Metody Reuvena Feuersteina

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„Dílna techniky ve světě dětí“ MŠ U Sýpky a odloučená pracoviště MŠ Jerlochovice a MŠ Děrné.
Advertisements

Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Hlavní akce v areálu zámku a Barok pas 2016 Zažijte Zámek ve Žďáru nad Sázavou.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Použití metody CLIL v hodinách MATEMATIKY na Střední škole stavební Jihlava.
DĚTSKÝ DOMOV, ZŠ a SŠ Žatec. Moje škola Moje třída Naše škola je spojena z DĚTSKÝM DOMOVEM. Do naší školy převážně chodí děti z Dětského domova, ale i.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Bezpečné prostředí ve škole dobré vztahy mezi dětmi.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Platformy projektu KAP LK
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Učitel s rozhledem – žák se šancí
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Kateřina Lojdová Klima školní třídy Kateřina Lojdová
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Školkáčci jedou na výlet
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
3. Metody pedagogické diagnostiky
Metody práce s dětmi Zora Syslová.
Rešerše.
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
9. Heterogenní a homogenní skupiny
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Elektrické spotřebiče, vodiče, nevodiče
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_02
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Bc. Miloslava Vavříková
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
Andragogika Vzdělávání.
5. Metody práce s dětmi Klasifikace metod Efektivita učení
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
JAZYK A ŘEČ Jazyk – myšlení – propoziční reprezentace
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
Centra kolegiální podpory
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Seznámení s Elrond z.ú..
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Feuersteinovo instrumentální obohacení
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
Hudební nástroje vnímání.
Diagnostika dítěte předškolního věku
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Metody Reuvena Feuersteina Mgr. et Mgr. Vendula Jašková, trenér metody FIE , učitelka a zakladatelka Otevřmyslí

Prof. R. Feuerstein 1921-2014

Proč právě metoda FIE: Rozvíjí všechny děti bez rozdílu…. Působí preventivně proti vzniku problémů ve škole…. Pomáhá dětem v rozvoji čtenářské, matematické pregramotnosti…. Pomáhá jim orientovat se v okolním světě a hledat souvislosti….. Rozvíjí sociální kompetence…..

Hlavní myšlenky pro práci Víra ve změnu…. Individualizace…. Zkušenost zprostředkovaného učení… Míra zprostředkování Být náročný na sebe i na ostatní Verbalizace své práce

Strukturální kognitivní modifikovatelnost:

Jak pracujeme ve škole Otevřmysl: Využíváme MLE ve všech hodinách Děti a učitelé vyvozují vše společně Vycházíme z předchozích zkušeností dítěte Respektujeme individuální rozdíly mezi dětmi Jde nám o pozitivní atmosféru mezi dětmi a pedagogy Vše řešíme společně Přemosťujeme do oblastí, které právě potřebujeme probírat nebo nás obklopují