JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Hodnocení škol a školských zařízení
Analýza a popis pracovního místa
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Profese učitele – referenční rámec Mgr. Anna Doubková PaedDr. Karel Tomek Praha
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
Vzájemná hospitační činnost
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Vymezení pojmu kvality a její vnímání Projekt OP LZZ CZ 1.04/ / PRAHA 17. – Ing. Zuzana Freibergová Tento.
Možnosti hodnocení ředitelů škol
Středisko integrace menšin Opava Husova
Lidé ve službách.
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
1 HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ Hodnocení:  míra naplnění určitých kritérií v oblastech: a)pracovním výkonu b)pracovním chování Účel hodnocení:  získání informací.
Co se děje za zavřenými dveřmi? Komunikace ve školní třídě
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Hodnocení pracovníků.
Moderní personalistika DS 2009/
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Mgr. Simona Krajíčková Centrum primární prevence Semiramis o.s. Mladá Boleslav TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOV Á N EVROPSKÝM SOCI Á LN Í M FONDEM A ST Á.
Metoda hodnocení pracovníků - 360º zpětná vazba
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
Metodologie výzkumu primární školy Nejběžnější metody.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Tipy a triky AC Mgr. et Mgr. Veronika Víchová registrovanný klinický psycholog Praha 2016 Mgr. et Mgr. Veronika Víchová, registrovaný klinický psycholog.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Sociální práce s dětmi a mládeží Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
na Slovanském gymnáziu
Implementace kariérního systému - IMKA
IMKA Cílem projektu IMKA Je komplexně připravit, ověřit a implementovat metody, opatření a nástroje, které zajistí úspěšné zavedení a přijetí kariérního.
Evaluace v mateřských školách
Assessment centrum.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
11. Portfolio dítěte Portfolio je uspořádaný soubor prací dítěte shromážděný za určité období, které poskytuje informaci o výsledcích dítěte, průběhu učení.
Budování kapacit pro rozvoj škol II
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Assessment centrum.
Model intenzivní podpory
Volnočasová pedagogika
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Transkript prezentace:

JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE „Aneb metoda 3xU – ukázat, uspořádat, ulehčit.“ Mgr. Irena Trojanová, Ph.D. irena.trojanova@pedf.cuni.cz

UKÁZAT (Hodnocení není izolovanou činností!) DOMLUVIT SE PODPOROVAT SLEDOVAT HODNOTIT REFLEKTOVAT 2

USPOŘÁDAT (Co všechno můžeme hodnotit?) OBLASTI VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ SPOLUPRÁCE ROZVOJ MOTIVACE CHOVÁNÍ 3

ULEHČIT (Kým?) HODNOTITELÉ INTERNÍ EXTERNÍ JÁ PEDAGOG 4

ULEHČIT (Čím?) 4 NÁSTROJE POZOROVÁNÍ ROZHOVOR DOKUMENTY PORADY PORTFOLIO 4

A CO JEŠTĚ DODAT… (Důsledky hodnocení) ZPĚTNÁ VAZBA ROZVOJ ODMĚŇOVÁNÍ ZAČLENĚNÍ 5

AŤ VŠICHNI PEDAGOGOVÉ PRACUJÍ TAK, ŽE SLEDOVÁNÍ A HODNOCENÍ JEJICH PRÁCE JE PRO NÁS, VEDOUCÍ PRACOVNÍKY, RADOSTÍ…! Irena Trojanová