SEO optimalizace 20.9.2018 Milan Šmíd.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhledávací stoje na Internetu. (vyhledavače pro začátečníky)
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
Optimalizace stránek Školení Market Express. Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
HTML (XHTML) 3. 2 META INFORMACE V závěru se opět vracím k hlavičce dokumentu, kde se definují tzv. META informace. Zapisují se jako nepárová značka s.
HyperText Markup Language
Jazyk HTML Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky pomocí.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.10 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - tagy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_257 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Optimalizace pro vyhledávače Robert Němec RobertNemec.com.
Efektivní vyhledávání na internetu
Vzdělávací technologie 2 Tvorba jednoduchých webových stránek Martin Böhm (L06514)
WWW – hypertextový informační systém
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Filtrace web stránek s využitím profilu uživatele Petr Doskočil
Jan Šaršon Milan Jaška 1Dobývání znalostí, MFF UK, 2008.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
B130P16: Praktické základy vědecké práce Katedra experimentální biologie rostlin PřF UK iHOP - plnotextové vyhledávání Pubmed.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.11 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - odkazy, obrázky Typ: DUM - kombinovaný.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Úvod do studia Strategie vyhledávání zdrojů Robert Zbíral.
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Osnova Prezentace.
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
VY_I/2_INOVACE_37_Vyhledávání na internetu Vyhledávání na internetu Miroslav Kaňok.
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Vyhledávače Používá se k vyhledávání informací na internetu.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Inf WWW – World Wide Web. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_INF_06.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc – elektronická pošta Jak vytvořit vlastní ZDARMA?
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web01 Označení materiálu web01_uvod.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Internetové stránky II. Co se všechno.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Tribuna českého obchodu TZB
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Vyhledávání v Internetu
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

SEO optimalizace 20.9.2018 Milan Šmíd

Obsah obecně o SEO optimalizaci PageRank , S-rank základ pro SEO klíčová slova indexace stránek zpětné odkazy zákázané metody SEO 20.9.2018 Milan Šmíd

Obecně o SEO optimalizaci technika zajišťující lepší umístění Vašich stránek ve vyhledávačích umístění na přední pozice desítky faktorů Zkratka SEO pochází z anglického Search Engine Optimization, tedy optimalizace pro vyhledávače. Jak již název optimalizace pro vyhledávače napovídá, jedná se o techniku, která zajistí lepší umístění Vašich stránek ve výsledcích hledání internetových vyhledávačů. Tím, že se Vaše stránky umístí na předních pozicích ve vyhledávačích, zavítá na Vaše stránky více návštěvníků, potencionálních klientů. Jelikož je statisticky prokázáno, že určité procento návštěvníků se stává klienty, je velice důležité, aby byly Vaše stránky umístěny vysoko ve výsledcích hledání a tím zvyšovali návštěvnost. Jednoduše řečeno vyhledávače mají některé stránky raději než jiné. To aby se i Vaše stránky stali oblíbenci, závistí na desítkách faktorů, od správného kódování webové prezentace až po tvorbu zpětných odkazů. Kombinace všech těchto faktorů zajistí umístění Vašich stránek na předních pozicích výsledků hledaní. Oproti placeným reklamní pozicím působí přirozené výsledky hledání důvěryhodněji na uživatele internetu. 20.9.2018 Milan Šmíd

Důležitost SEO 50 % využití internetu k vyhledávání informací 90 % případů nakupující na internetu z fulltextového vyhledávače 70%uživatelů nedojde déle než na 3. stranu Češi využívají v 50% případů internet k vyhledávání informací o produktech a službách a dokonce v 90% případů použijí nakupující na internetu některý z fulltexových vyhledávačů, avšak 70% uživatelů internetu nedojde ve výsledcích hledání dále než na třetí stranu. Proto je velice důležité, aby se Vaše internetová prezentace zobrazovala na předních pozicích ve vyhledávačích a tím splňovala přínos, který očekáváte. 20.9.2018 Milan Šmíd

