10 pravidel, jak řídit správně e-shop

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Advertisements

Baťovo odpovědné podnikání Stanislav Knotek, RC Zlín Distriktní konference Košice 23. května 2009.
PODNIKÁNÍ VY_32_INOVACE_POD_20. Obsah Základní pojmy Právní úprava Podnikání podle živnostenského zákona Obchodní společnosti Družstva Státní podnik Neziskové.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Představení společnosti Tomáš Vodenka – People manager ARTIN.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
TVORBA PROPAGAČNÍCH PROSTŘEDKŮ pro začátečníky napodruhé lektor: Mgr. A. Peříková.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_107_Nebezpečí elektřiny Vypracoval:
Přecházíme na WordPress Hynek Beran Správa ICT město Hořice
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_03 Název materiáluKalkulačka.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Jihlava 29. února Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Vyplnění a finalizace žádosti zjednodušeného projektu v IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Výzva OPVVV 02_16_ , Kralice na Hané.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
Odkud se berou peníze v rozpočtu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Jak získat nejlepší talenty?
JAK NAJÍT ČAS PRO SEBE S DVOJČATY? Mgr. Zuzana Staroštíková
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_04_20_první pomoc.
Ohodnoťte si správně své jazykové dovednosti
Elektronická přihláška
Biologie - pokyny ke zkoušce
Projev kandidáta na rektora Českého vysokého učení technického v Praze
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Název vzdělávacího materiálu
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Slohový literární útvar 8.ročník Eva Andrýsková, ZŠ Polešovice
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Název školy: Základní škola Brandýs nad Labem – Stará Boleslav, Školní 291 Autor: Mgr. Olga Slováková Název materiálu: VY_32_INOVACE_00_DISKUSE Výchova.
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Příspěvek na konferenci
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Výzkum přírodních geochemických a remediačních procesů a jejich využití pro sanace po těžbě nerostů GEOCHEM Kontrolní den ‘04 GEOCHEM – KD 2004.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Pravidla srozumitelnosti projevu a instruování
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Elektromagnetická slučitelnost
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
VYBER SPRÁVNÉ PŘÍSLOVÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Kvalita a bezpečí jako hlavní principy k úspěšné a efektivní akreditaci Gabriela Franková.
Do Finska, Číny a zase zpátky do Ostravy Stipendista města Ostravy
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Koubkovo devatero (úspěšného) komunálního politika
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Rovnice HRA.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Putování s karboxylem Vytvořily: Denisa Andělová & Kateřina Malcová.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Transkript prezentace:

10 pravidel, jak řídit správně e-shop Autor: Jan Kalianko

Kdo jsem > Jan Kalianko < - Konzultant se zaměřením na e-shopy a e-commerce projekty - Vedení projektů v e-commerce a on-line Twitter: @eshopkonzultant Google+: http://www.google.com/+JanKalianko Facebook: https://www.facebook.com/jan.k.kali 1,45 mil. návštěv/rok 863 tis. návštěvníků

Jaké jsou hlavní oblasti, které musíte jako e-shopař řešit?

E-shopové řešení Open-source Krabicové řešení Řešení na míru – od dodavatele Řešení na míru – vlastní vývoj x

Vědět co dělám – vzdělávat se BarCamp Odborné konference Školení/workshopy On-line zdroje Sledování on-line odborníků x

Poznat své zákazníky Off-line svět – prodejna, komunitní akce apod. Hotjar, Smartlook… Uživatelská testování, focus groups Obyčejná zákaznická podpora x

Logistika a skladování Absolutní přehled (správný systém) Minimalizace lidské práce/chybovosti/nákladů Správné nastavení procesů Vyjednávání s dopravci Zpětná logistika X

Automatizace Automatizovat vše, co jde a děláte vícekrát Ušetříte hromadu času Nemusíte věci dělat sami (nebo někdo jiný) Snížení chybovosti Snížení nákladů Nevýhoda > vyšší vstupní investice Umět si spočítat, zda se to vyplatí X

Zákaznická podpora Odpovědi rychle Slušně i na kverulanty a blbce Poukaz kanály, které umíte obsloužit Nezpochybňovat zákazníkův problém X

Špičkoví zaměstnanci Nejsou to zaměstnanci, ale KOLEGOVÉ Obklopujte se lidmi, kteří jsou lepší, než vy sami. Vyměnit člověka můžete až tehdy, kdy za něj máte náhradu! X

Marketing E-shop není off-line obchod Postavte návštěvnost na více zdrojích – diverzifikace X

Čísla rozhodují Analytika – naučte se správně vyhodnocovat sami a nevěřte reportům dodavatelů Jediné důležité číslo je ZISK Řešte marže, náklady, bod zvratu… Čísla nikdy nevychází tak, jak si přejete… X

Buďte připraveni Připravte se na růst, kde chcete být za 1-2 roky Promýšlejte věci do budoucna Technologický dluh vás doběhne a skolí Nepouštějte nedotažené firemní systémy X

Buďte pozitivní a nad věcí - svět bude hezčí a bude se vše dařit lépe...

Používejte selský rozum a nebojte se toho!

Děkuji za pozornost @eshopkonzultant