SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE. PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití služby O2 Car Control v praxi operativního leasingu
Advertisements

Pojištění firemní flotily
1 Nový projekt Přechod na nové řešení O čem bude třeba rozhodnout.
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
stlačený zemní plyn vs. nafta
LEASING z pohledu daně z příjmu
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Prémiová automatická objednávka
LOGISTIKA ZÁSOBOVÁNÍ NÁHRADNÍMI DÍLY V AUTOSERVISECH
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
Spotřebitelské smlouvy Základ soukromoprávní ochrany spotřebitele §(§51a) ObčZ Orgánem ochrany je soud Závazky vzniklé ze smluv Obecné typy smluv,
Daň z přidané hodnoty.
1 Sociální integrace OK Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji Cena za poskytování sociální služby Platební podmínky – fakturace.
O co se jedná? Státu trvá 3 – 6 měsíce než DPH vrátí Často vrácení předchází finanční kontroly atd. Exportérům a firmám nárokujícím si velké odpočty DPH.
Daň z přidané hodnoty.
Spotřebitel a jeho práva
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
Ing. René Kuchár  Zakládající člen od roku 2001  Člen Výboru APA od roku 2011.
Automobil a daň z mezd Poskytne-li zaměstnavatel zaměstnanci bezplatně firemní motorové vozidlo k používání pro služební i soukromé účely, považuje se.
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
1 PENZIJNÍ REFORMA. 2 DŮLEŽITÉ TERMÍNY – pouze do tohoto termínu může zákazník uzavřít smlouvu o penzijním připojištění za současných výhodných.
VÝKAZ ZISKU A ZTRÁTY (VZZ)
MONETÁRNÍ POLITIKA květen 2013 VY_32_INOVACE_EKO_060215
Věrnostní klub - ČEDOK.
Pravidla trhu s elektřinou změny pro rok 2008 Stanislav Trávníček Energetický regulační úřad.
Servisní prohlídky – druhy, úkony
Seminář pro žadatele o finanční podporu z OP VK 2007 – 2013 FINANČNÍ ČÁST.
Hospodaření příspěvkových organizací Porada ředitelů škol a školských zařízení 9. dubna 2008 Ing. Jana Štancíková.
1 PROGRAM PŘEDSTAVUJEME VÁM. 2 Je program, kde můžete získat auto s 0% akontací a příspěvek až 100% na splátky leasingu. Strategie programu Freedom spočívá.
AUTOBAZAR-COUVAL. Firma, kterou jsem vytvořil a kterou vlastním se jmenuje autobazar-couval. Její název vznikl podle příjmení majitele této firmy. Firma.
126FIP Bod zvratu 3. týden.
Úvod do podnikových financí
Účtování DPH účet 343.
Aktualizace produktové nabídky AUTOPOJIŠTĚNÍ Shrnutí  Jedná se o velmi rozsáhlou a pozitivní změnu v celé produktové nabídce  Změny POV/ BLACKBOX.
HYPOTEČNÍ NOVINKY NA BŘEZEN 2015 S platností od vám přinášíme další vlnu novinek Hypotéka pro cizince:  pro získání hypotečního úvěru u ČS pro cizince.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Deregulace nájemného v bytech RPG Deregulace nájemného v bytech RPG.
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Účtování DPH Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Havarijní pojištění motorových vozidel Veronika Bučková Romana Slováčková.
Novinky v oblasti pojištění motorových vozidel. 28. září 2016 Novinky v pojištění motorových vozidel / Zdobina 2 Obsah prezentace Poradce č. 2,
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
Představení dodatku smlouvy s DSO
Krajský úřad Ústeckého kraje 9. února 2009
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Videoverifikace.
Postup oprav v případě chybně uveřejněných smluv v registru smluv
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Meeting komunální technika
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2014
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Webové portály LDS/MDS
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Citroën select OJETÁ VOZIDLA
HYPOTEČNÍ NOVINKY NA BŘEZEN 2015
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Poprodejní servis a náhradní díly
Účtování DPH účet 343.
Seminář pro žadatele výzvy č. 79 a 80 IROP
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Zvláštní režim DPH pro obchodníky s použitým zbožím
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE

PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy Dodatky Prodané vs. Akční smlouvy, Bonusy Modifikace akčních smluv Systémy DMS/TEAS, SAGAI/CEM

NABÍDKA SERVISNÍCH SMLUV DRIVE EssentialDrive: Prodloužená garance (závady elektronické, elektrické a mechanické) + Rozšířená asistence CITROËN 24/7 IdealDrive: Prodloužená garance (závady) + Pravidelná údržba vozu doporučená výrobcem + Rozšířená asistence CITROËN 24/7 FreeDrive: Prodloužená garance (závady) + Pravidelná údržba vozu doporučená výrobcem + Výměna opotřebovaných dílů včetně práce* + Rozšířená asistence CITROËN 24/7 * Free nezahrnuje operace bez výměny dílů, tj. různá seřizování (ruční brzda, geometrie atd.) a doplňování kapalin (kromě pravidelné servisní prohlídky)

PODMÍNKY UZAVŘENÍ SMLOUVY EssentialDrive (dle smluv. podmínek lze uzavřít do 24 měsíců od data poč. záruky a najetých km) trvání od 36 – 60 měsíců, stupňováno po 12 měsících proběh – km, intervaly po km IdealDrive + FreeDrive (dle smluv. podmínek lze uzavřít do 12 měsíců od data poč. záruky) trvání od 12 – 60 měsíců, stupňováno po 12 měsících proběh – km, intervaly po km Doba trvání smlouvy se počítá od data počátku záruky, NIKOLI OD PODPISU SMLOUVY!

BĚŽNÉ X ROZŠÍŘENÉ ASISTENČNÍ SLUŽBY Co významného zahrnují běžné asistenční služby Citroën 24/7, jež jsou také součástí servis. smluv Drive (kromě opravy na místě a odtahu)? 1)Náhradní vozidlo (maximálně 4 dny) nebo 2)Repatriace do místa bydliště (více než 100km) nebo 3)Pokračování v cestě nebo 4)Ubytování na místě nebo * Náhradní vůz se poskytuje v případě poruchy na cestě, nikoli v případě, když se zákazník s porouchaným autem dostaví do servisu. Co znamenají rozšířené asistenční služby Citroën 24/7? 1)Pomoc při ztrátě nebo uzavření klíčků uvnitř vozu 2)Pomoc při nedostatku paliva, příp. natankování nesprávného paliva 3)Pomoc při defektu na pneu V rámci asistence je hrazena POMOC = oprava (práce) na místě nebo odtah. Náklady na ostatní služby (např. poskytnuté palivo, rezervní kolo) si hradí zákazník.

PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA Příklad – Jumper:

PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA Ztížené provozní podmínky můžete aplikovat pouze v případě:

PLATNOST SMLUV Převod smlouvy: Smlouva zůstává vázaná na vůz i v případě jeho prodeje a je převoditelná na jinou osobu Zrušení smlouvy: Pokud je vůz zničený, odcizený nebo trvale přihlášený v zahraničí, pak lze smlouvu zrušit a zákazníkovi vrátit poměrnou nespotřebovanou částku. Pro výpočet částky k vrácení se vždy musí najít nejbližší vyšší naceněný interval

DODATKY Prodloužení (nebo zkrácení) smlouvy doby trvání nebo km proběhu (buď obojí nebo pouze jeden z parametrů) Cena dodatku se počítá jako rozdíl cen platných v době podpisu „kmenové“ smlouvy! Dodatky = rozložení ceny bez navýšení Navíc bude mít zákazník důvod se k vám vrátit Upozorněte ale zákazníka, že za uzavření dodatku si můžete účtovat administrativní poplatek až 1500,- (= vaše marže)

PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY AKČNÍ SMLOUVA= pro zákazníka ZDARMA  Importér vyhlašuje akční nabídky na servisní smlouvy k vybraným modelům (Citroen smlouvu hradí celou nebo z větší části) PRODANÁ SMLOUVA = hradí zákazník Za smlouvu, kterou PRODÁTE získáváte BONUSY  Odměna ve formě bodů na účet otevřený u „Firma na zážitky“ přímo pro prodejce  Finanční bonus pro dealerství (v případě splnění podmínek uvedených v „Drive motivační program“ – sleduje se penetrace prodaných smluv vůči NV)

PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY Základní akční nabídka - OV (všechny ceny jsou bez DPH) ModelParametry smlouvyCena - sleva Participace dealera DS3IdealDrive 60 m/ km ,- DS4IdealDrive 60 m/ km ,- C3_AircrossEssentialDrive 60 m/ km – ,- Berlingo_OVEssentialDrive 60 m/ km ,- C4_PicEssentialDrive 60 m/ km – ,- CactusEssentialDrive 60 m/ km ,- C3_NewEssentialDrive 60 m/ km – ,-

PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY Každou AKČNÍ smlouvu je možné při uzavření modifikovat  Nabídnout zákazníkovi jinou úroveň (Essential/Ideal/Free)  Nebo jinou dobu trvání / kilometry  !! Vybranou úroveň smlouvy později již nelze měnit !! Pokud bude výsledná cena smlouvy vyšší než cena v akční nabídce, počítá se tato smlouva také jako prodaná a získáváte za ní BONUSY ( Navýšení ceny smlouvy o 0-49% = 50% bonus; navýšení o % = 100% bonus) Pro uplatnění SLEVY je nutné deklarovat vůz v odpovídajícím kanálu! (1,2, J, K, L,M,N)

PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY Příklad modifikace akční smlouvy: C4 Picasso Základní pravidlo:  Cena smlouvy vyšší než akční = sleva je vždy stejná  Cena smlouvy nižší než akční = sleva se poměrně sníží Akční smlouva: Essential 60m/80000km za cenu – (2.000 participace dealera, zákazník 1,-) Modifikace 1: Free 36m/70000km za – (2.000 participace dealera, zákazník ) => navýšení o 82% a dostanete tedy plný 100% bonus jako za smlouvu prodanou Modifikace 2: Ideal 36m/60000km za – (2.000 participace dealera, zákazník 4.680) => navýšení o 37% - náleží vám 50% bonus Modifikace 3: Essential 48m/90000km za – (1.820 participace dealera, zákazník 1,-)

SYSTÉMY DMS/TEAS x SAGAI/CEM DMS/TEAS  tisk smlouvy pro zákazníka (nutno zadat údaje jako první)  po podpisu se smlouva naskenuje a vloží jako příloha – jedině pak systém odešle data a druhý den jsou viditelná pro nás na importu. SAGAI/CEM  centrální systém pro celou Evropu, kde jsou evidované všechny servisní smlouvy skupiny PSA  CEM zadává Import  teprve po zadání do CEMu je smlouva PLATNÁ a zákazník může čerpat plnění ze smlouvy  servis do tohoto programu zadává všechny operace kryté smlouvou, které následně schvaluje Martin Mošovský

SYSTÉMY DMS/TEAS x SAGAI/CEM LIMIT PRO AKTIVACI AKČNÍ SMLOUVY V OBOU SYSTÉMECH = 12 MĚSÍCŮ OD SPUŠTĚNÍ ZÁRUKY  Smlouvu s akční slevou lze aktivovat maximálně do 12 měsíců od prodeje/deklarace  Prosím o respektování tohoto pravidla!  Pokud tento limit překročíte, Citroen nebude hradit akční slevu

ZÁVĚR Smlouvy Drive slouží jako přidaná hodnota k NV zvyšující zákazníkovu spokojenost Výhody pro zákazníka: Jistota pokrytí servisních nákladů Variabilita smluv Možnost rozložení ceny díky dodatkům Zvýšení hodnoty vozu při prodeji Výhody pro prodejce: Zákazník, který se ke mně vrátí Odměny, které mi zvýší příjem Bonusy, které zvyšují rentabilitu dealerství a samotného vozu

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Lucie Trávníčková tel: