Prezentující: [Jméno]

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Představení společnosti
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Informační systémy podnikové systémy CRM
Datový balíček Ufonův internet U:fon přichází s další atraktivní datovou nabídkou. Od budou moci zákazníci, kteří už mají nebo si pořídí Ufonův mobilní.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Distribuční strategie
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Základy marketingu část 2.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Formování trhu Základní elementy trhu.
Parabel s.r.o. Padělky 192, CZ – Lukov Tel.:
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
MARKETING.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
K.S.PARKET POKLÁDKA PARKET, PLOVOUCÍCH PODLAH, DŘEVĚNÝCH PODLAH VŠECH TYPŮ, VYROVNÁNÍ,LAKOVÁNÍ.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
1.Obsah marketingového řízení
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
AKREDITACE: strategie institucí (škol) DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého v Olomouci 11. leden.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
CRM a jeho možné využití
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Marketing Základy a postupy..
2. Úloha marketingu ve firmě
8. Marketing.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Open Lincense Hlavní nabídky na květen - červen Jakub Kvaček Small Business Marketing, 1. dubna, 2010.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Marketingové prostředí Úloha marketingu v podniku.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
MIKROEKONOMIKA Formování trhu Základní elementy trhu.
Název společnosti Obchodní plán.
Analýza hodnot zákazníka
Školení koncových uživatelů: Parkování a vyzvednutí hovoru
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Procesní řízení (management)
Marketingové strategie
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Marketing Základy a postupy..
Informační systémy podnikové systémy CRM
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Název společnosti Obchodní plán.
Kreativní debata Jméno prezentujícího.
Plán obchodního projektu
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Prezentující: [Jméno] Školení pro prodejce Prezentující: [Jméno]

Přehled společnosti Náplň práce Jak se společnost prezentuje Konkurence

Náplň práce Znát naše produkty a služby Zvyšovat prodeje našich produktů a služeb Dosáhnout a pak přesáhnout přiřazenou prodejní kvótu Reprezentovat společnost na trhu profesionální způsobem

Jak se společnost prezentuje Kdo je jsme? Náš tržní prostor a náš profil Jaké jsou naše základní hodnoty? Naše strategické poslání Co děláme? Naše produkty a služby Co přinášíme na stůl? Hodnoty a výhody, které nabízíme

Konkurence Kdo jsou naši konkurenti? Co dělají? Co přinášejí na stůl?

Proces prodeje Hledání a generování potenciálních zákazníků Plánování prodejních hovorů Schůzky Další kroky po hovorech a schůzkách Dokumentace Prezentace Podpis

Hledání a generování potenciálních zákazníků Identifikujte stávající zákaznickou základnu. Identifikujte potenciální zákazníky a seřaďte je. Naplánujte prodejní hovory.

Plánování prodejních hovorů Zjistěte si informace o společnosti potenciálního zákazníka. Identifikujte cílovou skupinu. Definujte předprodejní podporu (například od techniků). Naplánujte agendu schůzky. Předem zavolejte a potvrďte schůzku.

Schůzky Představte se. Definujte a potvrďte si cíle potenciálního zákazníka. Definujte vaše cíle. Proberte potřeby firmy. Identifikujte přispívající faktory. Prezentujte možná řešení. Dosáhněte společného stanoviska (ano, ne, vyžaduje další diskuzi).

Další kroky po hovorech a schůzkách Pošlete potenciálnímu zákazníkovi souhrnnou e-mailovou zprávu nebo dopis a pak mu ještě zavolejte. Poděkujte potenciálnímu zákazníkovi za schůzku. Zrekapitulujte schůzku. Potvrďte si dohodnuté další kroky. Uveďte záměry do budoucna. Požádejte příslušné interní zdroje (například technika) o pomoc s dalším krokem. Aktualizujte záznam o zákazníkovi nebo systém. Aktualizujte údaje o kanálu.

Dokumentace Připravte příslušné dokumenty. Zkontrolujte dokumenty s potenciálním zákazníkem.

Prezentace Doručte finální dokumenty. Odprezentujte nabídku. Požádejte o potvrzení.

Podpis Podepište dokumenty. Uzavřete prodej.