Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-07

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_22-20 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-13 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_242_TÉMA_ Doklady a evidence Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.Lenka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ZV_3_KRE_19_SPRAVNI_PRAVO.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_62_INOVACE_ , daň z nemovitých věcí - pozemků
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Daňová evidence STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
ZÁKLADY ÚČETNICTVÍ A PODVOJNÝ ZÁPIS
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_16-19
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-18
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-12
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-01
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-09
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
OCHRANA PAMÁTEK Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-11
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-17
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-14
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-07
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-01
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Teplota a čas
všechny animace a obrázky - archiv autora
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-09
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-12
VY_32_INOVACE_648_ŘEZÁNÍ ZÁVITŮ - VNĚJŠÍ
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0029 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-07 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor Ing. Hana Konopová Tematický celek Stavební obnova Ročník 3. Datum tvorby 20.9.2012 Anotace Zaměřování a zakreslování stávajících stavů objektů 1. - úvod, kdy, proč a a u jakých objektů provádíme zaměřování stávajících stavů objektů Metodický pokyn Určeno k výkladu do hodiny i samostudiu Možnosti využití – názornější a přehlednější způsob vysvětlení učiva. Cílem je naučit studenty zaměřit stávající stav objektu Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

ZAMĚŘOVÁNÍ A ZAKRESLOVÁNÍ stávajících stavů objektů

1. ____________ Úvod - proč, kdy a u jakých objektů, zhotovujeme zaměření stávajících stavů objektů

PROČ DOKUMENTUJEME STÁVAJÍCÍ STAV OBJEKTŮ ??? Není původní projekt V původním objektu byly provedeny změny Došlo ke změně zakreslování v CAD programech a původní projekty dosud nejsou digitalizovány Zaznamenání objektu v aktuálním stavu

PRO JAKÉ ÚČELY DOKUMENTUJEME OBJEKT Stavebně historický průzkum Stavebně technický průzkum Bourací práce Pro bourací práce a následné vystavení kopie Zaznamenání pro archiv před bouráním (většinou pro NPU -NKP) Pro nájem, prodej apod. Pro projekt oprav fasád památkově chráněných objektů Projekt /adaptace, rekonstrukce (DUR, DSP)- (nejčastější a nejpřesnější vyhotovení) Pro přesun stavby (pouze v ojedinělých případech)

Fotogalerie typy objektů, pro něž bylo nutné zhotovit zaměření a zakreslení stávajících stavů

4. Pro bourací práce a následné postavení kopie části objektu

Ubouráno a postaveno nově

Původní stav

staré & nové Porovnání

5. Zaznamenání pro archiv před zbouráním části objektu

Část nemovité kulturní památky určené k demolici

7.Pro projekt oprav památkově chráněných objektů

Fasáda zámku po rekonstrukci

Ukázka projektové dokumentace pro obnovu fasády zámku - musíme vždy vycházet ze zaměření stávajícího stavu a následné

Ukázka projektové dokumentace zakreslené do digitálně zpracovaného podkladu stávajícího stavu objektu

I pro rekonstrukci kašny je potřeba zpracovat před započetím práce na projektu zaměření stávajícího stavu /foto z Absolventské práce Ondřeje Hrubého , Voš Okružní , České Budějovice 2006/

Projektová dokumentace a velmi přesné zaměření stávajícího stavu podlahy se provádí i pro zhotovení tzv. spárořezu pro skladbu dlažby

8.Projekt /adaptace, rekonstrukce (DUR, DSP)-

Po rekonstrukci Původní hotel z roku 1980 I pro rekonstrukce staveb postavených v roce 1980 je potřeba provést znovu zaměření stávajícího stavu, nebo alespoň převést původní projekt do digitální formy.

9.Pro přesun stavby

Objekt muzea Koněspřežky byl z důvodu rozšíření komunikace přesunut na její okraj.

KDE ZÍSKÁME PŮVODNÍ PODKLADY O OBJEKTU? Majitel /zadavatel -investor/ Dřívější majitel nebo nájemník SURPMO, nebo archivy původních projektových ústavů Stavební úřad Státní archiv NPU – národní památkový ústav Stará fotodokumentace – pohledy, obrazy

Ukázka původní projektová dokumentace z roku 1868

Původní projektová dokumentace z roku 1868

VLASTNÍ MĚŘENÍ Pokud jsou k dispozici původní podklady , bude nutno tyto podklady ověřit,než je začneme digitalizovat. Je potřeba si ale položit otázku co je to ověřit podklady? – kdy ověřím, že původní podklad je správný? když porovnám nové a staré zaměření !!!! Doporučujeme proto nesouhlasit s ověřením , ale vždy trvat na novém měření!!!!!! Pokud začneme ověřovat, bývá to většinou zdlouhavější, než si nakreslit a zaměřit půdorysy nové

Ukázka toho, jak to dopadne, když začnete ověřovat původní dokumentaci, dostanete podklady v malém měřítku a začnete kontrolovat rozměry – nepřehledné a zdlouhavý výsledek, žádný čas neušetříte je lepší nakreslit si místnosti znovu a po vynesení teprve porovnávat s původními výkresy

Ukázky zhotovených zaměření FOTO PROJEKTŮ Foto z exkurze po rekonstruovaných stavbách ,Zámek Hluboká nad Vltavou, Hrad Rožmberk (autor projektů ing. arch Miroslav Tupý) JANDAMAREK2. České Budějovice-hotel Gomel [online]. [cit. 10.11.2013]. Dostupný na WWW: http://foto.mapy.cz/2101-Ceske-Budejovice-hotel-Gomel Pohledy Českých Budějovic – foto Tůma HRUBÝ, Ondřej. Absolventská práce Český Krumlov -rekonstrukce kašny s morovým sloupem na náměstí Svornosti. České Budějovice: Absolventská práce, 2005/2006, ISBN NENÍ -VOŠ OKRUŽNÍ ČESKÉ BUDĚJOVICE.