Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha pro žáky na vozíku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/
Advertisements

ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 1
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením a s pohybovým Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_52_INOVACE_PRV.3.34_Kostra_pracovní list
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 2
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
 Dráha  Rychlost  Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
Dráha Rychlost Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Západočeská univerzita v Plzni
Reforma školství v ČR.
Tělesná výchova patří do vzdělávací oblasti Člověk a zdraví (stejně jako Výchova ke zdraví) učivo je členěno do samostatných a na sebe navazujících etap.
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_05_02_plánované rodičovství Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Pohybové hry s gymnastickou stuhou Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_147_Pohybové.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_02_mimořádné situace 1 Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Cvičení na trampolíně (skoky) - I. díl Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_153_Cvičení.
Protahovací cvičení pro zádové svaly a páteř Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_68_protahovací cvičení – záda a páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná.
Protahovací cvičení pro oblast krku Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_67_protahovací cvičení – krční páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro.
Posilovací cvičení - záda Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_77_posilovací cvičení – záda Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro 8. ročník, ZŠ speciální.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Organizační formy práce v tělesné výchově
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Posilovací cvičení - dolní končetiny
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Posilovací cvičení - břicho a hýždě
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Organizační formy ve školní TV vyučovací jednotka
Specifické didaktické formy ve vyučovací jednotce
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Reforma školství v ČR.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Zvládnutí jednoduchých cviků s krátkou tyčí pro správné držení těla.
Zvládnutí jednoduchých cviků s krátkou tyčí pro správné držení těla.
Rovnací cviky - trpaslíci
Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_65_jóga pexeso
Didaktika TV; Martina Matúšková
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Za jógou se zvířátky I. část
Oběhová soustava.
Protahovací cvičení pro dolní končetiny
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Posilovací cvičení - horní končetiny
LETNÍ PŘÍPRAVA KATEGORIE ML. DOROST, ST. DOROST A JUNIOŘI
STÁTNÍ SYMBOLY ČR VY_32_INOVACE_F20
Jak se upravit do divadla
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha pro žáky na vozíku Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2963 Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha pro žáky na vozíku Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_72_kondiční cvičení v tělocvičně_překážková dráha pro žáky na vozíku Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro 7. ročník, ZŠ speciální Vzdělávací oblast: Člověk a zdraví Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tématický okruh: Činnosti ovlivňující zdraví Vytvořeno dne: 28.12.2012 Odpilotováno dne: 23.2.2012 Anotace: Učební materiál tvoří cvičební karty, na kterých jsou zobrazeny požadované pohybové úkoly. Učební materiál je určen k vytištění. Cvičební karty slouží jako didaktická pomůcka podporující aktivitu žáků při kolektivní i individuální pohybové aktivitě v rámci hlavní části vyučovací jednotky v tělesné výchově (např. překážková dráha). Pohybové úkoly jsou zaměřeny na rozvoj a upevnění pohybových dovedností žáka s využitím tělocvičného nářadí a náčiní.

Metodický pokyn k učebnímu materiálu: Učební materiál tvoří pět cvičebních karet. Každá karta představuje jeden pohybový úkol (stanoviště) v rámci překážkové dráhy. Každá karta obsahuje jednoduchý slovní popis daného pohybového úkolu a je doplněna fotografií, která znázorňuje správné provedení cviku. Rozmístění karet, a tím i posloupností jednotlivých pohybových úkolů, může být nejprve na učiteli. Při dalším použití cvičebních karet si mohou překážkovou dráhu sestavit i samotní žáci. Pomůcky: variabilní překážky, žíněnka, obruče, žebřiny, lavička, Zdroje: vlastní tvorba autora

PŘELÉZÁNÍ MOLITANOVÝCH PŘEKÁŽEK Plazením či po čtyřech přelézáme variabilní překážky

VÁLENÍ SUDŮ

PROLÉZÁNÍ OBRUČÍ

DŘEPY U ŽEBŘIN

PLAZENÍ PO LAVIČCE PŘITAHOVÁNÍM OBOURUČ