VY_32_INOVACE_19 19 Vím, co čtu IV. autor: Mgr. Jana Kobylková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věty vedlejší příslovečné úvod
Advertisements

Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
86.1 Přímá řeč Prohlédni si obrázky a popiš, co na nich vidíš.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace O Vojtovi Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Druhy vět Michaela Benešová oznamovací rozkazovací tázacípřací Tatínek jezdí do práce autem.
VY_32_INOVACE_12_ Čtení slov s porozuměním 1 (SADA ČÍSLO 1)
Český jazyk ( sloh ) – 8. ročník
DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová. DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Sčítálek.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Dopis od Boha.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Ne že by se mi líbily rozhovory v takovýchto momentech
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a hledáním otázky VY_42_INOVACE_29 Sada.
VY_32_INOVACE_13_ Čtení slov s porozuměním 2 (SADA ČÍSLO 1)
Jde zajíc za hadem a říká: "Hade promiň, že jsem se ti včera posmíval, že nemáš nohy... ", Had odpoví: "To je v pohodě... " a zajíc na to: "Jo? Tak ruku.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:28.
Moje Rodina Sára Bolacká.
Štěňátko puntík, co mělo puntík Autor:Katka Lacinová.
Pár vtípků.
Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiřina Homolová Název DUM: VY_32_Inovace_ Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk 6. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_209_ČJ 2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vlastní jména NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
14 Minulost – současnost - budoucnost
Věta 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-16.
Kde se používá 2.pád?. 2. pád + předložka 2.p. používají předložky místa (do, z/ze, u, od):  DO – Jedu do Prahy. Jdu do města. (otázka Kam?)  Z/ZE –
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_14_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_KARLŮV MOST Název: KARLŮV MOST.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
Věta se skládá ze slov Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_32_INOVACE_18_Slovní.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
7 Dní 7 Měsíců 7 Roků.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_07
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Anotace: práce s učebnicí, tiché čtení s porozuměním
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Naučil jsem se....
Autor: Mgr. Irena Nádvorníková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Děti z bullerbynu 1 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.09_Slovo_a_věta Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_19_MATEMATIKA
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_MATEMATIKA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Zájmena pravopis Kdo? Nikdo? Já! Někdo? Všichni?.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police n. M.,
VY_32_INOVACE_06 06 Hospodářská zvířata autor: Mgr. Jana Kobylková
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Zájmena.
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_19 19 Vím, co čtu IV. autor: Mgr. Jana Kobylková identifikace: B1 - 19 třída: 2. předmět: JČ anotace: Čtení s porozuměním – žáci samostatně čtou příběhy ( tiché čtení) , na připravené papíry zapisují odpovědi na otázky za textem. Po přečtení příběhů následuje společná kontrola, popř. hlasité čtení.

Čtení, to je pro nás potěšení! Připravte si papír, tužku a odpovězte na otázky za textem.

„Klárko, proč jsi za mnou včera nepřišla?“ ptá se Eva. „Čekala jsem na tebe celý večer. Chtěly jsme přece jít do kina.“„Promiň, Evi. Musela jsem rychle jít k babičce, protože si včera zlomila nohu. Nestihla jsem ti ani zavolat. Ale to víš, babička potřebovala moji pomoc.“„Dobře, Klári, však já se nezlobím. Jen jsem měla strach, jestli se ti něco nestalo. A do kina půjdeme jindy.“

1. Kam chtěly dívky jít ?

Libor telefonuje svému kamarádovi Petrovi: „Ahoj Petře, včera jsem dostal od tatínka nový kopací míč. Půjdeš se mnou na hřiště?“ „Ahoj Libore, půjdu rád, ale nejdříve musím jít nakoupit. Slíbil jsem to mamce,“ odpověděl Petr. „Dobře,“ říká Libor, „ tak se sejdeme na hřišti. V kolik?“ „Budu tam ve tři. A těším se! Zatím ahoj,“ řekl Petr. „Nazdárek“ rozloučil se Libor.

2. Co slíbil Petr mamce?

Markétka se učí vařit. „ Maminko, kolik mléka mám připravit na krupici?“ „Stačí ti půl litru,“ odpoví maminka. Markétka je šikovná holka. Už umí sama uvařit čaj, pudink a těstoviny. Za chvíli to z kuchyně pěkně voní. Markétka volá: „Hotovo, pojďte všichni ke stolu.“ Její bráška Tomášek už chystá talíře. „Na krupičku jsem se moc těšil,“ říká a olizuje si mlsně pusu.

3. Jak se jmenuje Markétčin bráška?

Zvládli jste to všichni ? Kontrolujeme: 1. Dívky chtěly jít do kina. 2. Petr slíbil mamince, že půjde nakoupit. 3. Markétčin bráška se jmenuje Tomášek.

Kdo odpověděl správně, zaslouží si pochvalu!

Citace: Použité ilustrace: galerie Microsoft PowerPoint