Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Skupiny hudebních nástrojů
41 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/06 Název materiálu: Hudební forma
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál
Písně a jejich vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_11_PÍSNĚ A JEJICH VÝVOJ Téma:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
VY_52_INOVACE_15_Domácí zvířata
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Lidová muzika Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
VY_32_INOVACE_03_Přípony –ný, -ní
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Materiál slouží k výkladu učiva dopravní výchovy pro žáky 3. ročníku.
Procvičení a upevnění učiva
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Matematika pro 2.stupeň ZŠ
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Prezentace je určena pro výuku hudební výchovy v 1. ročníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Pythagorova věta – příklady
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
Hudební kouzlení.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_15_Člověk Téma: Člověk
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Pomlka Čtvrťová a osminová.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Druh učebního materiálu
První pomoc.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Název školy: Základní škola Záboří nad Labem, okres Kutná Hora, příspěvková organizace Autor: Ivana Stará Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název materiálu:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_4.2.3 Cesta do školy
Samohlásky - procvičování
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Oktáva f1, g1, a1.
3/4 takt 3. ročník.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Weather, Seasons Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace Unkovice 28, p. Žabčice Autor: Bc. Jana Weisová Název: Nota osminová Vytvořeno: Odpilotováno: 08/2012 25.9.2012/2. ročník Téma: Délka not Vzdělávací oblast: Umění a kultura Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2463

Materiál je určen k výkladu a procvičení učiva hudební výchovy ve 2 Materiál je určen k výkladu a procvičení učiva hudební výchovy ve 2. ročníku. Prostřednictvím prezentace si žáci osvojí notu osminovou, způsob jejího zaznamenávání a její délku. Práce obsahuje animace.

Nota osminová

- MÁ PRÁZDNÉ BŘÍŠKO A NOŽIČKU BŘÍŠKO PRÁZDNÉ – NOŽKY NE. NOTA CELÁ - POČÍTÁME NA 4 DOBY - MÁ PRÁZDNÉ BŘÍŠKO A NOŽIČKU ZOPAKUJ SI BÁSNIČKU: CELÁ NOTA BLÁHOVÁ, BEZ VEČEŘE ZŮSTALA. PASTELKY SI ŠETŘÍME BŘÍŠKO PRÁZDNÉ – NOŽKY NE. BEZ NOŽIČEK NEUTÍKÁ, ČTYŘI DOBY ODPOČÍTÁ.

NOTA PŮLOVÁ TAHLE NOTA PŮLOVÁ, TO JE VELKÁ CHUDĚRA. - POČÍTÁME NA 2 DOBY - MÁ PRÁZDNÉ BŘÍŠKO ALE MÁ NOŽIČKU ZOPAKUJ SI BÁSNIČKU: TAHLE NOTA PŮLOVÁ, TO JE VELKÁ CHUDĚRA. SKLADATEL JI NECHÁ HLADY, BŘÍŠKO VŮBEC NEVYBARVÍ. NOŽIČKU JÍ ALE DÁ, NA DVĚ DOBY POČÍTÁ.

- MÁ PLNÉ BŘÍŠKO A NOŽIČKU NOŽIČKU JÍ PŘIKRESLÍME. NOTA ČTVRŤOVÁ - POČÍTÁME NA 1 DOBU - MÁ PLNÉ BŘÍŠKO A NOŽIČKU ZOPAKUJ SI BÁSNIČKU: TUHLE NOTU ČTVRŤOVOU, MÁME RYCHLE HOTOVOU. PLNÉ BŘÍŠKO VYBARVÍME, NOŽIČKU JÍ PŘIKRESLÍME. SNADNO SE I POČÍTÁ, JENOM JEDNU DOBU MÁ.

OSMINOVÁ c

1/2 1/2 1/2 1/2 1/2 1/2 1/2 1/2

NAMALUJEŠ PLNÉ BŘÍŠKO, NA NOŽIČKU PAMATUJEŠ. PRAPOREK JÍ PŘIDĚLÁŠ, OSMINOVOU NOTU MÁŠ. JE VŠAK RYCHLÁ, TO SI PIŠ! ZA PŮL DOBY UŽ JE PRYČ.

DOMALUJTE OBRÁZKY TAK, ABY Z NICH BYLY OSMINOVÉ NOTY.

SPOJ NOTY S ČÍSLEM URČUJÍCÍM POČET DOB: 2 1 1/2 1,5

4 1/2 2 1/2 OSMINOVÁ 1 4 2

- MÁ PLNÉ BŘÍŠKO, NOŽIČKU A PRAPOREK NOTA OSMINOVÁ - POČÍTÁME NA 1/2 DOBY - MÁ PLNÉ BŘÍŠKO, NOŽIČKU A PRAPOREK ZOPAKUJ SI BÁSNIČKU: NAMALUJEŠ PLNÉ BŘÍŠKO, NA NOŽIČKU PAMATUJEŠ. PRAPOREK JÍ PŘIDĚLÁŠ, OSMINOVOU NOTU MÁŠ. JE VŠAK RYCHLÁ, TO SI PIŠ! ZA PŮL DOBY UŽ JE PRYČ.

Veškeré obrázky jsou vytvořeny autorkou prezentace pomocí programů sady Microsoft Office.