EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Advertisements

Vzdělávání zaměstnanců v Centru pro podporu zaměstnanců
KDO JSME SLUŽBY personální management Výběr pracov níků Personální poradenství Vzdělávání Psychologické služby KONTAKT PROFI-MEN, v.o.s. personální management.
Řízení lidských zdrojů
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Pracovněprávní vztahy v organizaci
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování, audit Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Netradiční formy zaměstnávání  Způsoby a okolnosti uplatňování nových forem  Slaďování rodinného (soukromého) života se zaměstnáním  Účast žen na trhu.
Metody sociální pedagogiky
 Stanovení a upřesnění potřeby a to v množství, kvalitě i čase  Profil pracovního místa a profil personálu  Zmapování zdrojů uchazečů  Volba dokumentů.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
ESF - rovné příležitosti pro všechny CESTA KE ZMĚNĚ - „CESTA KE ZMĚNĚ“ PODPORA V ZAMĚSTNÁVÁNÍ CESTA KE ZMĚNĚ - „CESTA KE ZMĚNĚ“ PODPORA V ZAMĚSTNÁVÁNÍ.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
„Talent 2020 aneb…“ TALENT – UNIVERZITA – PRAXE – ?
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Techniky projektového řízení
Kariérové poradenství v Tranzitním programu pro neslyšící APPN, o.s. Projekt Tranzitní program pro neslyšící je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Každé povolání si žádá své
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Profesně pracovní způsobilost člověka a její edukační utváření
1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Řízení kariéry PhDr. Dana Bernardová, Ph.D.
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
1 Výběr a přijímání zaměstnanců. 2 Výběr a přijímání zaměstnanců : Je realizováno na základě jednotné metodiky přijímacího pohovoru, jehož základem je.
Absolventi na trhu práce
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
Assessment centrum.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
PSA klientů ročně 50 % záznam v RT 50 % základní vzdělání Minimální praxe, problematická minulost, nereálné představy o trhu práce, potíže.
ORIENTAČNÍ TÝDEN PRO STUDENTY PRVNÍCH ROČNÍKŮ Informační, poradenské a sociální centrum.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
PREZENTUJÍCÍ Rodinné audity Metodika opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života PhDr. Lada Nováková Mgr. Klára Čmolíková Cozlová.
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Psychologie práce a organizace Matěj Stříteský
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_1F Škola:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Zaměstnávání osob po výkonu trestu: nebo nevyužitá příležitost?
Assessment centrum.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Assessment centrum.
Kariérové poradenství a podnikavost
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Transkript prezentace:

EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA &EU: INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ VOLITELNÝ PŘEDMĚT BAKALÁŘSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VŠCHT PRAHA ŘÍZENÍ VLASTNÍHO ROZVOJE A KARIÉRY

Struktura předmětu 1. Kariérové plány, kam a jak směrovat své uplatnění v praxi. 2. Kde a jak hledat vhodné pracovní příležitosti. 3. Jednání a kontakt s potenciálními zaměstnavateli a s personálními agenturami. 4. Výběrová řízení - organizace, přístupy, metody, doporučení jak zvýšit svoje šance. 5. Styl komunikace jako klíč k porozumění druhým lidem a pro spolupráci s nimi. 6. Firemní prostředí a kultura - jak porozumět tomu, co se v organizaci děje, či bude dít? 7. Doporučení pro úspěšnou adaptaci - co usnadňuje a co komplikuje úspěšný začátek profesní dráhy? Jak postupovat v novém zaměstnání? 8. Intelektové dispozice - emocionální inteligence - kreativita: jak je rozvíjet. 9. Diagnostické a hodnotící programy - cíle, metody, postupy, příležitosti a ohrožení, které přinášejí při rozjezdu kariéry. 10. Umění dialogu - strategie a taktiky v jednání s lidmi, problémová jednání, vyjednávání, co posiluje a co oslabuje spolupráci. 11. Typologie osobnosti ve vztahu k volbě kariérové orientace 12. Typy hodnotících a komunikačních situací ve výběrových řízeních a hodnotících programech - metody a postupy. 13. Individuální a skupinové řešení problémů - cíle, praktické vyzkoušení, doporučení 14. Dialogické jednací situace, řešení problémů a konfliktů

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 1 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 1. KARIÉRA A SEBEREFLEXE

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 1 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 1. KARIÉRA A SEBEREFLEXE

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 2 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 2. MAPOVÁNÍ VLASTNÍHO POTENCIÁLU

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 3. NÁMĚTY KE KARIÉR PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 3. NÁMĚTY KE KARIÉR. ROZVAHÁM – kariérové kotvy

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 3. NÁMĚTY KE KARIÉR PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 3. NÁMĚTY KE KARIÉR. ROZVAHÁM – kariérové kotvy

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 3. NÁMĚTY KE KARIÉR PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 3. NÁMĚTY KE KARIÉR. ROZVAHÁM – kariérové kotvy

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 4. NÁMĚTY KE KARIÉR PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 4. NÁMĚTY KE KARIÉR. ROZVAHÁM – velikost firmy

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 4. NÁMĚTY KE KARIÉR PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 4. NÁMĚTY KE KARIÉR. ROZVAHÁM – velikost firmy

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5. NÁROKY NA JEDNOTLIVÉ TYPY PROFESÍ - příklady

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5. NÁROKY NA JEDNOTLIVÉ TYPY PROFESÍ - příklady

Kariérní plány - cvičení ZADÁNÍ: Prohlédněte si jednotlivé typy profesí a ohodnoťte je dle toho, jak moc jsou pro vás atraktivní (A = to bych dělal (a) opravdu s chutí, je to lákavá pozice, B = to bych byl (a) ochoten dělat, C = to bych dělat nechtěl (a) a asi ani nemohl (a) U profesí, kterým jste dali ohodnocení A si zkuste ohodnotit své dispozice na škále 1-9 Podívejte se na své hodnocení a navrhněte si určitý „rozvojový program“, co je vhodné udělat, aby se vaše disponovanost pro vybranou profesi zlepšila?

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5. NÁROKY NA JEDNOTLIVÉ TYPY PROFESÍ - příklady

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5. NÁROKY NA JEDNOTLIVÉ TYPY PROFESÍ - příklady

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5. NÁROKY NA JEDNOTLIVÉ TYPY PROFESÍ - příklady

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5 PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 5. NÁROKY NA JEDNOTLIVÉ TYPY PROFESÍ - příklady

PLÁNOVÁNÍ KARIÉRY – NÁMĚTY, SHRNUTÍ, DOPORUČENÍ 6. ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ http://katalog.nsp.cz/uvod.aspx

Desatero ideálního uchazeče Pokuste se na základě svých zkušeností a představ zamyslet nad tím, co by měl znát a umět IDEÁLNÍ ABSOLVENT VŠCHT PRAHA, vhodný a hodný všestranného uplatnění. (Aby se o něj firmy přetahovaly, aby si mohl vybírat.) Jaký by asi byl ideální profil takového absolventa? Jaké vlastnosti, schopnosti, zkušenosti, atd. by měl mít? Na základě těchto úvah se pokuste formulovat DESATERO požadavků na takového IDEÁLNÍHO ABSOLVENTA s předpokladem všestranného úspěchu.

Desatero ideálního uchazeče Na základě skupinou dohodnutého DESATERA požadavků se pokuste ohodnotit své dispozice. Ohodnoťte je v jednotlivých oblastech na škále 0-10, kde 0 = zoufalé, zcela nevyhovující, 5 = celkem dobré, v mezích normálu a průměrných očekávání, 10 = skvělé, špičkové, lepší již to ani nemůže být