kvalitní zákaznický servis

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme?
Advertisements

Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Management Ing. Jan Pivoňka.
Registrační číslo projektu: VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_11
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Základy managementu Řízení lidí Ing. Ivana Pražanová
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Firemní kultura - změna motivační strategie
ZAMĚSTNÁNÍ RODINA Slučitelnost má mnoho faset Pracovní doba „flexibilní, férová, v zájmu rodiny“  Flexibilní pracovní doba pro rodiče  Částečné úvazky.
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Další vzdělávání v ČR.
Motivace ve výuce přírodopisu
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Prosperita organizace
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Rozvoj a vedení týmu.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Moderní personalistika DS 2009/
Poradenství v obecném řízení
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
DOTAZNÍKY A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ Využití průzkumu spokojenosti uživatelů pro strategii rozvoje Městské knihovny v Třinci Martina Wolna Praha, Goethe Institut.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Skupinová dynamika III Doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. Katedra společenských věd ve sportu Fakulta sportovních studií.
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
květen 2016 Jak na odměňování dle výkonu? Pavel Jirůtka
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
NKK Praha CAF-Externí zpětná vazba ověření efektivního fungování úřadu Mgr.Stanislav Loskot, MBA Mgr.Stanislav Loskot, MBA AQE advisors a.s.
Stránka 1, © Vema, a. s. Personální portál a hodnocení zaměstnanců Jaroslav Šmarda.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Celková odměna a její komunikace
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Šikanován/Obtěžován vedoucím
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Zaměstnání členů rodiny
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Jak na odměňování dle výkonu?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba diplomové práce
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
II. Setkání se starosty obcí
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Transkript prezentace:

kvalitní zákaznický servis Spokojený zaměstnanec = kvalitní zákaznický servis Leona Schovancová 10.1.2019

Agenda Na co má dopad (ne)spokojenost zaměstnanců Zjištění spokojenosti zaměstnanců Nejčastější oblasti k řešení Jak pracovat s podněty zaměstnanců Co, jak a kdy komunikovat Zapojení zaměstnanců do zlepšovacích programů 10.1.2019

Jaké důsledky může mít nespokojenost zaměstnanců Vysoká fluktuace Zvýšená nemocnost a ostatní absence Chybovost, kolísavá/nižší výkonnost Neochota dělat něco navíc, sporná loajalita 10.1.2019

Jak zjistit spokojenost zaměstnanců Realizace průzkumu spokojenosti Supervizoři a vedoucí CC si vyžadují zpětnou vazbu Individuální rozhovory v rámci pravidelné zpětné vazby Neformální diskuze se zaměstnanci 10.1.2019

Průzkum spokojenosti zaměstnanců Ve skupině RWE pravidelně jednou za dva roky Je zaručena anonymita a diskrétnost Zveřejnění a diskuze výsledků Akční plány a vytvoření tzv. focus groups 10.1.2019

Akční portfolio pro posílení angažovanosti zaměstnanců vysoký Udržujte současný stav Pracovní procesy Změny, učení a inovace Práce v týmu Strategie a cíle Přímý nadřízený Odměny a osobní cíle Kariérový rozvoj Rovnováha práce a soukromí Možnost ovlivnit svoji práci Orientace na zákazníka Sdílení informací Povaha práce Komunikace s vrcholovým vedením Rozvíjejte své silné stránky Hodnocení Pečlivě sledujte Přijměte opatření nízký vysoký Dopad na angažovanost 10.1.2019

Vedoucí a supervizoři si říkají o zpětnou vazbu Neformální 360°zpětná vazba 10.1.2019

Neformální diskuze se zaměstnanci 10.1.2019

Co řešíme v diskuzích nejčastěji? Pracovní dobu a optimální nastavení směn Přání mít své stálé pracovní místo Včasnou informovanost Časté změny procesů A spoustu dalších drobností…. ….podstatných pro spokojenost a stabilní výsledky každého zaměstnance 10.1.2019

Víme, co zaměstnance trápí Co teď s tím? Co je možné, řešit hned…případně v delším horizontu, pak ale informovat kdy Komunikovat, jaké změny proběhly a že byly provedeny na základě podnětů zaměstnanců Někdy nelze podněty realizovat…opět musíme informovat a zdůvodňovat Aktivitu a otevřenost ocenit, ne trestat… 10.1.2019

Komunikovat, komunikovat… Neříkáme jen co dělat, ale proč to dělat Zaměstnanec má vědět: co se jej přímo týká plány a úkoly call centra strategii a cíle skupiny RWE Podstatné věci sdělujeme ideálně osobně Komunikujeme včas 10.1.2019

Budeme stále lepší! Cílem je podpořit zapojení zaměstnanců do zlepšovatelských aktivit Každý se může zapojit! Nápady nejen ve svém útvaru, ale i napříč skupinou Přínosný nápad je oceněn 10.1.2019

Shrnutí na závěr Zjišťovat potřeby a podněty zaměstnanců Umožnit jim podílet se na změnách Motivovat a odměňovat diferencovaně dle výsledků Se zaměstnanci je důležité mluvit 10.1.2019

DĚKUJI ZA VAŠI POZORNOST 10.1.2019