OP VK Využívání ICT Sada č. 3 - Z - 8. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.2.7 Povrch Evropy Téma: Česká republika jako součást Evropy Číslo.
Advertisements

Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava Název : VY_32_INOVACE_12C_20_Rakousko Téma:
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Asijské Rusko, Dálný Východ Sibiř. Poloha Území v Rusku Přímořská oblast Ležící mezi Uralem a Verchojanským pohořím. Sibiř zaujímá většinu rozlohy Ruské.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Itálie Téma: Česká republika jako součást Evropy Číslo projektu:
VODSTVO ČR.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_359.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.2.3 Spolková republika Německo Téma: Česká republika jako součást.
VY_32_INOVACE_Vac_III_02 Povrch ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
GEOLOGICKÝ VÝVOJ A STAVBA ČR Př_161_Geologie_Geologický vývoj a stavba ČR Autor: Mgr. Jiří Sukaný Škola: Základní škola Velehrad, okres Uherské Hradiště,
VY_32_INOVACE_Vac_III_10 Průmysl ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor: Mgr. Zuzana Chloubová Název: VY_32_INOVACE_08 _ ČJ_Vlastní jména.
VY_32_INOVACE_07-44 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – přírodní poměry.
EU OPVK – III/2 – A2 – 8/35 – Rak Petr Předmět Zeměpis 7.ročník ZŠP. Vytvořeno 2011/
VY_32_INOVACE_Vac_III_03 Vodstvo ČR 1 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
P OLOHA Č ESKÉ REPUBLIKY Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s polohou ČR a jejími sousedy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní údaje Název – Česká republika, Česko (spor)
Rakousko Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
ČR-test pro 4. třídu první čtvrtletí
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Naše vlast – Česká republika
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
ANOTACE : a) PRÁCE JE URČENA pro žáky 9. ročníku
VY_32_Inovace_4.2.6 Naše vlast Člověk a jeho svět 3. ročník
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Jihomoravský kraj Jihomoravský kraj. Jihomoravský kraj Jihomoravský kraj.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_19_ZEMĚPIS
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
VY_32_INOVACE_Fi_II_10 Název Rusko – státní zřízení a přírodní poměry
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
VY_32_INOVACE_277_Vodstvo na pevnině
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_52_INOVACE_49_Vodstvo ČR
Autor: Mgr. Helena Nováková
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní údaje Název – Česká republika, Česko (spor)
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_18_VLASTIVĚDA
10. VODSTVO NA PEVNINĚ VODNÍ TOKY VY_32_INOVACE_11_Z4
ČESKO-SUROVINOVÉ ZDROJE
Název školy: Základní škola T. G
JARO V BOTANICKÉ ZAHRADĚ, PRAHA Český jazyk,4. a 5. ročník
zpracovaný v rámci projektu
Česká republika jako součást Evropy
Název projektu: Moderní škola
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Česká republika jako součást Evropy
Města České republiky kvíz 1.část spustit
Naše vlast Anotace: Materiál je určen k výuce věd ve 3. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se státními symboly ČR, s polohou ČR v rámci Evropy a s našimi nejbližšími.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
9. STŘEDNÍ EVROPA.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
ČESKÁ REPUBLIKA VODSTVO
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola T. G
ČR - procvičování Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
5.1 Místo, kde žijeme – ČESKÁ REPUBLIKA
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_11_Z7_Skála TÉMA: Atlantský oceán
Transkript prezentace:

OP VK 1.4 69172480 Využívání ICT Sada č. 3 - Z - 8. ročník VY_32_INOVACE_01 - Česká republika

ČESKÁ REPUBLIKA Zdroj: Školní atlas světa, Kartografie Praha, Praha 1998

Sousedí na západě s Německem na severu s Polskem na východě se Slovenskem na jihu s Rakouskem Rozkládá se na území tří historických zemí – Čech, Moravy a části Slezska dělí na 14 samosprávných krajů Hlavním městem je Praha. Prezident :Václav Klaus

Vodstvo Českým územím prochází hlavní evropské rozvodí oddělující úmoří Severního, Baltského a Černého moře. Hlavní říční osy jsou v Čechách Labe s Vltavou na Moravě řeka Morava s Dyjí a ve Slezsku Odra s Opavou. Zdroj: Školní atlas světa, Kartografie Praha, Praha 1998

Klima Podnebí je v Česku mírné, přechodné mezi kontinentálním a oceánickým typem. Typické je střídání čtyř ročních období. Je charakterizováno převládajícím západním prouděním a intenzivní cyklonální činností. Přímořský vliv se projevuje hlavně v Čechách a na Moravě, ve Slezsku již přibývá kontinentálních podnebných vlivů. Největší vliv na podnebí v Česku však má nadmořská výška a reliéf.

Těžba Ke klíčovým nerostným surovinám těženým v Česku patří černé a hnědé uhlí, dál kaolín nebo stavební hmoty a uran. V malém rozsahu se těží ropa a zemní plyn a další suroviny. Zdroj: Školnío atlas světa, Kartografie Praha, Praha 1998

Použité fotografie k ČR vytvořené autorem