Reporting a theft phrases.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michaela Kuklová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

Past simple & past continuous
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Relative Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Co? What?Co? Who?Kdo? Where?Kde? How much?Kolik? When?Kdy? How?Jak? Otázky.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past simple – past continuous VY_22_INOVACE_19 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Indirect questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_44.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Payment 06C6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_19 Téma: Past Perfect a 9.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Shopping By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
Past Continuous – tvar a použití
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Anotace Žáci se seznámí jak správně používat složené tvary some, any, no ( something, anything.. ). K pochopení této problematiky přispěje celá řada příkladů.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Indirect Speech Statements.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_14_Konverzace v Aj 6.ročník_Shopping Téma: Shopping CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
The USA national symbols
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
What do you have to think about when planning something?
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
GE - Vyšší kvalita výuky
Daily Routine Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN ,
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
Název vzdělávacího materiálu
Past simple and past continuous
She has got blond hair, green eyes and freckles.
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
Předpřítomný čas průběhový
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
WH-QUESTIONS.
WHAT IS BLUE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Reported speech Nepřímá řeč.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Crime – present perfect
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Present Perfect VY_22_INOVACE_01_35
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Transkript prezentace:

Reporting a theft phrases

Předpřítomný čas Někdo mi ukradl peněženku. Someone has stolen my wallet. Někdo mě okradl. Someone has robbed me./ Sb. has mugged me. Někdo mi ukradl aktovku. Someone has stolen my school bag. Někdo mi ukradl sportovní tašku. Someone has stolen my sports bag. Ztratilo se mi (ztratila jsem) dítě. I´ve lost my child.   Minulý čas Kdy se to stalo? When did it happen? Kde to bylo? Where was it? Co bylo v tašce? What was in the bag? Co bylo v ruksaku? What was in the rucksack? Jakou barvu měla taška? What colour was the bag? Byla v tašce občanka, peněženka, kreditky nebo něco takového? Was there an ID, wallet, credit cards or anything like that in the bag?

Stalo se to v kavárně před půl hodinou. It happened in a café half an hour ago. Čekala jsem na zastávce, když mi ukradli peněženku. I was waiting at a bus stop, when they stole my wallet. Stalo se to v obchodě, když jsem kupovala mobil, asi před hodinou. It happened in a shop when I was buying a cell phone, about an hour ago. Taška byla červená, s modrými proužky/ s obrázkem Spidermana. The bag was red, with blue stripes/ with a picture of Spiderman. Peněženka byla z kůže/ plátěná/ umělá The wallet was made of leather/ canvas/ was plastic V ruksaku byl mobil a učebnice. There was a cell phone and textbooks in the rucksack . V peněžence byla občanka, platební karta a 500Kč v hotovosti/ 10 liber. There was an ID, credit card and 500 crowns in cash/ 10 pounds in the wallet.