Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_12 VR-2 Mikuláš.
Délka Délka jako fyzikální veličina. Fyzikální veličina základní –p–přímo měřitelná k měření délek (velikostí) těles k porovnávání délek (velikostí) těles.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
VY_32_INOVACE_
Měření délky pevného tělesa
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
zpracovaný v rámci projektu
Desetinná čísla v geometrii - obvod geometrických útvarů
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Obsah geometrických útvarů
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Volně žijící zvířata – rybník, potok
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Délka
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Převody délkových jednotek
Rostliny a živočichové Evropy VY_32_Inovace_08KR-3
zpracovaný v rámci projektu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_23_Období Studené války.
VLASTNOSTI LÁTEK I délka, hmotnost.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Západní Evropa VY_32_Inovace_03KR-7
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace: Výstup ukazuje žákům jednotlivé jednotky délky a hravou formou učivo procvičí Autor: Mgr. Ivana Tkadlecová Datum zhotovení: Únor 2012 Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje a procvičuje osvojené početní operace Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Matematika, jednotky délky, metr, decimetr, centimetr, milimetr, kilometr, převody jednotek Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Výklad, aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání-první stupeň Typická věková skupina: 4. ročník Celková velikost: 114 kB

MEZINÁRODNÍ SOUSTAVA JEDNOTEK(SI), Po celém světě se užívá MEZINÁRODNÍ SOUSTAVA JEDNOTEK(SI), která pevně stanovuje základní jednotky pro všechny veličiny.

Délku měříme různými typy metrů:

Zopakuj si jednotky délky: milimetr (mm) centimetr (cm) decimetr (dm) metr (m) kilometr (km)

Platí: 1 cm = 10 mm 1 dm = 10 cm 1 dm = 100 mm 1 m = 10 dm 1 km = 1 000 m

Vyjádři v metrech: 300 cm 3 m 4 km 200 m 4 200 m 9 km 500 m 9 500 m 50 dm 5 m 7 000 mm 7 m

Vyjádři v centimetrech: 300 cm 200 mm 20 cm 7 dm 70 cm 640 cm 6 m 40 cm 1 m 4 dm 140 cm

Vyjádři v milimetrech: 5 cm 50 mm 3 dm 300 mm 9 cm 5 mm 95 mm 1 100 mm 1m 10 cm 6 dm 7 cm 670 mm

Vypočítej: Délka tělocvičny je 24 metrů. Žáci ji při rozcvičce přeběhnou třikrát. Kolik metrů uběhnou? Kolik je to centimetrů? Řešení 24 . 3 = 72 72 m = 7 200 cm

Metodický návod: Výuková část Procvičovací část – barevné bubliny: po kliknutí na bublinu se objeví správný výsledek 3. Slovní úloha: po kliknutí na obdélník se objeví správné řešení

Použitý materiál: Učebnice matematiky pro 4. ročník Alter NEZNÁMÝ. www.google.cz [online]. [cit. 17.2.2012]. Dostupný na WWW: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRazUKItOCUzn4u8lDKJHg3YjBb1ikgWf3bvb0vE5sISgiK5g4MDw NEZNÁMÝ. www.google.cz [online]. [cit. 17.2.2012]. Dostupný na WWW: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLjhpZBD6b55BZ6xY9sgZiX8qh42FlgEPp1_LS-siZDw481hIs NEZNÁMÝ. www.google.cz [online]. [cit. 17.2.2012]. Dostupný na WWW: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLcBJnmPwC3bvfA4SA2T7PoJSO0-k7AZxZmMz__LUXJw97_h9h

NEZNÁMÝ. www. google. cz [online]. [cit. 17. 2. 2012] NEZNÁMÝ. www.google.cz [online]. [cit. 17.2.2012]. Dostupný na WWW: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSETu8qu34q1Y3J2ENoOTkCUZ6RXI9rbsunz4JBvOKoAdfEPY-w NEZNÁMÝ. www.google.cz [online]. [cit. 17.2.2012]. Dostupný na WWW: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGJbpRYG7vPfXvUctYcUgt26pGZ7JDPFOAzI4q22hiEk4H6TE1