Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Příprava MAP ORP Olomouc – 1. fáze přípravy doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D. Workshop , Pedagogická fakulta UP MAP VZDĚLÁVÁNÍ.
Prezentace ke schvalovacímu mechanismu na MV a Koordinačního mechanismu mezi OPZ a IROP 24. únor 2015 Mgr. Jana Menšíková vedoucí samostatného oddělení.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
Příprava programového období EU 2014 – 2020 Olomouc, 25. června 2014.
Porada ředitelů SŠ Čerpání finančních prostředků ve školství z OP na období srpna 2015.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Příprava Jihomoravského kraje na programové období 2014–2020 Brno,
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci obvodu Prahy 21.
PROJEKT Podpora krajského akčního plánování P-KAP 1) Časový rámec projektu 2) Vymezení působnosti projektu 3) Finanční náklady projektu 4) Lidské zdroje.
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Základní údaje p-kap, KAP
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Stručné představení projektu
Ing. Kateřina Lichtenberková
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Postup aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Aktuální informace o KAP a MAP
Plánování ve školní tělesné výchově
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
Absorpční kapacita Jihomoravského kraje
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
Regionální akční plán ÚK – pracovní verze k
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
AKTUALIZACE REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Kraje Vysočina
Výzvy v oblasti regionálního školství
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území MČ Praha 10, CZ
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Příprava Libereckého kraje na období 2014 – 2020 Setkání členů Rady Libereckého kraje s primátory a starosty měst a obcí  15. prosince 2014 Krajský úřad.
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Ing. Stanislava Správková
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Informace k tvorbě školních akčních plánů a plánů aktivit
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Model intenzivní podpory
Řídící výbor – , hod. Městský úřad Český Krumlov projekt „MAPII – ORP Český Krumlov“ reg. č. CZ /0.0/0.0/17_047/
Model intenzivní podpory
Transkript prezentace:

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Prioritizace potřeb v území Olomouc, 23. 6. 2016 Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA vedoucí odboru školství, sportu a kultury KÚOK Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Krajský akční plán (KAP) Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Vazby na KAP Doporučení RIS3 RAP ITI/IPRÚ KAP Potřeby škol Dlouhodobý záměr kraje Doporučení RIS3 RAP KAP Regionální sektorová dohoda ITI/IPRÚ Národní priority vzdělávací politiky Potřeby škol Oblasti podpory OP VVV Další vstupy (např. MAP) Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Prioritizace potřeb Proč? KAP bude určovat strategii rozvoje vzdělávání KAP bude doporučovat zaměření šablon z OP VVV (stanoví priority podpory) KAP povede školy při tvorbě vlastních plánů aktivit soulad s KAP je specifické kritérium přijatelnosti pro projekty v IROP Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Prioritizace potřeb (PP) PP je samostatnou aktivitou projektu KAP RT KAP spolupracuje s partnery v území - odborní pracovníci v minitýmech → platformách RT KAP spolupracuje s odborným garantem (P-KAP) PP musí být v souladu se základní koncepcí OP VVV PP musí akcentovat priority ČR, kraje a výsledky analytické činnosti RT KAP a NÚV Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Proces prioritizace Analytická část – byl zhodnocen současný stav v území a ve školách v povinných i nepovinných oblastech Stanovení priorit – byly popsány priority, které byly zjištěny na základě provedených analýz a budou popsány priority, které bude akční plánování řešit v daném období Návrh řešení – řešené priority budou dále rozpracovány tak, aby mohly být pro každou z priorit stanoveny konkrétní cíle, které budou mít podobu konkrétních činností – aktivit – pro šablony a pro tematická partnerství a sítě Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Výsledek prioritizace potřeb Dokument „Prioritizace potřeb“ jako součást KAP, který bude v souladu s doporučeními MŠMT a bude projednán PS Vzdělávání a odsouhlasen RSK. Jeho přílohou bude Rámec pro podporu infrastruktury a investic v kraji (sjednocený dokument za všechny zřizovatele SŠ a VOŠ v kraji) s finančním rámcem včetně projektových záměrů. Doporučení pro PS Vzdělávání za oblast MŠ, ZŠ, SŠ a VOŠ minimálně pro společná témata řešená v KAP i MAP. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání

Děkuji za pozornost Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA vedoucí odboru školství, sportu a kultury m.gajdusek@kr-olomoucky.cz Krajský akční plán rozvoje vzdělávání