ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_18_Matematika pro 6.ročník_Krácení zlomků Téma: Krácení zlomků Vytvořeno: březen 2012 CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_02 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_19 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
AUTOR: Martina Dostálová
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_17 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_20 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_23 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_26 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_18 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_25 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_27 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_24 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_13 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
OBSAH KRUHU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_11_Obsah kruhu Téma: Matematika 8.ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
ROZKLAD MNOHOČLENU UŽITÍM VZORCŮ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_19_Rozklad mnohočlenu.
GONIOMETRICKÁ FUNKCE TANGENS Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_16_Goniometrická funkce.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Martina Dostálová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
AUTOR: Martina Dostálová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
Písemné násobení desetinných čísel
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Písemné násobení trojciferným činitelem
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_10_Matematika pro 7.ročník_Počítání s celými čísly – Procvičování 2 Téma: Počítání s celými čísly – Procvičování 2 Vytvořeno: listopad 2011 CZ.1.07/1.4.00/21.1921

Anotace Digitální učební materiál Počítání z celými čísly – procvičování 2 je vhodný pro procvičení a zautomatizování početních úkonů s celými čísly v sedmém ročníku základní školy. Navazuje na učební materiál Počítání s celými čísly – procvičování 1. Je určen pro práci na interaktivní tabuli.

Počítání s celými čísly (Z) Procvičování 2

Která z daných čísel jsou čísla celá? 5 -12 0,5 -3,2 0 652 3,6 - 7 4

+ a - (12 – 9)= - 3 13 (+7) – (-6) = +7 +6 = 9 + (- 12) = 9 – 12 = 12 >9

Vypočítej: -2 –(+4) = - 36 + (-40) = 6 + (-8) = (+9) – (+10) = -2 –(+4) = - 36 + (-40) = 6 + (-8) = (+9) – (+10) = 48 – (+22) = (-55) + (-22) = -18 –(-15) = (-70) – (-90) =

Vypočítej: -2 –(+4) – (-3) = 3 +(-2) – (+4) = -2 –(+4) – (-3) = 3 +(-2) – (+4) = 6 – (5 – 8) -2 = (-7) – (-8) – (+9) = -13 – (12 – 15) = -(6 – 12) – (-5) = 4 – (-8) + (-6) = (-3) + (-9) – 4 =

Násobení a dělení

Vypočítej: (-3) . (3 – 8) = 18 . (-5 + 8) = (-3) . (3 – 8) = 18 . (-5 + 8) = 8 . (-1 + 5) = (-9 – 6) : (-3) = (-5) . (-6 – 7) = (11 – 25) : (-7) = (-30) : (12 – 6) = (-19 + 8) . (-2) =

Vypočítej (-50) : (-1 + 6) = (-14 – 6) : (-5) = (-50) : (-1 + 6) = (-14 – 6) : (-5) = 98 : (-14) – (49 : 7 – 26 : 2) =

Použité zdroje http://microsoft.com ODVÁRKO, Oldřich; KADLEČEK, Jiří. Matematika pro 7.ročník základní školy : 1.díl. 1.vydání. Praha : Prometheus, 1998. 88 s. ISBN 80-7196-111-6.