Důležité pojmy PageRank algoritmus pro ohodnocení důležitosti webové stránky tvoří základ vyhledávače Google struktura hypertextových odkazů jako vzájemné doporučování stránek hodnocení odkazujících stránek stupnice od 0 – 10 http://pagerank.czin.eu/ Tady jsem si připravil základní pojmy, které jsou nezbytné vědět při tvorbě SEO atd. PageRank je algoritmus pro ohodnocení důležitosti webových stránek, navržený Larry Pagem a Sergeyem Brinem a tvořící základ vyhledávače Google. (Jméno algoritmu je přeložitelné “hodnocení stránky” nebo též “Pageovo ohodnocení”. Podle vyjádření společnosti Google byl algoritmus pojmenován právě po Pageovi.) Algoritmus využívá strukturu hypertextových odkazů jako vzájemné “doporučování” stránek, ne nepodobné hodnocení vědeckých prací podle počtu citací. Na rozdíl od sledování počtu citací ale dovádí tento princip ještě dál: hodnocení stránky se nepočítá z prostého počtu odkazů, které na ni vedou, ale bere se v úvahu i hodnocení odkazujících stránek. Stupnice 0- 10, odkaz na web, a jak to vypada 20.9.2018 Milan Šmíd

Důležité pojmy S-rank obdoba PageRanku kvalita a počet zpětných odkazů fulltextový vyhledávač Seznam.cz lištička Seznamu.cz hodnota 0 – 100 http://s-rank.info/ Dále je to S-rank. S-rank se počítá podle počtu kvalitních odkazů, které na stránku vedou, ale také podle toho jaké odkazy jsou na stránkách. Z toho plyne, že čím více kvalitních odkazů a čím více kvalitních (tématických) odkazů, které ze stránky povedou, tím vyšší S-rank. S-rank je nějak zohledňován ve fulltextovém vyhledávání Seznamu.cz. S-rank se zobrazuje např. v lištičce Seznamu.cz S-rank na liště má hodnotu od 0 - 100, což je hodnota převedená. Původní hodnoty jsou od 0 - 255. Hodnoty na liště jsou upravené pro měřítko od 0 do 100. Web na zjistění JyxoRank - řadí se podle něj odkazy v českých katalozích, používá se při řazení výsledků hledání Jyxa, katalogy řadící podle JyxoRanku jsou Seznam.cz a Atlas.cz 20.9.2018 Milan Šmíd

Podíl vyhledávačů na českém trhu Podle výsledků měření návštěv službou Navrcholu.cz dominoval v lednu českému trhu vyhledávač Seznam.cz s podílem 62,53%. Následují Google (24,75%), Centrum.cz (4,84%), Atlas (2,58%) a Jyxo (0,42%). 20.9.2018 Milan Šmíd

Základ pro SEO – úprava webu Klíčová slova – keywords Title Meta description Meta keywords Nadpisy H1 .. H6 Tučný text a kurzíva Popisky u obrázků Eliminace zbytečných tagů na stránce Analýza klíčových slov je jednou z nejdůležitějších součástí SEO. Teoreticky byste mohli optimalizovat na jakékoli slovo. Ovšem po čase byste zjistili, že to stojí spoustu peněz a času, a tudíž se vám to nevyplatí. Proto je zde analýza klíčových slov, která vám má říci, na co se vyplatí optimalizovat a co pro to budete muset udělat. Meta tag description některé vyhledávače zobrazují u popisku stránky ve výsledcích vyhledávání – takže se vyplatí zde napsat něco smysluplného. Je důležité aby bylo u každé stránky description, které ji nejlépe vystihuje, tedy pro každou stránku odlišně. Doporučená délka je 250 znaků Meta tag keywords již tak jednoznačný není, většína vyhledávačů ho nepoužívá. Ale to není na škodu ho vyplnit klíčovými slovy. Nadpisy H1 pokud je něco v nadpisu, tak to ma vetší váhu. H1 se smí na stránce opakovat jen jednou oproti ostatním H2 atd Doporucuji mit na strance alespon jednou klicove slovo tucne a jedno kurzivou. Nektere vyhledavace to sleduji. U kazdeho obrazku by mel byt vyplneni atribut alt – který se pouziva k zastoupeni obsahu obrazku. Tzn ze atribuz alt říká co na tom obrazku je i když jsou vypnute obrazky na webu Eliminace zbyt tagu – zadny robot si nechce nechavat diktovat kdy ma stranku navstivit atd … 20.9.2018 Milan Šmíd

Klíčová slova - keyword nejvíce klíčových slov – výběr nejlepších správné spojení pro optimalizaci Analýza klíčových slov má dvě fáze: v první se snažíte získat co nejvíce klíčových slov, na které byste mohli optimalizovat. Cílem je, abyste neopomenuli žádné slovo, které by se mohlo stát vaším zlatým dolem. V druhé fázi naopak z těch často stovek vybraných slovních spojení hledáte právě ta, na která se vám vyplatí optimalizovat. Zakladem je promyslení jak by uzivatel stranku hledal, tedy to co zada do vyhledavace Takze když jsem treba se chtel rozhodnou jake slovo budu optimalizovat pro web s hračkársrvím 20.9.2018 Milan Šmíd

Webová stránka + html kód 20.9.2018 Milan Šmíd

Základ pro SEO - indexace http://registraceodkazu.cz 20.9.2018 Milan Šmíd

Základ pro SEO – zpětné odkazy odkazy odkazující na vaší stránku získání výměnou např. GPR5 za GPR5 Jsou to odkazy, které odkazují na vaši stránku. V SEO se získávají většinou výměnou. V případě, že máte vysoce kvalitní obsah, budou lidé na váš web odkazovat sami. Jak to funguje? Vy odkážete na stránku, ze které byste rádi získali zpětný odkaz. Pokud dotyčného/dotyčnou zaujmete/přesvědčíte, odkáže zpět na vás.Nebo kontaktujete emailem ze zadate o vymenu odkazu s tou a tou nabidkou GPR 5 za GPR5 Co tím získáte? Tzv. Rank, hodnocení, které používá většina vyhledávačů (Google má PageRank, Yahoo! WebRank, Jyxo JyxoRank atd.). Rank je založen z velké míry na tom, kolik stránek na tu vaši odkazuje 20.9.2018 Milan Šmíd

Zakázané metody SEO odkazové farmy klamné přesměrování tapetování katalogů skrytý a malý text cloaking Odkazové farmy - Stránky, které uměle vytvářejí velké množství vzájemně provázaných zpětných odkazů. Klamné přesměrování - Přesměrování uživatele na jinou stránku, než na kterou se domníval. Tapetování katalogů - Registrace stejných stránek do katalogů pod jinými doménami. Skrytý a malý text - Text, který je neviditelný pro uživatele s cílem zvýšit frekvenci klíčových nebo často vyhledávaných slov. Cloaking - Jde o vytváření speciálních stránek pro roboty vyhledávačů, které jsou obsahově rozdílné od těch, které vidí uživatel 20.9.2018 Milan Šmíd

Analýza webu http://seo.webber.cz/analyza-webu/ 20.9.2018 Milan Šmíd

Budoucí PageRank 20.9.2018 Milan Šmíd

Použité zdroje www.seo-optimalizace.info www.ibusinesspromoter.co www.ota-berlin.de www.iwebtool.com seo.webber.cz/analyza-webu/ www.optimalizace-seo.cz seo-sem.robertnemec.com www.h1.cz/ webtrh.cz 20.9.2018 Milan Šmíd

.. ? .. Děkuji za pozornost 20.9.2018 Milan Šmíd