VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje
IV. PSYCHICKÉ JEVY CITY
CÍL Student objasní kategorii city Na praktických příkladech vysvětlí důsledky jejich hraničních podob
CITY /EMOCE/ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
EMOCE ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
FUNKCE CITU orientační - ………………………………………………………………………………………………………………………………………………regulující -…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
VLASTNOSTI CITU polarita / / ambivalence / / aktuálnost / / nakažlivost / / adaptace / /
PROJEVY CITU City se projevují ve změnách činnosti různých funkcí:
PROJEVY CITU City se projevují ve změnách vnějších výrazů: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- City je také možné předstírat / /.
Kontrolní otázky 1/ Jak se city projevují ve změnách vnějších výrazů 2/ Vyjmenuj některé vlastnosti citu
Děkuji za pozornost
Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto