MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Advertisements

VY_32_inovace_01_infpojmynet1_01 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: leden 2013 Předmět:Informační technologie Ročník:7. ročník Škola - adresa:Základní.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Potřeby a pudy - aktivačně motivační vlastnosti
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Podstatná jména pomnožná, hromadná a látková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Hodnocení sluchu hendikepovými testy.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární rovnice a nerovnice I.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vyjmenovaná slova V Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název projektu: Moderní škola
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Filozofie renesance II – Přírodní filozofie
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Zlaté pravidlo.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Sčítání desetinných čísel
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
VY_32_INOVACE_66.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Hustota 8. ročník.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
Parametrická rovnice přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Regulátory integrační
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
PROJEKT KNIHA Ateliér VDN DIFA JAMU v Brně.
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
WORD Tabulky - ohraničení
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
Digitální gramotnost Informatické myšlení
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Organizace práce na prodejně
Zřizování nových příček
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
EU – „Učíme se ze života pro život“
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí SOU Zahradník SOU Elektrikář SPŠ Informační technologie

Charakteristika školy Různé druhy postižení Primárně těžké sluchové vady Mateřským jazykem je jazyk znakový Český jazyk- jazyk cizí

Specifika výuky Čtení s porozuměním – problematické Menší slovní zásoba Pro naše potřeby vyžaduje textová část značné úpravy

Cíl Seznámit žáky s jiným druhem postižení Ověřit kvalitu vnímání prezentovaných „konfliktů“ Motivovat k cílevědomosti, k překonávání překážek

Kde jsme ověřovali Český jazyk Občanská nauka Dějepis Ve všech třídách mimo maturitní ročníky

Co jsme použili Modelové situace – téměř všechny Příklady dobré praxe – vybrané příběhy Hodina s pomůckami pro ZP

Reakce Dobrá pozornost Spontánní odezva Empatie Rozdílné vnímání chyb u různých stupňů sluchového postižení (Asistentka není služka, Jízdenková pokladna) Odlišná úroveň tlumočení

Top videosekvence Vy mluvíte rukama ? Hrozný život Nákup Dana a Petra aneb Tiché herečky Dana aneb Učitelka na vozíku