Zeměpisné skrývačky 3 Starý habr novému porostu uvolnil místo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čas pádí jako voda v křišťálovém vodopádu a tak jako se spojila kapka s kapkou, tak se nám spojily dny a uplynul nám další rok.
Advertisements

Družstvo KRYCHLE. Cesta Naše cesta vedla do Modřanské rokle. Ovšem dostat se tam, byl pro nás nelehký úkol. Najít vchod do rokle nebylo tak jednoduché,
.... budeme mít rodinku můžete se podívat....
Svůj vs. jeho, její, jejich Fill in the blanks with the correct form of svůj or jeho/její/jejich, depending on whether the subject of the clause is the.
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
Opakování pojmů z 1. světové války VY_32_INOVACE_02 Sada 2
Země hojnosti a blahobytu…… Finanční nezávislost a svoboda…… Volný čas pro sebe a rodinu…… Mějte stále na paměti, že za svůj vlastní úspěch jste si sami.
HRAJEME SI S ČÍSLY Pexeso s příklady VY_32_INOVACE_10
S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Všechno se to začalo odehrávat už hodně, hodně dávno, kdy nebylo nic. Jen černo černá tma, která obklopovala velký vesmír. A pak se to stalo! Narazili.
Všem lidem na celém světě přeji…
Shoda přísudku s podmětem 2
VY_32_INOVACE_12_Číslice 11 – 20 (SADA ČÍSLO 5)
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_15.
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
Skrývačky – český jazyk
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Toto je modlitba pro ty vystresované!
DRUHY VĚT OZNAMOVACÍ ROZKAZOVACÍ TÁZACÍ PŘACÍ.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_13_ Čtení slov s porozuměním 2 (SADA ČÍSLO 1)
SLOVESA soutěž řad – 4. třída
VY_32_INOVACE_01_ Příprava na čtení 1 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
VY_32_INOVACE_02_ Příprava na čtení 2 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
PŘEDVÁNOČNÍ VEČÍREK JIŽ TUTO SOBOTU OD 18:00, tj. od šesti hod.
Příměstské tábory ve Skalici. Jaké byly? Senzační!
1. Postav, prosím, Hospodine, naším ústům stráž! | Postav, prosím, Hospodine, naším ústům stráž! | Ať v něm žádná marnost místo nemá, | pomluvy a slova.
Využití radionuklidové rentgenfluorescenční analýzy při studiu památek
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_6,čj.
VY_32_INOVACE_08_ Číslice 6 – 10 (SADA ČÍSLO 5) INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Chráněné rostliny.
Český jazyk – 2. ročník „Slovní druhy“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s podstatnými jmény. Druh učebního materiáluDUM.
Milá spolužačko, milý spolužáku! Vzpomeneš si ještě na doby, kdy jsme byli všichni na jedné lodi?
Oxidy důležité pro stavebníky, malíře a jako drahokamy
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 LITERÁRNÍ KVÍZY 2 VY_32_INOVACE_A02 Sada 1 Jazyk a jazyková komunikace ZŠ Pačejov.
Moravskoslezský kraj Mgr. Prchalová Zdeňka Pro 7. tř. ZŠS Zeměpisná poloha, povrch, města SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná.
2. POVRCH AMERIKY ZŠ a MŠ HEJNICE 2011 Martina Holoušová VY_32_INOVACE_12_Z5.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ZEMĚPIS TEMA: ÚRODNÉ KRAJINY ČR ČÍSLO PROJEKTU:
České zeměpisné rekordy. VY_32_INOVACE_19
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
STROMY JEHLIČNATÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Adéla Harenčáková 7. třída
  Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor : Mgr. Jitka Kolářová
Anotace: prezentace slouží k procvičení probraného učiva za 1.pololetí
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
LITERÁRNÍ KVÍZY 7 VY_32_INOVACE_A07
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Název vzdělávacího materiálu Mysli ve fyzice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název: VY_12_INOVACE_ČJ_12   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
Co je to zdravá výživa ?
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ3_11_Zájmena
Transkript prezentace:

Zeměpisné skrývačky 3 Starý habr novému porostu uvolnil místo. Najděte ve větě schovaný zeměpisný pojem. Např.: najdi schované město: Starý habr novému porostu uvolnil místo. ZŠ a MŠ Hejnice, 2011

Najděte schované zeměpisné pojmy (tvary povrchu): V rybníce byla spousta kaprů, plavali si na hladině i v hloubce. V truhle ležely drahokamy, smaragdy, rubíny, křišťály i acháty. Teď už budeme točit naostro, všichni ať jsou připraveni k dobrému výkonu.

Najděte schované zeměpisné pojmy (děje na povrchu Země): V zápalu hry Miloš bodl Ivanku nechtěně klackem do nohy. Podej mi, prosím, pero, ze svého už žádný inkoust nemohu vymačkat. Skoro všichni žáci jsou zdraví, trochu nás jen zlobí nachlazení Luboše.