Rozdíl mezi CF a výpočtem zisku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hospodářský výsledek. je důležitý ukazatel umožňující posoudit hospodaření podniku. představuje rozdíl mezi celkovými příjmy a celkovými náklady podniku.
Advertisements

Kalkulace S tudent. Osnova výkladu 1.Kalkulace nákladů a způsoby jejího rozlišení 2.Kalkulační vzorec nákladů 3.Stanovení nákladů na kalkulační jednici.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
Cash Flow v účetnictví Znamená přírůstek nebo úbytek peněz za jedno účetní období.
Deník příjmů a výdajů Průběžné položky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jana Drtinová Číslo VY_62_INOVACE_6015 NázevMzda Téma hodinyMzdy PředmětZáklady finanční gramotnosti.
Přednáška Obecné finanční metody hodnocení veřejných projektů Jana Soukopová
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 18 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: listopad 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Ing. Petr Bačík, Ph.D.. Jsou peněžním vyjádřením opotřebení dlouhodobého majetku a především jsou významným zdrojem financování. Opotřebením ztrácí majetek.
KPM / PEPL1 Vyhodnocení efektivnosti investice Jan Cedl.
Hospodaření a tvorba ceny Výchova k občanství 7. ročník.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Eva Zmeškalová Název šablonyVY_32_INOVACE UCE Název DUMuUCE S Stupeň a typ.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_IVOVACE_2301_STAV FINANCÍ Téma: Pojem F. G._ ZJIŠTĚNÍ STAVU FINANCÍ.
Výdaje finančních prostředků naší organizace Bělá pod Bezdězem
Výnosy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výkaz zisku a ztráty - příklady
Název projektu: Moderní škola
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
Složené úrokování Tematická oblast
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
FINANČNÍ ŘÍZENÍ Z HLEDISKA ÚČETNÍ EVIDENCE
Účetní systémy 1 3. přednáška.
Poměr.
Matematika pro 3. ročník – práce s kalkulačkou
Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Solvence a likvidita. Solvence a likvidita Solvence Podnik je solventní pokud má dostatek prostředků k úhradě svých závazků. K zajištění solvence.
Jednoduché účetnictví
Cvičení 4 Právní formy podniku.
Ing. Daniela Bednáriková , Praha
Lineární rovnice a nerovnice III.
Daň z příjmů právnických osob Silniční daň veřejnoprávních poplatníků
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
Výpočet Q – obchod se zbožím OBCHODNÍ MARŽE, PŘIRÁŽKA
Sestavování a zveřejňování účetní závěrky
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Komanditní společnost
Výkazy ve finančním řízení II.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název prezentace (DUMu): Mocninná funkce – řešené příklady
Ing. Veronika Dostálková MBA
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
MATEMATIKA – ARITMETIKA 8
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Dělení mnohočlenů jednočlenem
Charakteristika daňové evidence
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE:
Eva Tomášková Základní ekonomické pojmy Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností 2. přednáška.
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
FINANČNÍ ANALÝZA PROJEKTU
EU_62_A_sada 1_18_M_Rozpočet domácnosti_Pol
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Hvězdy Otazníky Dojné krávy Bídní psi Portfoliová analýza.
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Daňové přiznání k dani z příjmů PO
ROZVAHA (Bilance) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
Seminář o stavebním spoření
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Financování železniční infrastruktury
HOSPODAŘENÍ , Rada ÚŽFG AV ČR, v.v.i.
Výpočet Q – obchod se zbožím OBCHODNÍ MARŽE, PŘIRÁŽKA
Transkript prezentace:

Rozdíl mezi CF a výpočtem zisku

Příklad Počáteční investice – výdaj - je 200.000 Kč tj. nakoupil jsem v prvním roce stroj za 200.000 Kč. Budu ho odepisovat do nákladů 5 let, tj. roční odpisy činí 40000 Kč. Roční provozní/běžné výdaje (materiál, energie, cestovné, propagace, nájemné….) v prvním roce 200.000 Kč a v následujících létech 300.000 Kč. Tržby z prodeje/příjmy roční činí v prvním roce 200.000Kč, ve druhém roce 400.000 Kč a ve třetím a dalších letech 500.000 Kč. Sestavíme CF a propočteme zisk, což jsou dvě naprosto rozdílné kategorie.

Zisk není ani Saldo, ani Kumulované saldo Cash Flow 1. rok 2. rok 3. rok 4. rok Příjmy: - osobní vklad - půjčka Tržby Příjmy celkem 100000 200000 400000 500000 Výdaje Investiční Běžné výdaje Splátka půjčky Daň z příjmu 15% Výdaje celkem 300000 50000 15% z (60000-ztráta 40000) mínus sleva na dani 24840 = 0 350000 15% z 160000 = 24000 mínus sleva na dani 24840 = 0 Dtto jako v r. 3. = 0 Saldo 150000 Kumulované saldo Kumulované saldo nesmí být nikdy záporné, to by znamenalo, že mi chybí peníze! Pokud je záporné, musím posílit Cash vkladem nebo půjčkou. Zisk v prvním roce = Příjmy 200000 – Běžné výdaje 200000 – odpisy 40000 = -40000 Zisk ve druhém roce = Příjmy 400000 – Běžné výdaje 300000 – odpisy 40000 = 600000 Zisk ve třetím roce = Příjmy 500000 – Běžné výdaje – odpisy 40000 = 160000 Zisk ve čtvrtém roce = Příjmy 500000 – Běžné výdaje – odpisy 40000 = 160000 Vidíte mezi příjmy pro výpočet zisku vklad nebo půjčku? Vidíte mezi výdaji pro výpočet zisku splátku půjčky nebo Investici ? NEVIDÍTE, PROTOŽE PRO VÝPOČET ZISKU NEJSOU UZNATELNÉ!