika Výstižný popis způsobu využití, metodické pokyny: Popisuje vyvození násobilky 6 a samotný princip násobení. Klíčová slova: Násobilka 6 Druh učebního materiálu: prezentace

Na dovolené v Řecku, jsme potkali zmrzlináře Na dovolené v Řecku, jsme potkali zmrzlináře. Byl to černoch a začal s prodejem zmrzliny nedávno. Mrkneme společně, jakpak se mu dařilo. Máte rádi zmrzlinu? Já ano, proto ji i prodávám. Ahoj děti, jmenuju se Ubongo.

Protože Ubongo nebyl ještě známý zmrzlinář, tak to ze začátku vypadalo s prodejem zmrzliny nic moc. Dnes prodal 6 zmrzlin. To bylo tedy 1 6 nebo taky 6  1. 6 1  6 6  1

Další den už to vypadalo přece o něco líp. Prodal 2 6 nebo taky 6  2 Další den už to vypadalo přece o něco líp. Prodal 2 6 nebo taky 6  2. Což ve výsledku bylo 12 zmrzlin. 12 2  6 6  2

Kdyby to tak šlo dál, bylo by to super. Třetí den už 3  6 což je taky 6  3. Výsledek byl 18 zmrzlin. Kdyby to tak šlo dál, bylo by to super. 18 3  6 6  3

Čtvrtý den se pomalu Ubongo začínal divit, jak mu to jde den ode dne líp. A byl rád. Dnes už prodal 24, což je 4 6 nebo taky 6  4 zmrzlin. 24 4  6 6  4

Normálně pátý den Ubongovi opět tržba stoupla. Prodal 30 zmrzlin Normálně pátý den Ubongovi opět tržba stoupla. Prodal 30 zmrzlin. Což je 5 6 nebo taky 6  5. 30 Jupí. 5  6 6  5

Šestý den opět prodej stoupl Šestý den opět prodej stoupl. A to na 6  6 zmrzlin, což je ve výsledku 36. Nevěřím svým očím. 36 6  6 6  6

Asi je ta moje zmrzlina dobrá.  Přehoupla se další noc a Ubongo prodal 42 zmrzlin. To je 7 6 a taky 6  7. Asi je ta moje zmrzlina dobrá.  42 7  6 6 7

Pomalu se blíží konec naší dovolené, ale osmý den Ubongo prodal 48 zmrzlin. To je 8  6 zmrzlin nebo 6  8. 48 8  6 6  8

Předposlední den našeho pobytu se Ubongo pochlapil, prodal už 9 6 a taky 6  9 zmrzlin. Což je 54. 9  6 54 6 9

Poslední den neboli desátý den našeho pobytu na dovolené prodal Ubongo už 60 zmrzlin. To je 10  6 nebo 6  10. Jak to šlo dál nevíme, ale podle všeho dobře. Když za 10 dní se tak polepšil. 60 10  6 6  10

Ještě jednou projdeme 10 dnů se zmrzlinou. 6 12 18 24 30 36 42 48 54 60

Děkuji, že jste si u mne kupovali zmrzlinu. Za rok přijeďte zas. Ahooooooooj!

Použité zdroje: Obrázky z Klipartu