Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Semenné rostliny 4. ročník
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Rostliny 1.třída.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Živá a neživá příroda 3. ročník
Elektronická učebnice - I
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
PEDOSFÉRA.
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
PŮDA.
Lidské tělo – všeobecný test
Závěrečný test pro 3. ročník
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Člověk a jeho svět 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
PŮDA 10 cm půdy se vytváří 100 let.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
POZNÁŠ ? Anotace: Materiál je určený pro práci s interaktivní tabulí.
LESNÍ KVETOUCÍ ROSTLINY
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Voda + Vylučovací ústrojí.
První pomoc: test.
Obratlovci: opakování
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Součásti neživé přírody
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
VY_32_INOVACE_ZE6-14 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Sada 3 Rozmanitost přírody ZŠ a MŠ Dešná
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Oběhová soustava.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_LIDSKY_ORGANISMUS_KOSTRA
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
Mgr. Kateřina Gajdošová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.34_Živá_a_neživá_příroda.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_18_IV_Z6_Riskuj.
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_ Kořen, stonek
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Transkript prezentace:

Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1 Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2963 Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_100_Závěrečné opakování Vypracoval: Mgr. Vladimíra Kamínková Určeno pro 5. ročník ZŠ praktické Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Přírodověda pro 5. ročník ZŠ praktické Vytvořeno dne: 12. 6. 2013 Použito ve výuce: 18. 6. 2013 Anotace: Test pro žáky s lehkou mentální retardací k závěrečnému opakování znalostí získaných v 5. ročníku ZŠ praktické. Vhodné využít jako soutěž skupin žáků. Materiál je určený k práci na dotykových monitorech, lze však použít i na interaktivní tabule či PC. Žáci střídavě volí otázky, odpovídají a zapisují si body za správně odpovědi. Při odkrytí pole BONUS, získávají body bez nutnosti odpovídat.

Závěrečné opakování

Lidské tělo 1000 2000 3000 4000 5000 6000 První pomoc 1000 2000 3000 4000 5000 6000 Živočichové 1000 2000 3000 4000 5000 6000 Rostliny 1000 2000 3000 4000 5000 6000 Neživá příroda 1000 2000 3000 4000 5000 6000 Voda a vzduch 1000 2000 3000 4000 5000 6000

Lidské tělo 1000 K čemu nám slouží plíce?

Součástí jaké soustavy je žaludek? Lidské tělo 2000 Součástí jaké soustavy je žaludek?

Co je hlavním orgánem oběhové soustavy? Lidské tělo 3000 Co je hlavním orgánem oběhové soustavy?

Ukaž na svém těle, kde je pánev. Lidské tělo 4000 Ukaž na svém těle, kde je pánev.

Jak se nazývá pohyblivé spojení kostí? Lidské tělo 5000 Jak se nazývá pohyblivé spojení kostí?

Lidské tělo 6000 K čemu slouží smyslové ústrojí?

Koho je potřeba přivolat při vážnějším poranění? První pomoc 1000 Koho je potřeba přivolat při vážnějším poranění?

První pomoc 2000 BONUS

První pomoc 3000 Jaká jsou telefonní čísla na záchrannou službu, hasiče a policii české republiky?

Krvácí více žilní nebo tepenné krvácení? První pomoc 4000 Krvácí více žilní nebo tepenné krvácení?

Víš, kde je ve škole nejbližší lékárnička? První pomoc 5000 Víš, kde je ve škole nejbližší lékárnička?

Co je potřeba nejprve udělat při poranění kůže? První pomoc 6000 Co je potřeba nejprve udělat při poranění kůže?

Do jaké skupiny živočichů patří vlaštovka? Živočichové 1000 Do jaké skupiny živočichů patří vlaštovka?

Do jaké skupiny živočichů patří člověk? Živočichové 2000 Do jaké skupiny živočichů patří člověk?

Do jaké skupiny živočichů patří včela? Živočichové 3000 Do jaké skupiny živočichů patří včela?

Do jaké skupiny živočichů patří rosnička? Živočichové 4000 Do jaké skupiny živočichů patří rosnička?

Do jaké skupiny živočichů patří krokodýl? Živočichové 5000 Do jaké skupiny živočichů patří krokodýl?

Do jaké skupiny živočichů patří žížala? Živočichové 6000 Do jaké skupiny živočichů patří žížala?

Rostliny 1000 BONUS

Vyjmenuj 3 druhy jehličnatých stromů. Rostliny 2000 Vyjmenuj 3 druhy jehličnatých stromů.

Odkud k nám byly dovezeny první brambory? Rostliny 3000 Odkud k nám byly dovezeny první brambory?

Co potřebuje rostlina k tomu, aby mohla zdravě růst? Rostliny 4000 Co potřebuje rostlina k tomu, aby mohla zdravě růst?

Vyjmenuj hlavní části rostlin. Rostliny 5000 Vyjmenuj hlavní části rostlin.

Jaké známe 3 druhy stonků? Rostliny 6000 Jaké známe 3 druhy stonků?

Který druh půdy je úrodnější, hlinitý nebo písčitý? Neživá příroda 1000 Který druh půdy je úrodnější, hlinitý nebo písčitý?

Kdy začalo vznikat uhlí? Neživá příroda 2000 Kdy začalo vznikat uhlí?

Neživá příroda 3000 BONUS

Neživá příroda 4000 Jak se nazývá místo, kde se těží uhlí?

Proč je dobré kypřit půdu? Neživá příroda 5000 Proč je dobré kypřit půdu?

Neživá příroda 6000 Z čeho se skládá půda?

Jakou barvou se na mapě znázorňuje voda? Voda a vzduch 1000 Jakou barvou se na mapě znázorňuje voda?

Jak se říká 3 skupenstvím vody? Voda a vzduch 2000 Jak se říká 3 skupenstvím vody?

Jak se nazývá nejrychlejší vítr? Voda a vzduch 3000 Jak se nazývá nejrychlejší vítr?

Jak dlouho vydrží člověk bez vody? Voda a vzduch 4000 Jak dlouho vydrží člověk bez vody?

Voda a vzduch 5000 Co jsou to mraky?

Z jaké světové strany k nám nejčastěji přichází déšť? Voda a vzduch 6000 Z jaké světové strany k nám nejčastěji přichází déšť?

Správné odpovědi: Lidské tělo K dýchání Součástí trávicí soustavy Srdce Kloub Ke vnímání okolního světa První pomoc Lékaře hasiči 150, záchranná služba 155, policie ČR 158 Tepenné krvácení Je potřeba ránu vyčistit. Živočichové Ptáci Savci Hmyz Obojživelníci Plazi Kroužkovci

Rostliny například smrk, jedle, borovice, modřín z Ameriky půdu, světlo, teplo, vodu, živiny kořen, stonek, list, květ, plod lodyha, stvol, stéblo Neživá příroda Hlinitá V pravěku Důl (správná odpověď může být i sloj) Aby kořeny rostliny měly dostatek vzduchu Zvětralá svrchní vrstva zemského povrchu Voda a vzduch Modrou Led, voda, pára Orkán 3 - 5 dní Vodní pára na obloze Ze západu

Zdroje Vlastní tvorba autorky