JAK SE ŽIJE S AUTISMEM.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cíl této brožury je podat ve stručné formě a z praktického pohledu základní informace o sledování růstu dítěte, zjištění jeho odchylky, určení příčiny.
Advertisements

MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
ROSA – Pomoc dětem zasaženým domácím násilím Mgr. Eva Šilarová.
Příčiny a možnosti zvládání nevhodného chování žáků Se zaměřením na negativní sebehodnocení.
Výchova v rodině jako prevence negramotnosti Rodina jako jeden z faktorů ovlivňujících gramotnost.
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
DĚTSKÝ DOMOV, ZŠ a SŠ Žatec. Moje škola Moje třída Naše škola je spojena z DĚTSKÝM DOMOVEM. Do naší školy převážně chodí děti z Dětského domova, ale i.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Dana Zajíčková Název prezentace (DUMu)Nepravidelnosti a nedostatky ve stavbě věty Tematická oblast:Česky jazyk a literatura.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školyStřední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní.
Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r let zastupitel (místostarosta) města Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r.1991.
Bezpečné prostředí ve škole dobré vztahy mezi dětmi.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
Stres a jeho důsledky. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST:
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E Mladší školní věk.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
EMOCE - jsou psychické procesy, které hodnotí různé skutečnosti, situace, události, průběh a výsledky jednání člověka; - vyjadřují prožívání subjektivního.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Pedagogika a psychologie 3. ročník ŠKOLNÍ ZRALOST Mgr. Irena Kudláčková.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Individuálně, ale společně a jinak
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Výchova k občanství 7. ročník.
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výchova ke zdraví – důsledky závislostí
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
EMPATIE - JAK SE MAMINKA CÍTÍ… CO BY SE STALO KDYBY…
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Školkáčci jedou na výlet
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Diagnostika Zimní semestr 2015/2016.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_12_INOVACE_19_Mezilidské vztahy TÉMA: Všude.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
Diagnostika chování Vrstevnické sítě vztahy, interakce kontrolní list
Dělení mnohočlenů jednočlenem
Věcné učení VY _32 _INOVACE_11_07_smysly člověka (zrak 1)
Speciální psychiatrie – MKN 10
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
Čtoucí rodiny regionu Blansko
Psychologie test.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
Transsexualita.
Kontakt dětí v PP s původní rodinou
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Předškolní období - 3 až(6 – 7) let
PRÁVA A POVINNOSTI RODIČŮ
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
Týrané, zanedbávané dítě, dítě z nepodnětného prostředí
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Práce psychologa Úřadu s dítětem v procesu mezinárodního osvojení Brno, Mgr. Ondřej Bouša.
Adolescence Řeháková,Hájíčková.
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Výroba velikonočního košíčku
Transkript prezentace:

JAK SE ŽIJE S AUTISMEM

Těhotenství a normální vývoj dítěte do 8 měsíců

Adámek 1 – 3 rok (změna chování, přestal slabikovat, nic nového se nenaučil, hrál si jinak, ignoroval nás, neslyšel na jméno, rozhazoval a kousal hračky, snaha o odpoutání pozornosti PROBLÉM Adámek byl agresivní, křičel, škrábal,kousal……hledala jsem problém Autismus

Šok z Autismu

Oslovení ( Lentilky, Raná péče, SPC Svítání, RIC) Vybráno ( RIC s doplňkovými aktivitami, které nám pomáhaly, pro rodiče pozitivní pomoc, rodičovská skupina, podpora sociálního pracovníka v rodině)

Přijmutí diagnózy

Rady pro rodiče ( psychická pohoda, pevné nervy, přemýšlet, stanovit si pevné hranice, nejdůležitější je přestat řešit okolí, placka na kabelce, sebevědomí)

Adámek 3 – 4 roky ( způsoby porozumění, sledování co a jaké podněty a příčiny na Adámka působily, výsledky se postupně začaly dostavovat, struktura, procesuální schémata, denní a týdenní režimy, cestovní proužky)

Nastavení komunikace s dítětem s PAS – zásadní obrat ve vývoji dítěte

KAMARÁD

Výběr školy

Adámek dnes

Inkluze

Závěr

Přání

Děkuji za pozornost