On-line systém evidence preventivních aktivit

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Advertisements

Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Úsek prevence Odbor speciálního vzdělávání, prevence a institucionální výchovy.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Tematické setkání k TVORBĚ INDIVIDUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PLÁNŮ
Individuálně, ale společně a jinak
Informační a poradenské centrum ZČU
Role dat v procesu rozhodování?
Dokument KAP MSK - obsah
Matematická gramotnost v realizovaných projektech
Dětský domov a Základní škola Liptál
model fungování a praxe
Základy automatického řízení 1
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Podpůrná opatření prvního stupně
Úmluva o právech dítěte Listina základních práv a svobod Další zákony
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Gymnasium Jižní Město Praha
Informační a poradenské centrum ZČU Letní škola pro uchazeče a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami Adresa: Univerzitní 20, Plzeň UI.
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Uživatelská příručka DuoTrainin
Školní poradenské pracoviště
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Vybrané cíle projektu KIPR
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Nabízené služby společnosti
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Diagnostika dítěte předškolního věku
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

On-line systém evidence preventivních aktivit Roman Petrenko Roman Gabrhelík Kateřina Rokosová Září 2018 GPS ČR 2008

Proč to existuje?

Proč to existuje? Vyhláška č. 72 o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních:

Proč to existuje? Vyhláška č. 72 o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních: „4. Předávání informací a zpráv o realizovaných preventivních programech (…) školskému poradenskému zařízení.“

Proč to existuje? Vyhláška č. 72 o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních: „4. Předávání informací a zpráv o realizovaných preventivních programech (…) školskému poradenskému zařízení.“ „5. (…) předávání informací o realizovaných preventivních programech školy pro potřeby zpracování analýz, statistik a plánů prevence.“

.

Jaký má být systém evidence?

Jaký má být systém evidence? On-line webové rozhraní

Jaký má být systém evidence? On-line webové rozhraní Příjemné a uživatelsky přívětivé

Jaký má být systém evidence? On-line webové rozhraní Příjemné a uživatelsky přívětivé Podporovat rozvoj kvalitního preventivního programu školy

www.preventivni-aktivity.cz

www.preventivni-aktivity.cz

Ukázky agregovaných výstupů

Ukázky agregovaných výstupů

K čemu se dá využít

K čemu se dá využít Nástroj pro evidenci preventivních aktivit

K čemu se dá využít Nástroj pro evidenci preventivních aktivit Nástroj k (vlastní) reflexi a (auto)evaluaci

K čemu se dá využít Nástroj pro evidenci preventivních aktivit Nástroj k (vlastní) reflexi a (auto)evaluaci Nástroj automatického agregování informací za města, okresy či kraje

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365 Neregistrované školy Registrované školy

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365 Neregistrované školy 2215 Registrované školy 3150

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365 Neregistrované školy 2215 Registrované školy 3150

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365 Neregistrované školy 2215 Registrované školy, které nemají výkaz Registrované školy, které mají výkaz

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365 Neregistrované školy 2215 Registrované školy, které nemají výkaz 1251 Registrované školy, které mají výkaz 1889

Celkový počet ZŠ a SŠ v ČR 5365 Neregistrované školy 2215 Registrované školy, které nemají výkaz 1251 Registrované školy, které mají výkaz 1889

Školy se často ptají: „Máme povinnost SE vyplňovat?“

Školy se často ptají: „Máme povinnost SE vyplňovat Školy se často ptají: „Máme povinnost SE vyplňovat?“ Ne, ale nějakým způsobem informace o preventivních aktivitách předávat musíte…

Co je nového 2018/ 2019 ?

Systém evidence má 2 moduly Pro školní rok 2018/2019 byl spuštěn nový modul Plán Systém evidence preventivních aktivit Plán preventivních aktivit Výkaz preventivních aktivit

Modul Plán

Modul Plán Podporuje tvorbu preventivního programu školy

Modul Plán Podporuje tvorbu preventivního programu školy Vyplňuje se na začátku školního roku

Modul Plán Podporuje tvorbu preventivního programu školy Vyplňuje se na začátku školního roku „Zrcadlí“ strukturu a obsah Výkazu (autom. kopírování)

Obsah Plánu

Obsah Plánu Část 1: Škola a její preventivní program Část 2: Školní metodik prevence Část 3: Specifická prevence obsažená ve školním vzdělávacím programu Část 4: Specifická prevence realizovaná v samostatných preventivních aktivitách a programech Část 5: Práce s dalšími cílovými skupinami – pedagogičtí pracovníci školy Část 6: Práce s dalšími cílovými skupinami – rodiče a ostatní

snížit týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti pro ŠMP Je potřeba: snížit týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti pro ŠMP

snížit týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti pro ŠMP Je potřeba: snížit týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti pro ŠMP

roman.petrenko@csspraha.cz

Prosíme o Vaše otázky a podněty… roman.petrenko@csspraha.cz