Můj životopis aneb Proč do mně všichi stále kopou?
Svoji kariéru jsem začal jako řidič vysokozdvižného vozíku ve skladu.
Start nebyl ale optimální....
Proto jsem raději zamířil do stavebnictví a přeškolil se na jeřábníka...
Pak jsem to zkoušel i s jinými jeřáby...
Nebylo vůbec jednoduché se vyznat ve všech páčkách. Má kariéra se ale pěkně rozvíjela....
Dva dny poté jsem byl zaměstnán u vyprošťovací firmy. Měl jsem vyprostit auto, které spadlo s přístavní hráze...
Na základě mých nových zkušeností s vodou jsem byl opět přeškolen.
Teď jsem mohl jezdit s jeřábem na kontejnery.
Později se mě zeptali, jestli umím nakládat loďe. Hezké to bylo..... Později se mě zeptali, jestli umím nakládat loďe. To byla ale blbá otázka...
Jak jsem měl vědět, že hmotnost se musí rozdělit tak přesně?! Kruci.... Jak jsem měl vědět, že hmotnost se musí rozdělit tak přesně?!
Ale už další den jsem mohl nakládat o hodně větší lodě.
Tady zkrátka něco nemůže jen tak lehce spadnout...
Ó jé… Tak jsem to zkusil jako lodivod.
Byl jsem toho názoru, že na moři je spousta místa Byl jsem toho názoru, že na moři je spousta místa. Tady nemůžeš přece něco jen tak lehce pokazit...
Není tak jednuché vždy správně rozlišit levobok a pravobok. A zase problémy.... Není tak jednuché vždy správně rozlišit levobok a pravobok.
Nakonec mě kapitán poslal zavařit pár děr v lodním trupu...
Nakonec jsem byl podle kapitána tak dobrý, že mě nemohl naučit nic nového.
Poslal mě proto na vyšetření hlavy...
Je opravdu zajímavé, jaká tajemství se v lidské hlavě skývají…
Na základě mé vysoké kvalifikace, mé popularity a mým obrovským zkušenostem při vytváření problémů jsem se rozhodl vstoupit do politiky. Ole Hå’05
Mé rozhodnutí je pevné....... Ole Hå’05
Někoho takového jako jsem já, má země určite potřebuje… Ole Hå’05