Prodeji produktu nebo služby

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Advertisements

Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 7. ročník III
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Lidská společnost digitálního věku
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Jak přistupovat k inovačním možnostem s dotacemi Richard Lev Ředitel odboru Projektového poradenství Mob:
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Business Intelligence
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Zavádění nového produktu na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategické plánování
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Mezinárodní hotelnictví
Téma 11: Finanční plánování
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Digitální učební materiál
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Digitální učební materiál
Výzkum v malých a středních firmách
Obec Pstruží pro občany
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Projekt diplomové práce
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Název firemní schůzky Prezentující.
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
Firemní brožura Tohle je skvělé místo pro cíle společnosti.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Nabízené služby společnosti
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

Prodeji produktu nebo služby Podnadpis

Úvod Stručně představte sebe i své kolegy. Popište produkty nebo služby, které vaše společnost poskytuje, a to v nejlepším světle. Příklad: Společnost Trey Research nabízí kompletní řešení pro strategické obchodní plánování, od globálních sestav Business Intelligence po cílené analýzy trhu. Úvod

Obchodní příležitosti Vyjmenujte potřeby a požadavky, které podle vás mají zákazníci. Příklad: Contoso, Ltd. pracuje na výzkumu a vývoji několika nových produktů, jejichž uvedení na trh se plánuje na fiskální rok [datum]. Teď přišel čas: identifikovat cílový trh pro tyto produkty, pochopit, jak prezentovat jejich značku a kam je zařadit do portfolia, identifikovat konkurenci a vyzkoušet, jak budou produkty úspěšné. Zvažte také stálou podporu, které vám pomůžou reagovat na změny na trhu. Obchodní příležitosti

Vyjmenujte produkty nebo služby poskytované vaší společností, které pomůžou zákazníkům splnit jejich cíle. Příklad: Trey Research využívá různé výzkumné metody, díky kterým může poskytovat podporu v následujících oblastech: Strategie vstupu na trh Uvedení produktu a značky na trh Informace a data o konkurenci Analýza trhu, její revize a sledování situace Naše produkty a služby

Náklady společnosti Trey Research* Náklady společnosti A* Zdůrazněte, jaké finanční výhody zákazník získá. Porovnejte náklady na váš produkt nebo službu s jedním nebo více konkurenty. Přizpůsobené služby v oblasti výzkumu Náklady společnosti Trey Research* Náklady společnosti A* Analýza vstupu na trh X Porovnávání požadavků pro dané odvětví Analýza cen a značek Prognostika a plánování Předplacené služby v oblasti průzkumu trhu Zprávy o trhu spotřebního zboží Globální online databáze Business Intelligence Porovnání nákladů * Náklady na přizpůsobené služby v oblasti výzkumu závisí na rozsahu projektu.

Naše silné stránky Spotřební zboží a služby Výzkumná síť Zboží dlouhodobé spotřeby Elektronika Zdravotní péče Potravinářství Výzkumná síť Globální data Srovnávací testy Informace o značkách Trendy Trh průmyslu a technologií Finance Multimédia Strojírenství Obchod Služby B2B Naše silné stránky

Hlavní výhody produktu nebo služby Shrňte hlavní výhody, které propagovaný produkt nebo služba přináší. Příklad: Investice pro průzkumu trhu je investicí do úspěchu vašeho produktu! Poznejte své zákazníky Poznejte svou konkurenci Správné načasování je klíčové Sledujte situaci a reagujte na ni Hlavní výhody produktu nebo služby

Načrtněte další kroky pro objednávky nebo zakoupení vašich produktů nebo služeb. Příklad: Jak u společnosti Trey Research zadat průzkum trhu: Definice projektu Na první schůzce společně definujeme váš projekt. Předložení výzkumného návrhu Potom vám předložíme k vyhodnocení výzkumný návrh. Zahájení výzkumu Jakmile návrh schválíte, sestavíme tým zkušených odborníků, kteří provedou výzkum a analyzují zjištěné informace. Poskytování další podpory I po předání zprávy s vámi budeme spolupracovat, abyste mohli ze zjištěných výsledků vytěžit maximum. Další kroky

Uveďte kontaktní údaje klíčových osob ve vaší společnosti. Případně zadejte také e-mailový kontakt a webovou adresu. Kontaktní údaje