Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávání pro konkurenceschopnost mýty a příležitosti Ing. Markéta Novotná Praha.
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Projekt In-TECH 2 Ivan.
Katedra textilních a jednoúčelových strojů
Katedra textilních a jednoúčelových strojů
© 2007 Verze Katedra textilních a jednoúčelových strojů Stavba mechanismů Návrh čtyřkloubového mechanismu pro dvě dané konečné polohy těhlice.
Katedra textilních a jednoúčelových strojů
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Název přednášky/cvičení.
© 2007 Verze Katedra textilních a jednoúčelových strojů Stavba mechanismů Konstrukce k d křivky čtyřkloubového klikovahadlového mechanismu.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Střední škola stavební Jihlava
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovační potenciál ČR, 5. září 2007 Středisko společných činností AVČR, v.v.i. Centrum inovačního vzdělávání Liblice Mgr. Jaroslava Barbara Sporková Projekt.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
EduCom Projekt Educom EduCom.tul.cz Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást projektu.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Katedra konstruování strojů Fakulta strojní prof. Ing. Stanislav Hosnedl, CSc. Podklady ke cvičení 1 Plzeň, 2015 Tato prezentace je spolufinancována Evropským.
Kloubové mechanismy Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
Září 2008Ing. Luboš Dobiáš INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.3 Výzvy k předkládání žádostí Individuálních.
Úvod do projektového řízení
Řešení stupňových převodovek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Toleranční analýza Zpracoval: Prof. Ing. Ladislav Ševčík, CSc
Konstrukce traktorových převodovek
Syntéza čtyřčlenných rovinných mechanismů
Modelování Hydraulického Mechanismu
Dynamická analýza kloubového mechanismu
Technologie – souřadné systémy CNC strojů
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zpracoval: Martin Bílek
Analogově číslicové převodníky
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Vysoké učení technické v Brně
Analýza tamburu mykacího stroje
Analýza závěsu podvozku letadla
Citlivostní analýza a optimalizace II Zpracoval: Martin Bílek
Úloha syntézy čtyřčlenného rovinného mechanismu
Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu
Citlivostní analýza a optimalizace I Zpracoval: Martin Bílek
Pevnostní analýza brzdového kotouče
Zpracoval: Martin Bílek
Úlohy pohybové transformace čtyřčlenných rovinných mechanismů
Analýza brdového listu
Zpracoval: Martin Bílek
Metody a chyby měření Zpracoval: Vladimír Michna
Zpracoval: Martin Bílek
Zpracoval: Martin Bílek
Transkript prezentace:

Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu (hybná a nehybná polodie) Zpracoval: Martin Bílek Pracoviště: Technická univerzita v Liberci Katedra textilních a oděvních strojů Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

In-TECH 2, označuje společný projekt Technické univerzity v Liberci a jejích partnerů - Škoda Auto a.s. a Denso Manufacturing Czech s.r.o. Cílem projektu, který je v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) financován prostřednictvím MŠMT z Evropského sociálního fondu (ESF) a ze státního rozpočtu ČR, je inovace studijního programu ve smyslu progresivních metod řízení inovačního procesu se zaměřením na rozvoj tvůrčího potenciálu studentů. Tento projekt je nutné realizovat zejména proto, že na trhu dochází ke zrychlování inovačního cyklu a zkvalitnění jeho výstupů. ČR nemůže na tyto změny reagovat bez osvojení nejnovějších inženýrských metod v oblasti inovativního a kreativního konstrukčního řešení strojírenských výrobků. Majoritní cílovou skupinou jsou studenti oborů Inovační inženýrství a Konstrukce strojů a zařízení. Cíle budou dosaženy inovací VŠ přednášek a seminářů, vytvořením nových učebních pomůcek a realizací studentských projektů podporovaných experty z partnerských průmyslových podniků. Délka projektu: 1.6.2009 – 31.5. 2012

Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Zadání úlohy l1 = 7 cm, l2 = 3 cm, l1 = 3.5 cm, l1 = 5 cm, natočení mechanismu a = 60° INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Nehybná polodie Konstrukce nehybné polodie – bod vratu (bod C) V případě, že obě polohy natočení mechanismu pro dvojný bod jsou soumezné (nekonečně blízké), přejde dvojný bod trajektorie v bod vratu. V libovolné poloze čtyřkloubového mechanismu je bod vratu totožný s polohou okamžitého středu otáčení mechanismu. Geometrické místo bodů vratu všech trajektorií těhlice je totožné s nehybnou polodií . INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Hybná polodie Konstrukce hybné polodie – kD křivky INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Volba dvojného bodu Volba bodu D těhlice na kD křivce INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Trajektorie s dvojným bodem Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Trajektorie s dvojným bodem Konstrukce trajektorie bodu D s dvojným bodem INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Trajektorie s bodem vratu Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Trajektorie s bodem vratu Konstrukce trajektorie bodu C s bodem vratu INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Animace pohybu mechanismu s vykreslením trajektorie Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu Animace pohybu mechanismu s vykreslením trajektorie Animace pohybu bodů C a D INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