Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM 3. 11. 2011 AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_32_SOUHVĚZDÍ, GALAXIE, SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
VY_32_INOVACE_ Pa-PR_Celed Bobovite Mgr. Dita Papežová ZŠ Valašské Klobouky Čeleď Bobovité.
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 32) Rozmanitost.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
PRESENT SIMPLE NEGATIVE_09
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
NAŠE OBEC ANOTACE Prezentace na téma MOJE OBEC- můj domov. DATUM
VY_32_INOVACE_
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Volně žijící zvířata – rybník, potok
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
Přesmyčky s VS po S Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Hospodářské plodiny,luštěniny
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_32_INOVACE_32_ Prvouka 3.ročník Pícniny, olejniny, textilní plodiny
Přesmyčky s VS po L Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_13
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
Rostliny a živočichové Evropy VY_32_Inovace_08KR-3
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Výukový materiál VY_52_INOVACE_26_OLEJNINY
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_12 12 Polní plodiny autor: Mgr. Soňa Kubíčková
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_PR Šablona.
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM 3. 11. 2011 AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci si samostatně zopakují využití polních plodin. Lépe se naučí orientovat v učebnici. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY  - KLÍČOVÁ SLOVA  polní plodiny, luskoviny, obiloviny, obilky, olejniny DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU Prezentace – pracovní list DRUH INTERAKTIVITY  pracovní list CÍLOVÁ SKUPINA Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ Základní vzdělávání - první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA  8 - 10 let CELKOVÁ VELIKOST  168 kB

1. Na poli se pěstují ……………………………………………………. plodiny. 2. Mezi polní plodiny patří ………………………………………., které pěstujeme pro jejich plody – obilky. 3. Mezi polní plodiny patří i ……………………………….., které se používají ke krmení hospodářských zvířat. 4. Na polích člověk pěstuje i řepu cukrovku, která patří mezi ................................... a vyrábí se z ní ……………………………….. .

5. Mezi olejniny patří …………………………………………..,z jejichž semen se získává olej. 6. Mezi luskoviny patří …………………………………………………………. a pěstujeme je pro semena schovaná v lusku. 7. Lilek brambor patří mezi …………………………………………….a pěstujeme ho pro dužnaté hlízy. 8. Na polích rostou …………………………., které polním plodinám ubírají vodu a živiny. Mezi takové rostliny patří ………………………………………….. .

Použitá literatura: ČLOVĚK A JEHO SVĚT – PŘÍRODOVĚDA PRO 4.ROČNÍK – Nová Škola JÁ A MŮJ SVĚT – PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK – Nová Škola