Prodeji produktu nebo služby Podnadpis
Úvod Stručně představte sebe i své kolegy. Popište produkty nebo služby, které vaše společnost poskytuje, a to v nejlepším světle. Příklad: Společnost Trey Research nabízí kompletní řešení pro strategické obchodní plánování, od globálních sestav Business Intelligence po cílené analýzy trhu. Úvod
Obchodní příležitosti Vyjmenujte potřeby a požadavky, které podle vás mají zákazníci. Příklad: Contoso, Ltd. pracuje na výzkumu a vývoji několika nových produktů, jejichž uvedení na trh se plánuje na fiskální rok [datum]. Teď přišel čas: identifikovat cílový trh pro tyto produkty, pochopit, jak prezentovat jejich značku a kam je zařadit do portfolia, identifikovat konkurenci a vyzkoušet, jak budou produkty úspěšné. Zvažte také stálou podporu, které vám pomůžou reagovat na změny na trhu. Obchodní příležitosti
Vyjmenujte produkty nebo služby poskytované vaší společností, které pomůžou zákazníkům splnit jejich cíle. Příklad: Trey Research využívá různé výzkumné metody, díky kterým může poskytovat podporu v následujících oblastech: Strategie vstupu na trh Uvedení produktu a značky na trh Informace a data o konkurenci Analýza trhu, její revize a sledování situace Naše produkty a služby
Náklady společnosti Trey Research* Náklady společnosti A* Zdůrazněte, jaké finanční výhody zákazník získá. Porovnejte náklady na váš produkt nebo službu s jedním nebo více konkurenty. Přizpůsobené služby v oblasti výzkumu Náklady společnosti Trey Research* Náklady společnosti A* Analýza vstupu na trh X Porovnávání požadavků pro dané odvětví Analýza cen a značek Prognostika a plánování Předplacené služby v oblasti průzkumu trhu Zprávy o trhu spotřebního zboží Globální online databáze Business Intelligence Porovnání nákladů * Náklady na přizpůsobené služby v oblasti výzkumu závisí na rozsahu projektu.
Naše silné stránky Spotřební zboží a služby Výzkumná síť Zboží dlouhodobé spotřeby Elektronika Zdravotní péče Potravinářství Výzkumná síť Globální data Srovnávací testy Informace o značkách Trendy Trh průmyslu a technologií Finance Multimédia Strojírenství Obchod Služby B2B Naše silné stránky
Hlavní výhody produktu nebo služby Shrňte hlavní výhody, které propagovaný produkt nebo služba přináší. Příklad: Investice pro průzkumu trhu je investicí do úspěchu vašeho produktu! Poznejte své zákazníky Poznejte svou konkurenci Správné načasování je klíčové Sledujte situaci a reagujte na ni Hlavní výhody produktu nebo služby
Načrtněte další kroky pro objednávky nebo zakoupení vašich produktů nebo služeb. Příklad: Jak u společnosti Trey Research zadat průzkum trhu: Definice projektu Na první schůzce společně definujeme váš projekt. Předložení výzkumného návrhu Potom vám předložíme k vyhodnocení výzkumný návrh. Zahájení výzkumu Jakmile návrh schválíte, sestavíme tým zkušených odborníků, kteří provedou výzkum a analyzují zjištěné informace. Poskytování další podpory I po předání zprávy s vámi budeme spolupracovat, abyste mohli ze zjištěných výsledků vytěžit maximum. Další kroky
Uveďte kontaktní údaje klíčových osob ve vaší společnosti. Případně zadejte také e-mailový kontakt a webovou adresu. Kontaktní údaje