JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE „Aneb metoda 3xU – ukázat, uspořádat, ulehčit.“ Mgr. Irena Trojanová, Ph.D. irena.trojanova@pedf.cuni.cz
UKÁZAT (Hodnocení není izolovanou činností!) DOMLUVIT SE PODPOROVAT SLEDOVAT HODNOTIT REFLEKTOVAT 2
USPOŘÁDAT (Co všechno můžeme hodnotit?) OBLASTI VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ SPOLUPRÁCE ROZVOJ MOTIVACE CHOVÁNÍ 3
ULEHČIT (Kým?) HODNOTITELÉ INTERNÍ EXTERNÍ JÁ PEDAGOG 4
ULEHČIT (Čím?) 4 NÁSTROJE POZOROVÁNÍ ROZHOVOR DOKUMENTY PORADY PORTFOLIO 4
A CO JEŠTĚ DODAT… (Důsledky hodnocení) ZPĚTNÁ VAZBA ROZVOJ ODMĚŇOVÁNÍ ZAČLENĚNÍ 5
AŤ VŠICHNI PEDAGOGOVÉ PRACUJÍ TAK, ŽE SLEDOVÁNÍ A HODNOCENÍ JEJICH PRÁCE JE PRO NÁS, VEDOUCÍ PRACOVNÍKY, RADOSTÍ…! Irena Trojanová