Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zemědělské plodiny DUM 14/1
Advertisements

Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Přirozené a umělé ekosystémy.
OBILOVINY.
Pole.
VY_32_INOVACE_418, 21. sada, Přírodověda
Rostliny našich polí – obilniny 4. ročník
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Rozmnožování ovocných rostlin
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Jednoleté rostliny Annuely
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zásada správného.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Mgr. Věra Vasiljevičová
CO JE EKOSYSTÉM? Soustava živých organismů = společenstvo a jejich neživého prostředí, které se vzájemně ovlivňují a vyvíjejí v určitém prostoru a čase.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Č í slo š ablony: Jak si žije strom po celý rok? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené,
Ekosystém pole Rostliny
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
ZELENINA S VLASTNOSTMI OVOCE
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_17_PŘÍRODOPIS
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Pole - obilniny Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Přirozené a umělé ekosystémy.
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6C_17
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
Pole - kulturní rostliny
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_16_Obiloviny
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
1 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
1 pár bot = 2 boty 1 pár ponožek = 2 ponožky
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 07 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Transkript prezentace:

Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz 252 82 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3596 Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_2PRV.13 Název materiálu: Pole Předmět: Člověk a jeho svět, 2 Třída: I.(1.,2.) Autor/ověřující učitel: Hana Šmídová / Hana Šmídová Datum ověření: 4. 4. 2014 1 1

Pole Pranostiky: Na svatého Řehoře líný sedlák, který neoře. – Každá roční doba byla spojena s určitými činnostmi na poli a v hospodářství. Nic se nesmělo ani uspěchat, ale nebylo ani radno se zpozdit. Ovšem nová doba nese nové poznatky a zkušenosti. Ne vždy je vhodné se hned pouštět do orání.

Pole na jaře Předjaří. Je čas pole připravit, přihnojit a může se začít nse setím.

Každé pole je na jaře jiné Jaro v polích

Pole v létě Slunečnice roční Vysoká jednoletá obilovina. Vyznačuje se otáčením za sluncem. Z jejích semen se lisuje olej. Vysoká jednoletá obilovina.

Žito Květenstvím je klas zelenošedé a zelenožluté barvy. Plodem , pro který se pěstuje je obilka. Stonek je stéblo. Nenáročná jednoletá nebo dvouletá obilovina. Stonek je stéblo.

Pšenice Jednoletá rostlina. Květenstvím je klas. Stonek je stéblo. Plodem, pro který se pěstuje je obilka. Ze pšenice se mele mouka.

Sklizeň Období sklizně obilí nastává zpravidla v měsíci srpnu. Sklizni obilí se říká také žně. To proto, že kdysi dávno naši předkové žali obilí kosami a srpy. kosa srp

Pole na podzim Dýně neboli tykev obecná Polní plodina. Plodem je bobule různých barev a velikostí.

Co se někde také pěstuje na poli?

TEST Kdo vytvořil pole? Podle čeho se jmenuje měsíc srpen? Příroda. Marťani. Člověk. Podle nože. Podle srpu. Podle kosy. Je to jedno. Ano. Ne. Na podzim. Na jaře. Na podzim i na jaře. Kdo vytvořil pole? Podle čeho se jmenuje měsíc srpen? Je důležité, kterým směrem je zorané pole? Kdy se seje obilí?

TEST kontrola řešení Kdo vytvořil pole? Příroda. Marťani. Člověk. Podle nože. Podle srpu. Podle kosy. Je to jedno. Ano. Ne. Na podzim. Na jaře. Na podzim i na jaře. Kdo vytvořil pole? Podle čeho se jmenuje měsíc srpen? Je důležité, kterým směrem je zorané pole? Kdy se seje obilí?

Polní kvítí

Zdroje: http://officemicrosoft.com/ vlastní fotografie autorky Anotace – seznámení s daným tématem